Chandigarh زن شروع می شود و محصولات مراقبت از پوست با نام تجاری از خانه, فروش 10000+ واحد/ماه

“مردم فکر می کنم فقط مارک های بین المللی ارائه و زمانی که می آید به محصولات مراقبت از پوست. اما ما رفت از 50 دستور به 10000 سفارشات در ماه است.” #WomenEntrepreneurs #SmallBiz

ارتقاء


با مثبت جمعی بهتر هند COVID-19 پوشش در دسترس است به زبان های منطقه ای نشریات به صورت رایگان. نوشتن به [email protected] برای جزئیات بیشتر.


“من همواره علاقه مند به پیدا کردن اجزای مختلف است که به ساخت یک محصول محصولات مراقبت از پوست و برای اولین بار خواندن برچسب مواد تشکیل دهنده در پشت. این به خصوص تشدید در زمانی که در دانشگاه, من در بر داشت که محصولات مراقبت از پوست حاوی مواد شیمیایی مضر مانند پارابنها و فتالات است که عمل به عنوان disruptors غدد درون ریز. این افزایش خطر ابتلا به سرطان پستان می گوید:” Pritika سینگ یک biotechnologist و بنیانگذار طبیعی محصولات مراقبت از پوست با نام تجاری Tvakh.

صورتی رس آکنه ماسک صورت تصفیه

تازه از کالج در سال 2013 Pritika امن یک کار به عنوان یک کارآموز در لوازم آرایشی و بهداشتی پژوهش در یک شرکت خرید و فروش در تولید بهداشتی و محصولات مراقبت شخصی. اینجا کار کمک Pritika درک تدوین و تولید محصولات مراقبت از پوست.

به طور طبیعی همیشه کنجکاو Pritika شروع به آزمایش با فرمولاسیون را در آشپزخانه.

“من بزرگ منافذ پوست, بنابراین به طور طبیعی یکی از اولین چیزهایی که من تجربه با یک پوست تونر است که من ساخته شده با استفاده از گلاب آلوئه ورا و اسید لاکتیک حاصل از نیشکر آب. نتايج فوق العاده به عنوان من می توانم ببینم که پوست من صاف شد. این واقعا ساخته شده است تا اعتماد به نفس من” به اطلاع 29 ساله.

Pritika است biotechnologist توسط آموزش و بنیانگذار ‘Tvakh’

Pritika سپس در ادامه به تدوین متعدد دیگر محصولات مانند کرم های ضد آفتاب با استفاده از یک پایه طبیعی, کودک, ماساژ, روغن ویتامین E سرم و بذر کتان ژل. در سال 2016, او با ترک شغل خود را و راه اندازی Tvakh در نوامبر 2016.

در حال حاضر این برند در حدود 30+ محصولات مراقبت از پوست و محصولات مراقبت از مو محصولات در محدوده که شامل مواد پاک کننده صورت, بدن, گیاهی, شامپو ضد شوره سر لب و لب tints. این محصولات عاری از پارابنها و سولفاتها و ساخته شده با استفاده از روغن های طبیعی مانند روغن کرچک و آفتابگردان و زیتون در میان دیگر به طور طبیعی مشتق شده از مواد تشکیل دهنده.

Pritika اطلاع که Tvakh فروش حدود 300 واحد از محصولات در یک ماه از طریق e-commerce کانال. از سوی دیگر این محصولات مراقبت از پوست با نام تجاری نیز برآورده B2B سفارشات که در آن آنها را فرمولاسیون منحصر به فرد برای دیگر محصولات مراقبت از پوست علامت های تجاری. او آگاه است که این بخش می شود بیش از 10 ، 000+ دستور در یک ماه!

رشد مو کنسانتره 100% طبیعی, عصاره

“هیچ کسی نیست که با استفاده از محصولات تا به حال در مورد شکایت یک واکنش منفی. من نمی خواهم به این باور است که محصولات مراقبت از پوست و محصولات مراقبت از مو باید در هزینه. آنها نباید در حال آماده شدن برای عوارض جانبی. این است که چرا من از راه اندازی با نام تجاری می گوید:” Pritika است که بر اساس Chandigarh.

سفر از یک Biotechnologist به یک کارآفرین

با علاقه زیادی در زیست شناسی Pritika دنبال کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی از دانشگاه پنجاب. او سپس به دنبال کارشناسی ارشد بیوتکنولوژی از Thapar موسسه مهندسی و تکنولوژی در پاتیالا.

او با دو مارک های لوازم آرایشی و, جایی که او به دست آورد دانش در مورد فرمولاسیون با گیاهان طبیعی و نحوه بسته بندی محصولات.

“مشغول به کار در این گروه ها آرایشی و بهداشتی, من آموخته که چگونه به تدوین و فرموله کردن ترکیب بندی برای محصولات زیبایی این نوع از مواد تشکیل دهنده که مورد نیاز و استفاده از آنها و قوام محصولات. من هدایت شد به درک جهان از لوازم آرایشی و چگونه تشکیل دهنده استفاده می شود می تواند اثر ناتوان کننده بر سلامت,” او می گوید.

چه Pritika است گفت: نه نادرست. مطالعات متعددی اثبات این و هم اضافه کنید که مواد شیمیایی مانند پارابنها و فتالات بر توسعه سیستم تولید مثلی باعث عدم تعادل هورمونی و مختل پستانی توسعه است.

یک کارمند مشغول به کار در Tvakh تولید واحد.

در حالی که کار و یادگیری راه خود را از طریق کرگدن زیبایی صنعت Pritika می دانست که جایی پایین خط او می خواهم برای شروع یک نام تجاری محصولات مراقبت از پوست با نتیجه رانده محصولات که مضر به سلامت زنان.

ارتقاء

در سال 2016 او متوجه رویای او با Tvakh.

آغاز عملیات

Pritika شروع Tvakh با حدود 15 محصولات و من در تماس با یک توزیع کننده محلی است که فروش این محصولات در سالن در سراسر Chandigarh. این ایده واقعا خوب کار کرده به خاطر آن به او کمک کرد تا کیسه بزرگ سفارش.

“ژل آلوئه ورا است که ما به فروش یک ضربه بزرگ کردم و سفارش را در حدود 50 کیلوگرم کلئوپاترا یک Chandigarh مبتنی بر سالن. من ساخته شده است که دسته ای بزرگ در my mum کوچک آشپزخانه. من در مورد به دست آورده تومان. 13,000 از این جهت و به سختی هر گونه حاشیه سود بود اما با ارزش برای من” یاد می آورد Pritika.

درخشش-تقویت کننده لایه بردار آب یکی از پرفروش

با حسن نیت او درآمد سفارشات شروع به ریختن از دیگر سالن های بیش از حد و Pritika می دانستند که او نیاز به یک واحد با تجهیزات مناسب برای دیدار با تقاضا. او راه اندازی یک 1100 متر مربع. ft واحد تولیدی در دفتر پدر و شروع ساخت ماسک صورت و بدن و کره و روغن.

او همچنین مجموعه ای بسیار اساسی سایت آغاز شده و خرده فروشی محصولات خود را آنلاین. اما وجود موانع بزرگ فقط به عنوان او شروع به شرکت او – Demonetisation.

“این واقعا ما ضربه سخت است. من با تلاش نگه داشتن شرکت شناور و پدر من دچار ضرر و زیان در کسب و کار خود را. این فقط یک واقعا زمان بد برای ما است. ما تا به حال حتی تبلیغ محصولات ما به درستی و کاملا وجود دارد هیچ نقد جریان” سهام Pritika.

چند Tvakh محصولات است که ارائه حفاظت از خورشید است.

اما کارآفرین شد سریع روی پای خود و موفق به نگه داشتن کسب و کار خود را شناور. او متوقف شد فروش محصولات خود را آنلاین و تصمیم به گسترش در B2B عمودی یک حرکت که با مته سوراخ کردن میوه ها.

“اگر چه ما لازم را ندارند و جریان وجوه نقد من مشغول به کار بود با چند مقیاس بزرگ تولید کنندگان. من تدوین راه حل برای آنها که فروش آنها تحت مارک های خود را. این دستورات خوشبختانه بس نیست با demonetisation. من عرضه آنها بود و این یک برکت و رحمت برای ما می گوید:” Pritika.

کارآفرین جوان می گوید که او آموزش یو بی اس در بازار او را در طول این زمان دشوار است.

کلاژن تقویت کننده روزانه از سرم حاوی توسط Pritika

“هر زمان که هر نام تجاری خواهد آمد با یک شرط من هرگز می گویند هیچ مگر اینکه من سعی کردم این محصول را حداقل چند بار. من عاشق آزمایش در آزمایشگاه من و من احساس می کنم مثل من می تواند هر چیزی برای هر کسی که در حال حاضر. پس ما مدام عود B2B سفارشات وجود نداشت و به دنبال بازگشت برای ما,” او می خندد.

برای تقریبا دو سال Pritika کار می کرد برای تحقق B2B سفارشات تا او وضعیت مالی پایدار بود به اندازه کافی به آب و هوا بازار انجام دهند. او سپس راه اندازی وب سایت خود را به تهیه کردن به مشتریان فردی در مارس 2019. این دوره به او زمان کافی به بازار محصولات خود و آمد تا با بسته بندی خلاق به درخواست تجدید نظر به توده ها.

Pritika با کارکنان.

Pritika ذکر شده است که برخی از بهترین فروش محصولات عبارتند از ويتامين C+E آنتی اکسیدانی سرم 5 درصد ویتامین C درخشش تقویت کنترل آکنه پاک کننده فوم و درخشان کرم روشن کننده که شامل بامبو sap.

این محصولات ایزو و گواهی GMP و متخصص پوست تایید شده است. در واقع حتی برخی از توصیه محصولات خود به خصوص آنهایی که هدف مشکلات پوستی مانند آکنه.

“من ادعا نمی به عنوان یک متخصص در زیبایی فضا. هر یک از راه حل ها شامل اجزای طبیعی و رویکرد علمی است. من می خواهم محصولات من برای نشان دادن نتایج و خوشبختانه ما تا به حال هرگز یک مشتری که شکایت از یک واکنش آلرژیک. در واقع پاسخ شده است کاملا مثبت می گوید:” Pritika.

Pritika در یک pop-up

نگاهی 25 ساله Kanwal Kaur, برای مثال. در Chandigarh-بر اساس اقتصاددان و پژوهشگر مستقل شده بود به دنبال محصولات طبیعی هنگامی که او برای اولین بار کشف Tvakh آنلاین.

“من پوست مستعد آکنه و من می قهوهای مایل به زرد واقعا بد هر بار که من پا. من آغاز شده به دنبال محصولات آنلاین و کشف وب سایت خود را. معمولا من بسیار نگران در مورد تلاش جدید محصولات به عنوان من تا به حال واقعا بد واکنش های قبل از. اما از آنجا محصولات خود بودند و تا به حال شگفت آور, بررسی, آنلاین, من تصمیم به آن را امتحان کنید می گوید:” Kanwal.

او خریداری Tvakh ضد قهوهای مایل به زرد رژیم کیت که شامل شستشوی صورت و تونر و ماسک. او آغاز شده و شاهد نتایج در عرض یک هفته استفاده در تابستان سال گذشته است. Kanwal نیز خریداری ضد کرم آکنه و می گوید که 90 درصد از پوست خود پاک کرده و پس از او شروع به استفاده از این محصولات است.

Pritika با بار او UnLTD جایزه که او دریافت کرد و در اوایل این سال برای او کارآفرینی سرمایه گذاری

“من واقعا از طرفداران بزرگ از محصولات خود و حتی استعداد محصولات چند مانند ضد آکنه کرم و شوینده,” او می گوید.

غلبه بر چالش ها برای آینده ای روشن تر

Pritika شروع روز خود را در هشت صبح می خواند تا در اخبار مالی و به سرعت چک صندوق پستی خود را. پس از یک صبحانه سریع او می رود به واحد تولید و آزمایشگاه که در آن او به نظر می رسد در سفارشات و موجودی مواد و کالا و آزمون فرمولاسیون جدید. او در استخدام نیروی کار 20 نفر عمدتا زنان در واحد است.

از همه تجارب Chandigarh بر اساس کارآفرین نیز چند کلمه برای کارآفرینان کوچک مانند خودش.

“ساخت یک پایه و گام به گام است. اگر شما نوع درست از دانش و هرگز آن را به صورت رایگان. این باور در شهود خود ایمان داشته و به دنبال هدف خود است. شما می توانید غلبه بر هر گونه چالش با این نگرش است. ثبات مالی است چیزی که مهم است زمانی که شما در مقیاس عملیات خود را. بنابراین اطمینان حاصل شود که شما باید ذخایر نقدی به عنوان آن بسیار مهم می گوید:” Pritika.

Pritika با پدر او (سمت چپ) و همسرش (سمت راست) که او در نظر گرفته به عنوان بزرگترین رکن پشتیبانی

این مستند نه متوقف عملیات برای کسب و کار کوچک. در حال حاضر با نام تجاری تولید دست sanitisers. Pritika معتقد است که در حال حاضر بازار تنظیمات به شدت در حال رفتن به تغییر از محصولات لوکس به ضرورت.

“مردم فکر می کنم که مارک های بین المللی تنها کسانی که تحویل وقتی که می آید به محصولات مراقبت از پوست. اما ما رفت از 50 دستور به 10000 B2C سفارشات در یک ماه. هدف نهایی همیشه خواهد بود به استفاده از دانش به تدوین و فرموله کردن راه حل های مناسب. من واقعا معتقدم که ما آن را در ما به ارائه بهترین محصولات از شهرت بین المللی می گوید:” Pritika امضای کردن.

Rapid-fire:
*یک کارآفرین شما را تحسین.
جواب: Kiran Mazumdar شاو

*فن آوری جدید است که می تواند آینده یک کسب و کار کوچک
جواب: بازاریابی دیجیتال

*یک ارزش است که می تواند کمک به رشد کسب و کارهای کوچک
جواب: شفاف

*کتاب های مورد علاقه خود
جواب: آبیته: هنر استرس-بهره وری رایگان

*در وقت آزاد من ____…
جواب: گشت و گذار آنلاین و انجام تحقیقات در مورد موضوعات مورد علاقه من

* قبل از این مصاحبه من بود ____…
جواب: پخت و پز

*چیزی است که آنها نمی تدریس در دانشگاه, اما مهم است که برای اجرای یک کسب و کار است
جواب: چگونه مهارت های کسانی که در حال کار در زیر شما.

*یک سوال من همیشه از مردم در حالی که استخدام است ____…
جواب: به همین دلیل آنها به سمت چپ خود شغل و دلیلی برای پیوستن به شرکت من

*بهترین مشاوره شما همیشه به ____…
جواب: همیشه انعطاف پذیر و باز به تغییرات. یاد بگیرند برای انطباق که کلید رسیدگی موفقیت و شکست هست.

(ویرایش شده توسط Saiqua سلطان)

پشتیبانی از صدای قهرمانان گمنام و فوق شهروندان عادی

ما باور داریم که آن را ضروری است برای کشوری مانند ما به صدا که جشن قهرمانان گمنام می دهد یک پلت فرم برای تغییر سازان, الهام بخش میلیون ها نفر از مردم است. با استفاده از قدرت سازنده روزنامه نگاری ما می خواهیم به تغییر هند – یک داستان در یک زمان.

در حالی که ما باید تبلیغات درآمد آنها نیست به اندازه کافی برای پوشش هزینه ها از آوردن همه این داستانها به شما. اگر شما باور ما و بهتر هندوستان و می خواهید این اخبار مثبت جنبش به رشد و سپس در نظر حمایت از ما از طریق بالا دکمه.

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟
برای ما بنویسید: [email protected]
ارتباط با ما را در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>