برلین خارجه اپرا ‘کارمن’ پروژه های قابل لمس تنش از طریق یک جریان آنلاین

Anita Rachvelishvili as Carmen at the Berlin State Opera.

آنیتا Rachvelishvili به عنوان کارمن در برلین دولت Opera. Monika Rittershaus

در نقش من به عنوان یک اپرا منتقد آن بدیهی است که نه من جایی برای اظهار نظر در مورد جنبه های گسترده تر از COVID-19 بیماری همه گیر. از سوی دیگر دیدن و شنیدن پاسخ های مختلف به این بحران از هنرمندان و شرکت ها باعث می شود من افتخار می کنم که حداقل در مجاورت opera کسب و کار.

درست است تا کنون هیچ شرکت انجام شده است قابل مقایسه با معجزه به Rosie o’donnell یک-شب-تنها جشن نفع احیای صحبت های او نشان می دهد با یک نگاه اجمالی از خود جدا ستاره های بزرگ مانند Kristin Chenoweth, بیلی پورتر و چیتا ریورا در آشپزخانه خود را و صفحه اصلی دفاتر. اما شرکت اپرا ساخته شده اند در دسترس اسراف ارائه رایگان جریان اجرای بسیاری از, در واقع, که حتی بسیاری از طرفداران اختصاص داده شده است که در حال حاضر در مواجهه با نیاز به انتخاب بین گفتن, ملاقات, La Scala و وین دولت Opera به صورت روزانه خود opera رفع.

همچنین ببینید: ملاقات و بیشتر: کامل Opera تولیدات شما می توانید جریان آنلاین در حال حاضر

از ده ها تن از اجرای برنامه در جریان چند هفته گذشته این یکی که طنین انداز شاید بیشتر به شدت به یک کارمن از برلین, دولت, اپرا انجام می شود زندگی می کنند در مارس 12, فقط به تئاتر بسته شد در پاسخ به این بیماری همه گیر. هر چند این مقیاس کامل تولید Bizet, اپرا, هیچ, عمومی پذیرفته شد. معمول قبل از نشان می دهد و وقفه ایجاد عکس از سالن در زمان احساس وهم آور, تقریبا به عنوان اگر اپرا بودند در حال انجام برای مخاطبان از ارواح.

یک احساس بسیار زیاد تحسین برای خوانندگان آورده است که تمرکز و اشتیاق به کار حتی اگر آنها شده اند باید به شدت پریشان (برای مثال) نیاز به پرواز از برلین به عنوان به زودی به عنوان ممکن است به منظور پیوستن خانواده خود را. Mezzo-soprano آنیتا Rachvelishvili و تنور مایکل Fabiano زمانی فوری و شدید شیمی به عنوان محکوم عاشقان.

در یک سطح انتزاعی این عملکرد نشان داد که چگونه زمینه اشکال درک ما از یک اثر هنری. تولید توسط مارتین Kusej سرچشمه در سال 2006 اما استارک تصاویری در حال حاضر به نظر می رسد به خصوص گریم. های مختلف فضاهای عمومی شامل عمل opera احساس تنش و حتی در نور دل لحظات مانند رقص باز عمل دوم. این اپرا است نه فرار از دنیای اطراف, آن, اما نه تلخ تفسیر بر ترس های ما در مورد زمان عدم امکان ساخت اتصالات. (پخش از این عملکرد جریان در برلین دولت Opera سایت در جمعه 27 مارس.)

اما بدیهی است که ما نمی تواند جدی 24/7. اجتماعی فاصله نیز سبک آن لحظات به عنوان نشان داده شده توسط باس-baritones نیکلاس Brownlee و رایان McKinny که تیمی در یوتیوب برای یک فاصله دو نفره از بلینی من Puritani. این فیلم نه تنها سرگرم در حق خود (دو آقایان در فوق العاده voice), اما آن را نیز slyly آسانسور در پرده های صوتی-محور صحنه جهانی از خواننده اپرا. بله آنها کمربند را آریاس در حالی که آنها در حال اصلاح و بله مثل بقیه از ما آنها را به استفاده از خود انزوا به چشم پوشیدن پوشیدن شلوار.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>