کا غیر قابل قبول تا آن را شامل می شود

آمیت شاه به تازگی تکرار بارها تکرار شده و “jumla” که “کا ربطی به شهروندان این کشور” و این که “این یک قانون است نه برای ربودن اما اعطای تابعیت”. اما حقیقت این است که آن را قطعا با شهروندان این کشور به دلیل اثرات این خواهد بود که از لحاظ عاطفی و اجتماعی در شهروندان این کشور است. آن شده اند که بهتر است اگر شاه اضافه شده بود زیر به jumla: “اگر شهروند متعلق به یک جامعه غیر از مسلمان او اصلا نگران نباشید نیاز خود را به عنوان شهروندی تضمین شده است و حتی اگر او است نه در اصل هندی است اما اگر او اتفاق می افتد به یک مسلمان او را به آن را اثبات کند فراتر از هر گونه شک و تردید.”

اجازه دهید ما برای اولین بار بحث بشردوستانه جنبه ای از کا.

اگر مسلمانان می توانید از اعطای شهروندی به مسلمانان و دیگر اقلیت ها که از سه “اسلامی” کشور چرا باید مسلمانان نه احساس نگرانی در مورد مسلمانان که از همان کشور ؟ آنها هم حق دارند به احساس عاطفی متصل سوی دیگر انسان به ویژه مذهبی خود را به عنوان همراهان هر جامعه دیگر.

مذهبی و ملی و منطقه ای و زبانی و فرهنگی و ایدئولوژیک—همه اینها دلایل مشروع به وجود آمدن اربتاط. بیشتر از آن بشردوستانه زاویه میباشد. این است که چرا نه تنها مسلمانان بلکه تعداد زیادی از غیر مسلمانان نیز در مخالفت با کا است که نه تنها ناقض هند سکولار قانون اساسی و سنت بلکه روحیه انسان دوستانه.

اگر مسیحیان و دیگران پذیرفته شده و دلیل این ادعا آزار و اذیت مذهبی و تنظیمات خود را برای هند, مسلمانان هم آمده اند با توجه به یک یا انواع دیگر از امثال و ترجیح می دهند هند و پاکستان بیش از آنها بیش از حد در حال زندگی در اینجا برای مدت طولانی خواهد شد و این بی عدالتی بزرگ به پرتاب آنها را فقط به خاطر اینکه آنها مسلمان هستند.

سوم بود چرا همان اصل استفاده شود نه زمانی که Rohingyas به دنبال پناه در هند ؟ آن را به وضوح نشان می دهد که نفرت در Hindutva لابی نسبت به مسلمانان و این نفرت غیر قابل تحمل در این کشور را دوست داشت و به اشتراک گذاشته شده توسط تمام جوامع است.

پس از CAA در حالی که هیچ هندو سیک و مسیحی و بودایی و جین چهره هر گونه تهدید و آنچه به آنها تابعیت آینده تحت ابر سوء ظن مسلمانان لازم نیست که نوع ضامن است. فقرا و کارگران مهاجر را یک نقطه ضعف است. افسران می تواند با استفاده از مشکوک روش به تهدید مسلمانان و گرفتن پول. وجود دارد هر امکان که حداقل برخی ممکن است در صورت اخراج.

در کا به خودی خود بسیار غیر انسانی در برابر روح قانون اساسی و در نتیجه کاملا غیر قابل قبول است. تنها حق عمل خواهد بود به آن را فراگیر برای همه.

دکتر جاوید جمیل

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>