افزایش ایمنی! 7 سنتی آنتی بیوتیک ها شما باید در آشپزخانه شما

به عنوان یک مراقبت هاي پيشگيرانه در زمان covid-19 شامل مواد غذایی مانند زنجبیل و میخک که آنتی بیوتیک های طبیعی در رژیم غذایی روزمره خود را.

With این COVID-19 بیماری همه گیر در حال افزایش اقدامات پیشگیرانه مانند صفحه اصلی-قرنطینه و اجتماعی فاصله را تبدیل به یک ضرورت است. همراه با آن نیاز ساعت است به تمرکز بر روی از جمله غذاهای سنتی است که به عنوان آنتی بیوتیک های طبیعی را در رژیم غذایی روزانه ما.

از آن زمان به سرمایه گذاری در بهداشت و درمان ما با در نظر گرفتن به مواد غذایی است که ما به طور معمول نمی توجه به. از ادویه جات ترشی جات به میوه ها در اینجا غذاهایی که آنتی بیوتیک های طبیعی و فوق العاده مفید در ساختمان ایمنی.

1. عسل

natural antibiotics
عسل طبیعی – سفارش

عسل عالی خواص ضد باکتری و کمک می کند تا حد زیادی هنگامی که شما یک عفونت است. یکی از اصلی ترین آنتی بیوتیک قطعات در عسل است پراکسید است که کمک می کند تا مبارزه با بسیاری از انواع مختلف باکتری ها. همچنین آن زخم التیام دهنده هنگامی که موضعی.

2. زنجبیل

از درمان سرماخوردگی و آنفولانزا برای کمک به مبارزه با تهوع و استفراغ زنجبیل, باور نکردنی آنتی بیوتیک طبیعی است. که آیا شما آن را در چای خود را چرب و یا قرار دادن تکه های کوچک خود را در ادویه کاری داشتن مقدار کمی از این ابر است که به شدت توصیه می شود.

3. میخک

natural antibiotics
آلی میخک – سفارش

یک مورد علاقه در میان پدربزرگ و مادربزرگ, میخک به طور سنتی استفاده می شود تا حد زیادی برای مشکلات دندانی. اما میخک نیز شناخته شده است به طور موثر مبارزه با باکتری ها مانند S. aureus و E. coli.

4. سیر

بهترین راه به درو مزایای سیر این است که آن را خام در سالاد. در صورتی که بیش از حد برای شما سعی کنید با اضافه کردن آنها را به سوپ و ادویه کاری روزانه است. Garlics بزرگ پیشگیرانه و درمانی, خواص و فوق العاده موثر در مبارزه با تمام انواع باکتری ها, ویروس ها و عفونت ها.

5. دارچین

natural antibiotics
چوب دارچین – سفارش

دارچین دارای خواص آنتی بیوتیکی و به خصوص موثر در مبارزه با عفونت های قارچی است. بهترین راه برای آنها را در پرتاب در چند چوب به چای خود را هر روز.

6. ویتامین C

این که آیا شما یک عاشق میوه یا نه در حال بارگذاری بر روی میوه ها ویتامین C است که نیاز به ساعت. میوه ها مانند پرتقال و آناناس بزرگ ایمنی بوستر; باید حداقل یک زن و شوهر از آنها را در یک هفته. آب از این میوه ها نیز برای سلامتی شما است.

7. پونه کوهی

می دانستند که مورد علاقه ما چاشنی ایتالیایی بزرگ بود آنتی بیوتیک ابرقهرمان. پونه کوهی است که شناخته شده برای تقویت ایمنی بسته در یک مقدار زیادی از آنتی اکسیدان است و خواص ضد التهابی است. نم نم آنها را بر روی سالاد و سوپ; یا بهتر است طبخ مواد غذایی خود را در روغن پونه کوهی اگر شما می توانید دست خود را بر روی آنها.

این طبیعی و سنتی آنتی بیوتیک در مواد غذایی باید به طور منظم بخشی از رژیم غذایی خود را اگر شما می خواهید برای بهتر سلامت همه جانبه است.


همچنین بخوانید: خوب برای شما و جنگل ها: در اینجا چگونه خام جنگل در حال انجام است عسل راست


(ویرایش شده توسط Saiqua سلطان)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟ برای ما بنویسید: [email protected] و یا ارتباط با ما در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>