نمی توانم بخوابم ؟ 5 مواد غذایی طبیعی است که می تواند کمک به شما خواب مانند یک نوزاد!

وحشت نکنید دفعه بعد خود را از چرخه خواب و بیداری می رود برای یک بازی شیر یا خط. معرفی این غذاها در رژیم غذایی خود را به جای!

Whether شما در یک شرکت مسابقه موش و یا دست و پنجه نرم کردن با شخصی از دست دادن یک چیز است که می تواند به شما در حفظ و تأمین انرژی از طریق روز است که خواب یک شب خوب. خواب مناسب جامد 7 تا 9 ساعت در هر شب بسیار مهم است. شما از دست دادن خواب خود را و یا چرخه خواب شما را مختل و تمام انواع از مشکلات از اختلالات خلقی به مسائل مربوط به دستگاه گوارش محصول تا.

در حال حاضر اگر شما یک بیماری مزمن insomniac یا در حال مبارزه با افسردگی, شما باید مشورت با یک پزشک برای در آوردن الگوی خواب خود را در مسیر بازگشت. اما اگر شما skimping در خواب فقط به خاطر شیوه زندگی خود را خارج از ضربت سخت زدن خوردن خواب آور طبیعی مواد غذایی در طول روز است یک راه عالی برای یک تراز خود را با snoozes. پس از همه, خود را نگه داشتن ساعت داخلی سالم و شاد می تواند مجموعه ای راست ترین چیز در زندگی است.

1. بادام

یک تعداد انگشت شماری از بادام درست قبل از خواب (یا هر زمان از روز که برای ماده) هستند گفت: برای بهبود کیفیت خواب. شما به احتمال زیاد به خواب طولانی تر و عمیق تر از آن یک منبع از خواب تنظیم هورمون ملاتونین و فراوان است در خواب-ترویج مواد معدنی منیزیم. آنها همچنین منبع بسیار خوبی از تریپتوفان شناخته شده اند که اثرات تسکین دهنده در مغز و اعصاب.

شما می توانید خرید آلی بادام در اینجا.

2. موز

موز یک نیروگاه از آرامش عضلانی مواد معدنی مانند منیزیم و پتاسیم است. میوه های شیرین یکی از ساده ترین راه برای خوردن و باید اگر شما با داشتن مشکل در به خواب رفتن. آن را بیش از حد حاوی تریپتوفانیک اسید آمینه ضروری است که بدن کمک می کند, مطمئن, مغز, سیگنالینگ, مواد شیمیایی مانند سروتونین که majorly به کنترل خلق و خو و خواب.

3. چای بابونه

sleep-inducing foods
چای بابونه – سفارش

این یکی کامل سوپراستار. همه شما نیاز دارید این است که برخی از آب گرم یک فنجان چای بابونه کیسه در روز شما احساس نمی مانند عطف ، چای بابونه است choco پر از آپییک آنتی اکسیدان است که متصل به گیرنده در مغز است که باعث خواب آلودگی. شما می توانید برخی از موسیقی آرامش بخش در کنار شما خواهیم بود و خروپف را در هیچ زمان.

گرفتن دست خود را در, بابونه, باغ چای در اینجا.

4. شیر

یک مورد علاقه در سراسر هند خانوار, یک لیوان شیر گرم با مقداری زردچوبه و زعفران با این نسخهها کار شگفتی برای ارامش شما را به خواب. یکی دیگر از شناخته شده منبع تریپتوفان, شیر, شناخته شده به majorly به ترویج خواب به خصوص اگر شما قبل از آن با برخی از شدت کم تمرین مانند نور پیاده روی و یوگا.

5. جو

اگر شما می خواهید یک نور و پر کردن شام است که هر دو سالم و دو برابر کردن به عنوان یک خواب-القاء نگاه نکنید. یک کاسه جو پخته شده قبل از خواب (درست مثل برنج) در مجتمع-کربوهیدرات و شناخته شده است به القاء خواب آلودگی در هنگام مصرف قبل از خواب. که دلیل آن شناخته شده است منبع طبیعی ملاتونینخواب آور هورمون و استرس-تسکین ویتامین B6.

خودتان را خوب بلغور جو دوسر امروز. آن را خرید در اینجا.


همچنین بخوانید: افزایش ایمنی! 7 سنتی آنتی بیوتیک ها شما باید در آشپزخانه شما


یک خواب خوب شبانه می تواند همه چیز را بهتر و شارژ شما به اندازه کافی به را روز بعد در گشاد گشاد راه رفتن خود را. چرا سازش پس از آن ؟

(ویرایش شده توسط Shruti Singhal)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟ برای ما بنویسید: [email protected] و یا ارتباط با ما در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>