آلرژی کودک مامان الهام بخش برای ایجاد خود را جم; بیش از 10 ، 000 شیشه به فروش می رسد تا به امروز!

“من فقط می خواستم دختر من قادر به آزادانه خوردن مربا پس از او آنها را دوست دارد بسیار است. این یک سورپرایز شیرین و لذت بخش است که مردم آن را دوست داشتم خیلی می گوید:” سپاسگزار Soumi #SmallBusiness #WomenEntrepreneur

We یک درخت گواوا در خانه آبا و اجدادی من است که با مته سوراخ کردن میوه شیرین در تابستان. مادر بزرگ من نشسته بود با تازه برداشت و با صبر و حوصله این ریز ریز شده به خوشمزه خانه ساخته شده جم. ساخت مربا از میوه ها نیز یک راه عالی برای جلوگیری از ضایعات و نیست آنها فقط پس همه کاره است ؟

ارتقاء

آنها می آیند در میوه های مختلف طعم و خورده می شود با فقط در مورد هر چیزی. می توان آن را با نان خورده بیسکویت و می توانید اضافه کردن یک بمب از طعم هنگامی که اضافه شده به مانند دسر کیک و پودینگ!

جای تعجب نیست که Soumi دی به دختر جوان توسط یک فن بزرگ.

“دختر من را دوست دارد به خوردن مربا اما ما شروع به توجه است که او را بیمار هر وقت او را به خوردن آن. بعد ما متوجه شد که دختر ما این است که حساسیت به مواد نگهدارنده و رنگ های مصنوعی به دلیل است که او به شدت واکنش به بسیاری از بسته بندی مواد غذایی می گوید:” 37 ساله Banker مادر.

تازه انجیر به مربا آن را نیز Soumi دختر مورد علاقه

اما دختر او ادامه داد: به طلب شیرین میوه ای خوبی است. در حالی که Soumi خواهد خرید گران قیمت وارداتی مربا از دپارتمان فروشگاه. اما او متوجه شد که تنها راه برای اطمینان حاصل شود چه دختر او را خوردند به طور کامل عاری از مواد نگهدارنده است که تنها اگر او سعی ساخت مربا در خانه.

این فعال مادر به سرعت مرور اینترنت شارت چند دستور تست شده و برخی در آشپزخانه خود را.

“اول جام جم است که من سعی کردم از دست من در بود با استفاده از توت فرنگی تازه. جام جم معلوم شد واقعا خوب و دختر من آن را دوست داشتم” لبخند Soumi به عنوان او به یاد می آورد او یک کمی با بهره گیری از خوبی طبیعی میوه ای گسترش او شلاق تا در آشپزخانه خود را.

اولین دسته از مربا توت فرنگی منجر به آزمایش های بیشتر با سایر میوه ها. Soumi آغاز شده های بطری خانه ساخته مربا در میان خانواده و دوستان است که بسیار تحت تاثیر قرار با دستور العمل های خود را که آنها پیشنهاد کرد که commercialise محصول خود را. این بود که بیش از شش سال به عقب.

بیا ژانویه 2015 Soumi تاسیس ‘Yummium’, نام تجاری که تحت آن او شروع به فروش او مربا. در حال حاضر او تا به توسعه بیش از هشت طعم مربا و نیز معرفی کرده است حدود شش نوع ترشی است.

میوه های شسته شده مخلوط با شکر و آب لیمو بیش از شب قبل پخته شده به جم

تا به حال کارآفرین فروخته است بیش از 10 ، 000+ بطری محصولات خود را تحت نام تجاری خود را.

“من هرگز واقعا فکر کردم که من شروع یک کسب و کار در اطراف آن است. من فقط می خواستم دختر من قادر به آزادانه خوردن مربا پس از او آنها را دوست دارد بسیار است. هنگامی که ما برای اولین بار آغاز شده بودم هنوز مطمئن شوید که اگر آن را به خوبی انجام دهید. اما آن را یک سورپرایز شیرین و لذت بخش است که مردم آن را دوست داشتم خیلی می گوید:” سپاسگزار Soumi.

می خواهید برای خرید Yummium شگفت انگیز مربا رایگان از هر نوع از مواد نگهدارنده? بر روی لینک کلیک کنید اینجا.

استاد همه فن حریف: بانک کارآفرین, مادر

Soumi تکمیل مدرک لیسانس خود را در رشته مهندسی عمران از موسسه ملی تکنولوژی, Kurukshetra در سال 2003.

با یک علاقه عمیق در کشاورزی, کسب و کار, او تصمیم گرفت به دنبال MBA از موسسه مدیریت روستایی در Anand (IRMA), Gujarat.در سال 2006.

Soumi با دخترش

پس از آن Soumi را در زندگی حرفه ای در صنعت بانکداری شاهد کشت و نقش سراسر HDFC ICICI و بانک Mizuho. هنگامی که بستگان و دوستان خواستار آغاز شد بیشتر از مربا منظم او تصمیم به راه اندازی کسب و کار خود و ترک او در بانکی کار در سال 2015.

اگر چه کسب و کار رسما تاسیس در ژانویه 2015, عملیات آغاز شده است. آنها در هر سازمان کانال در زمان و ساخته شده خود را برای اولین بار فروش خود را از طریق Facebook صفحه. آنها در نهایت راه اندازی وب سایت خود را در سال 2015 که کمک به آنها را مدیریت کنید فروش خود را بیشتر موثر است.

کمک به او در طول این سفر بود شوهرش Gopal Mallya, که همچنین ترک شغل خود را در بخش بانکی در سال 2017 پیوست و Yummium به عنوان یک شریک. او در حال حاضر به نظر می رسد در عملیات بازاریابی برای راه اندازی.

فصل خوبی خدمت کرده در یک بطری

Yummium استفاده در فصل میوه و در هر زمان آنها را یک دسته میوه ها را خریداری تازه از بازار است. “اگر شما نگاهی به مربا یا ترشی روند پخت و پز است که شما واقعا نمی نیاز به اضافه کردن مواد نگهدارنده به گسترش آن طول عمر است. آنها را خاص عمر مفید و ایمن برای مصرف تا آن زمان” اطلاع Soumi.

Gopal, Soumi شوهر و شریک کسب و کار در یک پاپ آپ فروش Yummium را مربا

جام جم ساخته شده است در خود واشی واحد در Navi Mumbai که در آن دو زنان تیم کار می کند و کمک می کند تا Soumi در فرایند تولید.

“وجود دارد بسیاری از تمیز کردن و خرد کردن مورد نیاز در تهیه مربا. سپس ما خیس کردن میوه ها قند یک شبه. روز بعد ما آن را برای طبخ حدود 30 تا 45 دقیقه. وجود دارد بدون استفاده از هر گونه طعم دهنده های مصنوعی, پالپ یا رنگ و آنها به طور کامل نگهدارنده رایگان” توضیح می دهد که Soumi.

همه Yummium محصولات FICCI تایید شده و تست شده برای ماندگاری است که مشخص شده در برچسب از شیشه.

ارتقاء

برخی از طعم دهنده در محدوده خود را از گسترش شامل کیوی و انار و پرتقال و انجیر و توت و آلو و سیب سبز در میان دیگران. به تازگی Yummium همچنین راه اندازی طیف وسیعی از ترشی و Soumi بسیار تردید اگر آنها را به خوبی انجام دهید از آنجا که در حال حاضر شرکت های متعددی هستند که صرفا اختصاص داده شده به تولید انواع ترشی.

اما به تعجب او این ترشی خوبی بودند به خصوص محبوب انبه Chhundo و انبه در غوطه خردل. “از آنجا که همه ما مربا و ترشی دست ساز بسیار کمی وجود دارد که دامنه تولید انبوه است. ما سعی می کنید به استفاده از بهترین میوه ها, چرا که اگر آنها با کیفیت خوب, این مربا را در یک بافت خوب می گوید:” Soumi.

و این توجه به جزئیات است که کمک کرده است Yummium جلب مشتریان وفادار.

مانند سونا Kandoph که کشف Soumi مربا را از طریق یکی از همکاران بود که کار با Gopal در اطراف 2016.

“من 6 سال است که آلرژی به غذاهای خاص, بنابراین من بسیار دقیق در مورد آنچه که او می خورد و می گوید:” 42 ساله مهندس نرم افزار.

شده است چهار سال در حال حاضر و سونا با افتخار خود می بالد از داشتن حداقل یک Yummium جم بطری در خانه در تمام زمانها.

آناناس جم توسط Yummium

“من دوست دارم این واقعیت است که استفاده از آنها بسیار ساده مواد تشکیل دهنده طبیعی است که نمی غلبه طعم واقعی میوه. ما تلاش کرده اند و توت فرنگی و انجیر و توت مربا که واقعا خوب هستند. من حتی گفته دوستان من در مورد این مربا” لبخند سونا.

دستور العمل برای موفقیت

Soumi از خواب بیدار هر روز در حدود 6 هستم و اقدام به خرید محصولات تازه از بازار است. هنگامی که او به خانه برگشت مشغول mum به سرعت میپیچد تا کارهای خانگی و سر به دفتر او و واحد تولیدی در واشی.

نیازی به گفتن نیست, جاده ها برای پیدا کردن دستور غذا را به یک کسب و کار موفق شده است کاملا به چالش کشیدن.

در علاوه بر این به مربا Yummium همچنین دارای طیف وسیعی از ترشی و نرخهای پایین. انبه شیب در خاص است که به خوبی دوست داشت.

“ما با یک پس زمینه در حال اجرا در هر نوع از کسب و کار مواد غذایی. این به خودی خود یک چالش بزرگ برای ما که در آن ما تا به حال به یاد بگیرند که همه چیز را از ابتدا. از سمت راست بدانند ماشین آلات برای تست محصولات ما برای پارامترهای کیفیت بسته بندی, همه چیز بود به چالش کشیدن برای ما” توصیف Soumi

با وجود این چالش ها Soumi ادامه به استقامت و جزئیات تا آنجا که ممکن است به کسب و کار و در حال اجرا است.

برای کارآفرینان مشتاق بیش از حد سهام او چند کلمه از تشویق.

“تا زمانی که شما می دانید و احساس می کنید شما در حال ایجاد چیزی است که ارزش شما موفق خواهد شد. بیرون رفتن و دیدار با مردم و از آنها بخواهید آنچه آنها می خواهند و چگونه شما می توانید آنها را در خدمت بهتر و با خدمات خود را. در حال اجرا یک کسب و کار است که یک ماجراجویی پر از چالش است اما در پایان آن است که همه ارزشمند” او می گوید.

کجا Soumi دیدن Yummium در آینده ؟

Alphonso انبه گسترش ساخته شده با استفاده از محصولات فصلی.

او می گوید که در حال حاضر آنها در حال تجربه با بسیاری از طعم های جدید. “مشتریان در pop-ups اغلب از ما بخواهید در مورد هویج ترشی و طعم آن واقعا خوب است. همه ما باید انجام دهید در حال حاضر است به مطمئن شوید که آن را با تمام پارامترهای بررسی کیفیت ما برای خودمان,” او می گوید.

بسیاری از والدین نیز اصرار بر طبیعی همه Schezwan سس در حالی که همچنین با اصرار او را به آزمایش با ساخت سس گوجه فرنگی.

“من نمی خواهم برای ساخت یک امپراتوری از این کسب و کار است. ما نمی خواهیم به رشد اما من می خواهم آن را به صورت تدریجی. این واقعیت است که ما با دریافت سفارشات از نقاط دور مانند Nagaland Ladakh و حتی Lakshadweep واقعا باعث می شود من احساس می کنم که ما در حال انجام کاری است که ارزشمند است. در پایان این مشتریان باید آنهایی که یک مقدار در آنچه که ما انجام,” او می گوید: امضای کردن.

آتش سریع:

*یک کارآفرین شما را تحسین.

جواب: جف بزوس

*فن آوری جدید است که می تواند آینده یک کسب و کار کوچک

جواب: E-commerce است برای رفتن به یک بازی بزرگ-changer.

*یک ارزش است که می تواند کمک به رشد کسب و کارهای کوچک

جواب: به طور مداوم ارائه محصولات/خدمات با کیفیت خوب

*کتاب های مورد علاقه خود

جواب: جنگ و صلح

*در وقت آزاد من ____…

جواب: خواندن خواب و غذا خوردن.

* قبل از این مصاحبه من بود ____…

جواب: کار

*چیزی است که آنها نمی تدریس در دانشگاه, اما مهم است که برای اجرای یک کسب و کار است

جواب: به شکست در گشاد گشاد راه رفتن و به هرگز.

*یک سوال من همیشه از مردم در حالی که استخدام است ____…

جواب: چه صادقانه و تمایل آنها به همکاری با ما

*بهترین مشاوره شما همیشه به ____…

جواب: در هر کسب و کار و مبارزه برای سه سال و سپس شما را حفظ خواهد کرد.


همچنین بخوانید: دختر آلرژی پوست الهام بخش زن و شوهر را طبیعی اسباب بازی با استفاده از چریش چوب


(ویرایش شده توسط Saiqua سلطان)

ارتقاء

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟
برای ما بنویسید: [email protected]
ارتباط با ما را در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>