CBS در حال حاضر در از دست دادن-از دست دادن وضعیت در NFL تلویزیون حقوق

NFL CBS TV Ratings Broadcasting Rights

چگونه پخش خواهد شد شبکه های حرکت از روی حیله و قرارداد NFL و ایران ، لئون بنت/گتی ایماژ

روز پنج شنبه صبح ViacomCBS خود را آغاز کرد درآمد سه ماهه تماس به ارائه یک تصویر لحظهای از شرکت های مالی در حال حاضر و استراتژیک آینده. اساسا آن را یک فرصت برای هر دو واقعی و صندلی تحلیلگران به طور یکسان به قاضی کنگلومرا مرتب کردن بر اساس مانند یک پیچ خورده مراسم مجلل زیبایی. از توجه به هر دو خط پایین شرکت و چشم انداز رسانه های کلی است CBS’ تلاش برای حفظ NFL پخش حقوق برای بعد از ظهر یکشنبه صف. اما در دراز مدت مقیاس ViacomCBS به نظر می رسد گیر کرده بین یک سنگ و یک محل سخت است.

اخیر ادغام بین ویاکام و CBS بود به گوشت گاو تا شرکت رسانه ای در عصر مقیاس و تحکیم; در نظر گرفتن این صنعت معادل میانسال پدر و ثبت نام برای رایانه. در حالی که ادغام قطعا فراهم می کند ViacomCBS با انعطاف بیشتری قدرت مالی این شرکت هنوز هم محدودتر در مقایسه با رقبای مانند دیزنی و Comcast از نظر اندازه و منابع است. (همانطور که از نوشتن این ViacomCBS دارای یک درپوش بازار $18.96 میلیارد در حالی که دیزنی نشسته است در $254.35 میلیارد و Comcast در $209.28 میلیارد دلار).

همچنین نگاه کنید به: چگونه یک فلک زده ‘جنگ ستارگان’ کارتون برشمرد آینده از حق رای دادن

هر دو شرکت انتظار می رود به ایجاد یک بازی اضافی برای بازی های NFL (Comcast را NBC در حال حاضر پخش برنامه یکشنبه شب فوتبال در حالی که دیزنی ESPN پخش فوتبال سه شنبه شب) وقتی موجود مقابله منقضی می شود پس از سال 2022 فصل است. سالانه پنج شنبه بعد از ظهر پخش هزینه انتظار می رود به دو برابر فعلی خود را از $1 میلیارد قیمت…. فردا باید بدون مشکل واقعی تهیه یک NFL فرمت عین حال که واقعا حل این شبکه مسائل هسته ای.

خطی تلویزیون پرداخت در حال مرگ است. جریان تلویزیون استفاده شده تقریبا دو برابر بیش از دو سال گذشته با توجه به نیلسن داده در حالی که بیش از حد بالا مصرف در حال حاضر حساب برای 19 درصد از تلویزیون مشاهده. Roku پیش بینی نیمی از خانواده های ایالات متحده با پرداخت آبونمان تلویزیون را قطع بند ناف تا سال 2024 در حالی که Lightshed شرکای پروژه CBS به برگزاری حدود 70 میلیون پرداخت-TV خانواده ها 2023 (جدید NFL توافق را به اثر) 26 درصد کاهش از سال 2014. خروجی با دقت اشاره می کند که خطی اشتراک تنها انتظار می رود برای ادامه انداختن ساخت یک NFL تجدید کمتر با ارزش به عنوان زمان می رود.

سپس دوباره فردا واقعا نمی توانیم به بیشتر توپ زدن برای NFL پخش حقوق حتی اگر آن را ندارد, مالی کامل حس به ارتکاب به چند سال قرارداد. وال استریت اعتماد به نفس در ViacomCBS خواهد داشت و باقی مانده خطی مشترکین خواهد بود کمتر از هیجان. بله این شبکه دیدم آن NFL آگهی نرخ پرش 7.4 درصد برای سال 2019 فصل و یک سال است که در آن به طور کلی NFL رتبه بندی افزایش چهار درصد در مقایسه با سال 2018 است. اما در $2 میلیارد دلار به علاوه هر سال NFL را درخواست قیمت می خورد بیشتر به CBS در حاشیه از آن را برای رقبای NBC و ABC. آن را دشوار است برای توجیه هزینه در میان یک شدن پایه مشترک حتی اگر جایگزین است و حتی بیشتر غیر قابل تصور است.

فردا یک بار دیگر به رهبری همه شبکه ها در مجموع بینندگان در 2019. مردم هوشمند وجود دارد تصمیم گیری بیش از وجود دارد (حتی اگر پیر و محافظه کار شبکه هنوز هم دارای یک تنوع مشکل). اما آنها به خوبی ممکن است خیره به از دست دادن وضعیت وقتی که می آید به NFL.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>