می جود ذخیره پیتر پن افتضاح سابقه? هر کسی می تواند?

Disney Jude Law Peter Pan Box Office

دیزنی کست جود در آن زندگی پیتر پن بازسازی. غنی پولک/گتی ایماژ برای IMDb

ما در زندگی در عصر مالکیت معنوی است که در آن علامت های تجاری فرانشیز و از قبل موجود عنوان نیروی حیاتی از هالیوود است. شاید در هیچ کجای این شایع تر از در دیزنی که در آن خانه ماوس شده است و بازسازی آن در کتابخانه انیمیشن های کلاسیک قصه در زندگی به طور معمول به موفقیت بزرگ است. آنها باید این IP برای حفظ chugging به راحتی برای سال آمده و در روز سه شنبه پادشاهی سحر و جادو در زمان یکی دیگر از گام بعدی خود را بازیافت تلاش است.

جود بازیگران شده است, به عنوان کاپیتان هوک در دیزنی زندگی پیتر پن بازسازی Peter Pan & وندی, انواع گزارش است. (این بدان معنی برای برادران وارنر’ فوق العاده جانوران 3 نامشخص است). David Lowery—مدیر پشت دیزنی pete’s Dragon دستکمگرفتهشده عناوین مانند یک داستان ارواح و مرد و اسلحهو A24 آینده شوالیه سبز—تنظیم شده است به طور مستقیم. بر روی کاغذ این است که تمام هیجان انگیز اخبار. قانون این است که یک بازیگر خوب; Lowery است که یک مدیر خوب است. هورا. و در عین حال آن را هنوز هم احساس می کند مانند دیزنی است که استقرار یک بیت از انتخابی حافظه است.

استودیو 1953 انیمیشن کلاسیک است که موفق ترین اقتباس از اصلی J. M باری رمان بود که 67 سال پیش (و آن را نژادپرستانه سابقه بوده است به خوبی پوشش داده شده). چند studios اقدام به مقابله با اموال و پس از ملاقات با پژمرده شانه از مخاطبان بی تفاوتی.

همچنین نگاه کنید به: Mitchell Hoog چک امتیاز خود در جدید ‘ذخیره شده توسط بل ،

استیون اسپیلبرگ بازیگران عظیم ستارگان سینما در, رابین ویلیامز, داستین هافمن و جولیا رابرتز برای 1991 را قلاب, ساخته, یکی از گران ترین فیلم تاریخ سینما در زمان و محصول نهایی بود و هنوز هم به عنوان چیزی از یک دفتر جعبه ناامیدی. از آن پس رشد کرده به یک فرقه کلاسیک (RUFIO!), اما دیزنی است که در فوری فیلمهای کسب و کار نه صبر کنید و ببینید میباشد.

دیزنی 2002 متحرک عاقبت پیتر پن: بازگشت به نورلندبود آشکار چنگ زدن به پول نقد تبدیل شده است که سود بلکه معده از پان purists در این فرآیند است. در جهانی 2003 تلاش پیتر پنبود و با اعتبار یک بزرگسالان بیشتر رویکرد به مواد اما در نهایت از دست داده studio یک بسته نرم افزاری از پول است. WB را در سال 2016 در-خفاش ماهی تابهبود panned توسط منتقدان و مخاطبان به طور یکسان به عنوان یک کشف ظروف سرباز یا مسافر است که همچنین موفق به outgross آن 150 میلیون دلار بودجه است. حتی Searchlight Pictures’ reimagining وندیاز Beasts of the Southern Wild مدیر Benh Zeitlin شد ملاقات با غضب از پتانسیل unfulfilled.

در یک خلاء های گذشته تلاش های زیاد نیست با توجه به موفقیت یا شکست تلاش های آینده. اما هالیوود وجود ندارد در خود شامل گرداب از پتانسیل موفقیت است. ما سال ها از نمونه هایی که در آن مخاطبان اولویت نشان می دهد که صرف وجود یک بار قدرتمند عنوان کافی نیست به طور خودکار ادعا واقعی نامزدی. دیزنی باید این را بدانید بهتر از هر کس دیگری به عنوان live-action نسخه از Dumbo, فندق شکن, نیا و کریستوفر رابین باید تمام تلاش انتقادی تجاری و یا هر دو.

این همان استودیو که تبدیل live-action remakes از آلیس در سرزمین عجایب, زیبایی و هیولایی, علاءالدین و شیر شاه به 1 میلیارد دلار-به علاوه بازدید. آن را بیشتر قابل فهم چگونه یک استودیو اجرایی می تواند با نگاهی کلی به سابقه موفقیت عظیم و نوسان در پیتر پن. اما در چه نقطه دیزنی بی امان بازسازی استراتژی زمین در ساحل در برابر سنگ بستر از تاریخ ؟ نه همه IP ایجاد شده است در برابر چشم مخاطبان است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>