کلاس های آنلاین? چه در مورد کسانی که به اشتراک گذاشتن یک تلفن عمومی در میان یک خانواده 5?

همچنین آنچه در مورد مکان های که در آن هیچ اینترنت ؟ با وجود یک پایگاه بزرگی از کاربران اینترنت, اینترنت, ضریب نفوذ در این کشور می ایستد و فقط در حدود 50 درصد در سال 2020 است.

ارتقاء

یک زن و شوهر از هفته پیش یک معلم علوم در دولت مدرسه فرستاده من عذرخواهی پیام او را دریافت کرده بود از یک دانش آموز کلاس 8 در WhatsApp. پدرش گوشی های هوشمند در حال اجرا از باتری و داده و او را تسلیم او کاربرگ یک روز دیر است.

زمانی که من از مدرسه که آیا دانش آموز بود ساخت تا بهانه او آن را. دانش آموز یکی از سخت کوش ترین در کلاس, او گفت:. هیچ راهی نبود که او ساخت تا بهانه.

عظیم پایگاه کاربر اما دیجیتال تقسیم می ماند

هند دومین کاربر اینترنت پایه در جهان با بیش از 630 میلیون مشترک.

همچنین ارزان ترین اطلاعات تلفن همراه قیمت در کلمه. این اجازه داده swathes گسترده ای از جمعیت ما برای دسترسی به اینترنت در چند سال گذشته است.

“کاربر اینترنت به طور متوسط در حال حاضر مصرف بیش از 9GB از داده ها در هر ماه. که ترجمه را به تماشای 16 ساعت فیلم یک ماه در مقایسه با فقط 15 دقیقه در 2015” یادداشت Smriti Parasheera یک تکنولوژی سیاست محقق با موسسه ملی مالیه عمومی و سیاست در ستون برای همسرم.

با وجود این نرخ نفوذ اینترنت در کشور می ایستد در تنها 50 درصد در سال 2020 با توجه به ana ortega.

“حتی اگر 66 درصد از جمعیت این کشور را زندگی در روستاهای, روستایی, اینترنت, تراکم فقط 25.3. در مقایسه مناطق شهری باید به طور قابل توجهی بالاتر چگالی 97.9” می افزاید: Smriti با استناد به اطلاعات منتشر شده توسط TRAI. این اعداد استناد تعداد مشترکین اینترنت در هر 100 نفر در جمعیت است.

دسترسی به اینترنت در هند بستگی به بسیاری از عوامل از جمله شاخص های توسعه انسانی, جغرافیا, درآمد و البته جنس است. با توجه به 2019 گزارش GSMA بدن به نمایندگی از اپراتورهای تلفن همراه در هند تنها 16 درصد از زنان هندی بودند با استفاده از تلفن همراه و خدمات اینترنت.

اگر چه داده های ارزان در مقایسه با قیمت های جهانی هزینه-اینترنت را فعال کنید دستگاه های باقی مانده یک مانع است. علاوه بر این دولت مرکزی پروژه به ارائه پهنای باند اتصال به اینترنت به هند 250,000 گرم panchayats که در سال 2011 آغاز شده است تنها به نیمه راه مرحله.

Online
نه هر کس دسترسی به آموزش آنلاین.

محدودیت های آنلاین آموزش و پرورش

در حالی که دانش آموزان در شهری مدارس خصوصی از وسط و خانوارهای با درآمد بالا تا به حال کمی مشکل دسترسی به اینترنت و حضور در کلاس های آنلاین بر روی سیستم عامل مانند گوگل ملاقات در طول این مستند کسانی که از کم درآمد محلات تحصیل در هر دو دولت و موسسات خصوصی ندارد و همان نوع لوکس.

زبان, به, بهتر, هند, Smruti Savkur از Saarthi آموزش و پرورشیک دهلی نو-بر اساس غیر انتفاعی کار با 6,000 خانواده در سراسر هفت جوامع کم درآمد سخن از چالش های آموزش آنلاین در طول زمان مستند.

“در جوامع کم درآمد اولین چیزی که به درک که وجود دارد این است که اغلب یکی از گوشی های هوشمند خود را در خانواده به اشتراک گذاشته شده در میان بسیاری از. پس اگر با وجود بچه ها در خانه همه آنها وابسته به همان گوشی های هوشمند خود را برای آموزش و پرورش است. و جدا از کودکان/سایر اعضای خود را از چیزهایی که آنها می خواهند به انجام بر روی تلفن خود را,” او می گوید.

دوم نگرانی این است که پهنای باند کم و شارژ مشکلات. کسانی که تسهیل آموزش و پرورش نمی تواند ارسال مواد است که به مصرف مقدار زیادی از داده ها و نیاز خانواده ها به شارژ مجدد در راه است که ما انجام می دهیم. آنها بسیار پایین داده کمیت و همچنین مناطقی که در آنها زندگی می کنند باید پایین اتصال و یا پهنای باند.

“همچنین شما می توانید با ارسال محتوای آنلاین اما مگر آن چیزی است که بسیار مشخص و ملموس آن است که به چالش کشیدن برای حفظ علاقه کودک در آن و یا دریافت هر گونه یادگیری از آن از آنجا که آنها استفاده می شود برای یادگیری در یک راه خاص,” او می گوید.

با توجه به بررسی های اخیر انجام شده توسط مرکز بودجه و سیاست های مطالعات 733 دانش آموزان (253 پسران و 480 دختران در کلاس 7 و 8) تحصیل در ده دولت مدارس در پتنا و مظفرپور مناطق در بیهار “202 (28%) تا به حال هیچ گوشی و 154 (21%) نمی تواند به عنوان شماره بود نه عملیاتی.”

“از این 277 (38%) تا به حال گوشی های هوشمند و 114 (16%) به گوشی های دیگر. درصد بالاتری از پسران (36%) بود و دسترسی به تلفن های هوشمند نسبت به دختران (28%) و…علاوه بر این تقریبا در 95 درصد از 277 مواردی که خانوادهها به گوشی های هوشمند و دستگاه متعلق به یک عضو مرد و این به معنای آن است که همیشه در دسترس کودکان این حال صحت برای دختران نسبت به پسران” مطالعه گفت.

مطالعه رفت و بر روی اضافه کردن که در طول مستند دختران به موضوع نامتناسب بار کارهای خانه و کنترل کمی بیش از چگونه آنها وقت خود را صرف در نتیجه محدود کردن فرصت برای حتی تماشای کانال های تلویزیونی که برنامه های آموزشی در حال پخش است.

Online
کانال های مختلف از آموزش دیجیتال. برخی از قرص های, در حالی که دیگران به استفاده از گوشی های هوشمند است.

راه حل

1) فن آوری-یادگیری فعال

به آدرس این عدم تعادل ساختاری در نحوه جوامع کم درآمد به صورت آنلاین قابل دسترسی برای آموزش و پرورش فرزندان خود را از سن 3 تا 11, Saarthi آموزش و پرورش اهرمی مدل خود را از پدر و مادر نامزدی برای پیدا کردن راه حل. همانطور که در این مقاله مدل شامل آنچه شناخته شده به عنوان ‘ارتباط با مدیران.’

این زنان از همان جامعه که یا مادران یا فارغ التحصیلان جوان و آموزش دیده در اوایل دوران کودکی محتوای پدر و مادر و مشاوره و اختصاص داده شده به خانواده ها در این منطقه به آنها ارائه پشتیبانی از طریق تماس و بازدیدکننده داشته است صفحه اصلی. در حال حاضر این جلسات انجام می شود بیش از تماس و واتساپ.

“همان رابطه مدیران هنوز غذا به همان 30 خانواده هر یک از آنها پذیرایی به قبل است. آنچه که آنها انجام می دهند در حال حاضر است که آنها را ارسال یک کاربرگ به کودک هر روز بیش از واتساپ. در حال حاضر کاربرگ خیلی ساده طراحی شده است نگه داشتن در ذهن که واتساپ در حال رفتن به عنوان یک پلت فرم تحویل اما واقعی یادگیری است که قصد ندارم به اتفاق می افتد بر روی دستگاه می گوید:” Ankit Arora, موسس و مدیر عامل شرکت Saarthi آموزش و پرورش است.

هر روز صبح بین 9.30 و 10 در این رابطه مدیر می فرستد یک کاربرگ در یک .فرمت jpeg به کودک که کپی آن را هم توسط خود و یا با کمک یکی از والدین. کودک کامل کاربرگ گرفتن از پدر و مادر خود کمک کند در هر کجا که مورد نیاز پس از آن آنها را به یک عکس از تکمیل کاربرگ و ارسال آن به ارتباط با مدیر.

زمانی که مدیر ارتباط با دریافت و تکمیل کاربرگ آنها بررسی از طریق آن و به آنها بازخورد بر عملکرد.

این است که چگونه حلقه بازخورد کامل است.

با تشکر از مدیر ارتباط با کسانی که اگر در Saaarthi آموزش ببینید که در یک روز خاص پدر و مادر قادر به کمک به کودک خود ارتباط مدیر فقط با یک تماس یا پیام را برای هر نوع پشتیبانی های شخصی.

“هنگامی که ما شروع به این برنامه در اواخر ماه مارس پاسخ ما/نامزدی نرخ در حدود 20 ٪ است. در طی ماه های بعدی ما را دیدم که با داشتن برخی از مرتب کردن بر اساس از پشتیبانی های شخصی واقعا کمک کرد. از اواسط مارس تعامل ما نرخ همواره بالاتر از 80 درصد است. تعامل ما افزایش یافته بود به 80% چون ما نظارت نرخ پاسخ و کودک نمرات عملکرد روزانه است که اجازه داده است ما را به دوباره تنظیم استراتژی ما درآمده است. شده است که یادگیری بزرگی برای ما به عنوان” Smruti یادداشت ها.

Online

2) برنامه های مبتنی بر یادگیری

iDream آموزش و پرورشیک اد-tech, راه اندازی سریع دنبال راه اندازی خود را iDream یادگیری برنامه که کاملا رایگان است برای دولت آموزان به ویژه در مناطق روستایی که دسترسی به اینترنت 2G دولتي و زبان بومی زبان آموزان است. آن می تواند توسط هر کسی از فروشگاه Google Play.

این برنامه ارائه می دهد محتوای دیجیتال در اکثر زبان های منطقه ای از جمله Hindi, Marathi, Gujarati, Tamil, Telugu, کانادا و بنگالی برای تمام کلاس های 1-12 و در تمام افراد است. محتوای تراز وسط قرار دارد که در هر هیئت دولت درسی. این نیز ارائه می دهد فعالیت و پروژه ساخت فیلم است که می تواند دانش آموزان را به استفاده از مدل ها و آزمایش های رایگان و روزمره مواد به راحتی در دسترس در صفحه اصلی.

در ضمن دانش آموزان همچنین می توانید با استفاده از این برنامه برای آماده شدن برای دستور امتحانات هیئت مدیره با ادامه برای یادگیری و بررسی علمی خود مفاهیم از فیلم انیمیشن iDream قرار داده است با هم برای همه افراد و طبقات است. برنامه بلند مدت خود را نیز برای اضافه کردن تمرین و سوالات آزمون در تمام زبان های منطقه ای به عنوان به خوبی.

ارتقاء

“از نظر بهبود در یادگیری من فکر می کنم آن را خیلی زود برای رسیدن به یک ارزیابی نهایی. آنچه که ما به دنبال درک و امید برای رسیدن به این است که این دانش آموزان قادر به ادامه آموزش خود را در خانه گاهی اوقات تحت هدایت معلم و یا حتی به طور مستقل. ما شاهد استفاده منظم از نرم افزار به خصوص در زبان بومی. در بسیاری از این اماکن در برنامه استفاده می شود تحت هدایت معلمان می گوید:” Rohit پراکاش از بنیانگذاران iDream.

او معتقد است آموزش آنلاین نیاز به یک رویکرد ترکیبی جایی که برخی همزمان یادگیری اتفاق می افتد از طریق گوگل ملاقات و یا دیگر سیستم عامل های آنلاین که در آن معلم به طور مستقیم درگیر شدن با دانش آموز. اما بخش زیادی است که باید در قالب آسنکرون یادگیری که در آن معلم است هدایت دانش آموزان اما دومی دسترسی به آنلاین یا آفلاین ابزار است که آنها می توانید استفاده به ادامه آموزش در خانه است.

“همچنین این حلقه تکمیل شود که بدان معنی است که هر چه یادگیری کودک انجام شده است و در صفحه اصلی به صورت آنلاین و یا آفلاین این گزارش باید در دسترس باشد به معلم برای دیدن آنچه که کودک در حال یادگیری در خانه. که در تکمیل حلقه و من فکر می کنم که چگونه آموزش آنلاین خواهد شد در آینده” یادداشت Rohit.

iDream آموزش و پرورش جمع آوری دانشجو-wise data . سازمان های غیر دولتی, مدیران مدارس/معلمان و حتی دولت دسترسی به این داده ها که در آن آنها می توانید استفاده و یادگیری اطلاعات از تمام دانش آموزان خود را.

این کمک می کند تا تمام ذینفعان مربوطه به خود را درک یادگیری رفتار الگوها و سطوح هر کودک است. این دادهها توسط سهامداران برای هدایت دانش آموزان با یادگیری شخصی برنامه ریزی برای رسیدن به بهترین نتایج یادگیری است.

این مهم است به یاد داشته باشید که تکنولوژی فقط یک ابزار است. “تکنولوژی هرگز جایگزین معلم اما می توان آن را یک بازی بزرگ-تعویض و تسهیل می گوید:” آنیل Swarup سابق وزیر آموزش و پرورش دولت هند است. این یک فرض است که Rohit یادداشت نیز هست.

“اگر یک کودک می کند دانلود نرم افزار مستقل او هنوز هم می تواند یاد بگیرند. اگر کودک بسیار با انگیزه و الهام بخش برای یادگیری برنامه بزرگ است enabler. برای معلمان برنامه می تواند مکمل کلاس درس خود را و یا آنلاین آموزش روند. این دانش آموزان می دهد بهترین از هر دو جهان. آنها می توانند همچنان به تعامل با معلمان خود و دریافت راهنمایی های خود را در حالی که در همان لذت بردن از یادگیری خود را بسیار شخصی راه,” او می گوید.

چه چیزی می تواند به دولت ها انجام دهید ؟

بخش های بزرگی از کشور هستند و هنوز هم وصل نشده اینترنت و دولت هند در تلاش است برای پرداختن به این موضوع از طریق دیجیتال هند ابتکار.

“دولت در تلاش است برای رسیدن به دورترین مکان. آنها گذاشته اند, کابل, اما پهنای باند شده است یک مسئله و کابل کشی اتفاق افتاده است نه در همه جا. نوری الیاف نشده اند گذاشته در هر گوشه از این کشور است. از آنجا که بخش خصوصی نمی ممکن است قادر به رسیدن به این هدف دولت باید برای رسیدن به ایجاد زیرساخت های فن آوری را قادر می سازد برای استفاده از اینترنت می گوید:” Swarup.

نیز وجود دارد یک جنگل از اطلاعات در اینترنت پس از یک ابزار ناوبری است که می تواند منجر شما به مواد مناسب همیشه مفید است.

“ما در حال راه اندازی یک پورتال به نام DIKSHA است که این مرکز از شناسایی مناسب فیلم های آنلاین برای آموزش. DIKSHA در اصل برای معلمان خود را برای درک و یا آموزش. دولت را مجبور به ادامه کار در آن از نظر ارائه یک ابزار ناوبری برای معلمان و همچنین کودکان, اما این بحث در مورد مکان های که در آن شما باید به اینترنت,” او می گوید.

چگونه آنلاین آموزش کار در مناطق که در آن هیچ اینترنت ؟

“در برخی از ایالت آنها با استفاده از رادیو بسیار موثر برای رسیدن به کودکان است. توسعه رادیو خیلی بیشتر از اینترنت است. لذا این رسانه می تواند بسیار موثر اما با تکرار آن نمی تواند جایگزین فیزیکی معلم و آن را بهترین جایگزین. با توجه به شرایطی رادیویی استفاده می شود بسیار موثر است. که باقی می ماند یک گزینه” او می گوید.

ثانیا نفوذ تلویزیون بسیار بالا است. در اوایل ماه مه وزارت توسعه منابع انسانی (MHRD) برنامه ریزی شده بود به پرتو 12 مستقیم به صفحه اصلی (DTH) کانال های تلویزیون با مناسب محتوای آموزشی برای کمک به دانش آموزان مدرسه. اما مشکل اصلی با رادیو و تلویزیون است که یک راه ارتباطی است.

این رسانه ها هیچ جایگزین برای فیزیکی معلم و یا ارتباط دو طرفه اما با توجه به محدودیت این گزینه دولت و بخش خصوصی می تواند به اکتشاف. هر دو طرف را به آمده تا با رادیو و برنامه های تلویزیونی است که به اندازه کافی جذاب برای یک کودک به نشستن و یادگیری در مکان بدون اتصال به اینترنت.

یکی دیگر از راه حل ممکن است که Saarthi آموزش و پرورش آمد تا با یک درجه agnostic مدل که وابسته است به طور کامل در یادگیری افزایشی که خاص کودک. آنها اقتباس آن از آموزشی مدل به نام Kumon. به جای یک کاربرگ برای همه 40 نفر هر دانشجو دریافت یک فرد کاربرگ مبتنی بر که در آن سطوح یادگیری هستند. برنامه درسی طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود که وجود دارد افزایش بسیار کوچک از یک مرحله به بعد است. تمرکز بر تسلط بر مفهوم به جای تکمیل برنامه درسی.

تا زمانی که کودک تسلط یک مفهوم خاص آنها در حال رفتن به حرکت بر روی چیز دیگری با بقیه کلاس. واضح است که زمان آنلاین مدل های اتخاذ شده توسط بسیاری از مدارس برای خانواده های کم درآمد هستند کار نمی کند. شاید پس از رسیدن به Kumon مدل برای یک زمینه می تواند برخی از راه در پرداختن کلید lacunae در آموزش آنلاین.

(ویرایش شده توسط Gayatri Mishra)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟ برای ما بنویسید: [email protected] و یا ارتباط با ما در Facebook و Twitter.

ارتقاء

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>