در پشت صحنه در 5 شهر نیویورک گالری آماده سازی برای بازگشایی

Sean فیدر نمایش “عطش دام’ باز در دنی Dimin. دنی Dimin

ناگفته حکومت در میان نیویورک و گالری عکس است که در تابستان محفوظ است و گروه را نشان می دهد. نور دل, تم غیر منتظره هنرمند گروه بندی و اوایل روز شنبه از تعطیلی در انتظار گالری قیف که شجاع سوخته چلسی پیاده رو. ساندویچ بین بهار گیج کننده نمایشگاه هنر های نجومی و سنگین-hitter وظیفه نشان می دهد انفرادی از سقوط جولای و آگوست را زمان آیش برای گالری تقویم و دیوار. پس از drastic توقف COVID-19 تحمیل کرده است در دنیای هنر این فصل تابستان این مورد را به ایستادگی کردن به عنوان این سال پر حادثه ترین دوره از اوایل ماه مارس. در انطباق با فرماندار کومو فاز دوم مقررات گالری های متعدد شروع به بازگشایی خود درب های شیشه ای به بازدید کنندگان تحت سخت احتیاطی. اثبات “نشان می دهد باید در” تابستان نمایشگاه یا رزومه بهار انفرادی و یا ارائه منعکس اجتماعی و شخصی اثرات این بیماری همه گیر و زندگی ماده تظاهرات.

ناظر به صحبت رهبران پنج نیویورک گالری در مورد برنامه های خود را به صورت بی سابقه ای در تابستان و چه از آنها انتظار از آینده نزدیک. آنها معتقدند که بازدید کنندگان و کارکنان ایمنی در اولویت قرار داده و حضور رو به رشد سیستم عامل های دیجیتال است که در اینجا به ماندن بگیرید.

همچنین نگاه کنید به: کریستی ارائه می دهد $40 میلیون بارنت نیومن در چهار شهرستان فروش مجموعه به شکستن رکورد

Sayre گومز به عنوان سال 2020 است. اکریلیک روی بوم است. Sayre گومز

پگی Leboeuf, شریک, Perrotin

واقع در شهر شلوغ پایین سمت شرق بین المللی نیروگاه Perrotin در حال حاضر افتتاح آن در پاریس سئول و هنگ کنگ در مکان های قبلی ماه. “ما خوش شانس هستند که ما گالری سه طبقه بنابراین ما باید فضا به استقبال بازدید کنندگان در حالی که احترام اجتماعی فاصله دستورالعمل می گوید:” گالری شریک پگی Leboeuf در مورد بازگشایی نیویورک خود را به فضا در اوایل ماه جولای با نمایشگاه گروهی “تاریخچه راز از همه چیز.”

این نمایش به ارمغان می آورد با هم هشت هنرمندان از جمله نقاشان جولیا Wachtel, Sayre گومز و کاترین برنارد, در علاوه بر این به گالری خود Daniel Arsham. به گفته فروشنده این هنرمندان هستند که ایران با آنها چگونه “همه ما را به چالش اجتماعی پرتره در خصوص پراکندگی از رسانه های جمعی که همه چیز به طور فزاینده ای دیجیتالی.” کل درآمد حاصل از گومز نقاشی در مورد ادامه تظاهرات در برابر نژادی و بی عدالتی خواهد بود اهدا به زندگی ماده لس آنجلس.

كلاسيك-نصب میز با پلکسی گلاس صفحه نمایش QR-کد مطبوعات و RSVPs درخواست از طریق دیدن دیدم برنامه (که همچنین اجازه می دهد تا برای تماس با ردیابی) در میان اقدامات احتیاطی گرفته شده توسط گالری. “هنگامی که من برای اولین بار وارد دنیای هنر, همه چیز دور در اتصال فیزیکی می گوید:” Leboeuf, remarking چقدر همه چیز تغییر کرده اما همچنین به همین دلیل مشاهده هنر در فرد همیشه باید خود جای داده است. “هنر بود و بی نظیر متعالی را تجربه کنند. دیجیتال هرگز جای که احساس و یا کاملا انتقال بافتنی, خواص برخی از قطعات.”

فریدریش Petzel موسس Petzel

دیرین چلسی ثابت با بالا سمت شرق پاسگاه Petzel یکی دیگر از گالری با یک نمایشگاه گروهی طراحی شده برای بار. در علاوه بر این به تمدید رادنی McMillian نمایشگاه در بالای شهر محل سکونت. گالری بنیانگذار فریدریش Petzel مشتاق است به منظور تسهیل کند اما امن انتقال در هر دو مکان. “وجود دارد هیچ صف های طولانی; همه این تلاش ها در حال متواضع امن و با تعیین وقت قبلی می گوید:” چاشنی فروشنده. در واقع او هیجان زده بود به تازگی به حال اول خود انسان به انسان مشتری برخورد در چهار ماه. “من exhilarated که جمع آوری و به موزه امانت می خواستم برای دیدن نقاشی در گوشت قبل از تصمیم گیری.”

میله میله برای جولای 15, افتتاح نمایشگاه گروهی “عشق نامه به یک کابوس” شکل گرفت در طول روزهای اولیه از این بیماری همه گیر از طریق کارکنان “دو بعد زوم جلسات کوکتل و یک صفحه نمایش از جدایی است.” کشتن جورج فلوید و پس از آن تظاهرات, اما, ساخته پرداختن به مسائل فوری و حتی بیشتر از یک اولویت برای گالری در هنگام برنامه ریزی چه کار نشان می دهد پس از بازگشایی. با الهام انگلیسی-مکزیک نقاش سورئالیست لئونورا کارینگتون این نمایشگاه مورد daydreams و کابوس به ارمغان می آورد با هم کار می کند با یازده هنرمندان معاصر از جمله هنر جهان, عزیزان, Christina Quarles, پیچک Haldeman, پیدایش Belanger و Meriem Bennani.

“نشان می دهد و می پرسد که چگونه هر هنرمند ذهنی کار توضیح می دهد که یک جهان سرند با چند ‘هدف’ حقایق می گوید:” Petzel که اشاره می کند که آنها محلی رویکرد به گرد هم آوردن آثار در این نمایشگاه است. “جت-مجموعه گالری مدل است—حداقل برای زمان حال—در انتظار” او می گوید, توضیح جایگزین آنها پیدا کرده ام به طور معمول بالا پایان هنر روش حمل و نقل. “ما خریداری یک کامیون Petzelmobil به ‘کشتی’ با این نسخهها کار از استودیو و انبار ما به گالری و حتی به مشتریان است.”

ربکا موریس Untitled (#14-19), 2019. رنگ روغن روی بوم. ربکا موریس

اوان Reiser, دانشیار مدیر Bortolami

در حالی که بسیاری از گالری ها به دنبال سنت از تابستان گروه نشان می دهد چند خود بهار نمایشگاه که رسیدن به پتانسیل کامل خود را یک دوم نشان میدهد. یکی از گالری های مسئول مارک ترایبکا به عنوان یک گالری مقصد در سال های اخیر Bortolami دوباره مدل سازی خود را ربکا موریس نمایشگاهکه در اصل باز شده در فوریه 21, اما کوتاه قطع شد و با توجه به مستند. گالری منتقل نشان می دهد آنلاین در قرنطینه اما مدیر دانشیار Reiser اشاره می کند که موریس’ بزرگ لمسی نقاشی با فلز رنگدانه هستند و قطعا بهترین تجربه در فرد است. آنچه که آنها را “فاز 2” از موریس نمایشگاه که باز می شود در جولای 6, شامل یک طرح جدید و نو کار می کند بر روی کاغذ ساخته شده با جوهر و رنگین کمانی آبرنگ. “فضای دیجیتال تکامل یافته تر در سه ماه گذشته از آن تا به حال 10 سال گذشته می گوید:” Reiser, اما او همچنین معتقد است که عدم وجود تجربه فیزیکی “تنها تشدید میل به جمع هنرمندان و علاقه مندان به هنر به کار در فرد دوباره.” او همچنین تاکید دسترسی رایگان به گالری های هنری “لوکس است که دیگر نمی تواند برای اعطا گرفته شود.”

Thorsten Albertz مدیر فریدمن Benda و موسس شریک Albertz Benda

چلسی پایدار Albertz Benda و طراحی آن متمرکز خواهر و برادر در کنار درب فریدمن Benda, در حال ورود به فصل تابستان با جاه طلبی از فصل زمستان قدرت tailgating خود را در حال حاضر تمدید بهار نمایشگاه نقاشی های انتزاعی توسط کریستوفر Le Brun با یک افتتاحیه نمایش انفرادی توسط فیلیپه پنتونگالری جدیدترین علاوه بر این به فهرست خود را. Thorsten Albertz که مسئول نظارت بر هر دو فضاهای’ عملیات معتقد است که مسئولیت خود را به هنرمندان برای باز کردن در اسرع وقت داده شده است که آنها تا به حال ادامه داد: برای تولید کار برای نگه داشتن درب عملا باز در قرنطینه.

“پس هیچ کس نمی خواهد به سفر در تابستان امسال ما تصمیم به ادامه نمایشگاه ما برنامه و به ما معمول در تابستان استراحت می گوید:” Albertz که در حال کار با دانمارک-فرانسه duo OrtaMiklos برای نمایش در فریدمن Benda. پنتون را به درستی با عنوان گالری اولین “تماس با ما,” باز می شود در جولای 16 خود را در هر دو فضای فیزیکی و آنلاین. هنرمند توهم آلومینیوم پانل نقاشی بر نمایش در گالری در ضمن یک سفارشی ساخته شده وب سایت اجازه می دهد تا در خانه بازدید کنندگان بازدید از طریق نشان می دهد دیجیتال تعاملی آواتار. نمایشگاه باز کردن برنامه ریزی شده است به “محل” به عنوان یک VR تجربه که اجازه خواهد داد که شرکت کنندگان از سراسر جهان صحبت با والنسیا بر اساس هنرمند و تجربه نشان می دهد.

Sean فیدر @mlbeckerdesign #gaylife #gaybeard #femme #masc
آرشیوی جوهر افشان, چاپ, چاپ 3D قاب. Sean فیدر

 

راب Dimin و الیزابت دنی بنیانگذاران دنی Dimin گالری

یکی دیگر از ترایبکا گالری دنی Dimin گالری مشاهده بازگشایی تلاش های سراسر هنگ کنگ گالری به لطف پاسگاه در شهرستان. “ما هنگ کنگ شریک با حضور در گالری حوادث پس از آنها بازگشایی و مشاهده ترافیک پا, اما آن را نیز دلگرم در اینجا برای شنیدن در مورد این شور و هیجان را به بازدید از گالری های دوباره” راب Dimin و الیزابت دنی نوشت: در یک ایمیل. به زودی پس از شروع مرحله دوم, گالری بازگشایی در ژوئن 23, اعتماد به نفس آنها به راحتی می تواند نگه دارید بازدید کنندگان امن با ساده سازگاری در علاوه بر این به طلایی “بدون دست زدن به” حکومت از هر گالری.

“ما نیز تا به حال مهم به موقع و لذت بخش نمایشگاه آماده برای نشان دادن” آنها گفت: Sean فیدر نمایشگاه در مورد رسانه های اجتماعی و تاثیر آن بر عجیب و غریب همبستگی و مستند نشده نفرت قتل LGBTQI+ افراد در سراسر ایالات متحده فیدر نمایشگاه شروع به باز کردن به مدت 30 دقیقه قرار ملاقات به عنوان شهر جشن غرور ماه که آن هم در زمانی که قتل ترانس افراد از رنگ رسیده و نرخ هشدار دهنده. به نام “حافظه کافی” این نمایشگاه شامل تعاملی تور مجازی از طریق Google Earth را از سایت های که در آن trans زندگی بوده است از دست داده و در کنار فیدر را عکس از این مکان که او بازدید او در طول سفر های گسترده در سراسر کشور است.

گالری شروع به برنامه ریزی نشان می دهد در سال گذشته اما در چند ماه گذشته آن را در خدمت به ایجاد انگیزه دنی و Dimin “به عنوان یک یادآوری که چرا ما انجام آنچه ما به عنوان gallerists و چگونه ما آرزوی به خدمت عمومی وسیع است.” آنها بر این باورند که هنوز خیلی زود برای ارزیابی اثرات وقفه و اجتماعی فاصله در بازار هنر اما شبیه به بسیاری از پیش فرض های خود را با تکیه بر افزایش دیجیتال. آنها اعتماد به گالری آنلاین ابتکار مجازی و پیش بینی است که جمع خواهد شد و سرمایه گذاری بیشتر در آنچه که آنها را آویزان بر روی دیوار خود را پس از صرف مقدار گسترده ای از زمان در خانه.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>