ضرب و شتم سرطان Manipuri Mum نوبت زندگی در اطراف از طریق جالب ترشی!

شاخه های بامبو bhut jolokia bogori میگو — زحمتکش محقر منابع همه از این و بیشتر از 12 کشاورزان محلی را 25+ انواع نگهدارنده رایگان ترشی و مربا. #womenentrepreneurs

ارتقاء


با مثبت جمعی بهتر هند COVID-19 پوشش در دسترس است به زبان های منطقه ای نشریات به صورت رایگان. نوشتن به [email protected] برای جزئیات بیشتر.


تیاو در منطقه شمال شرقی این کشور یک گنج برای برخی از مهمترین flavoursome و مواد عجیب و غریب. می شود آن را لذیذ ساقه بامبو سخاوتمندانه مورد استفاده در ظروف آنها را به یک طعم منحصر به فرد و یا تند سس bhut jolokia که بسته می تواند یک طعم دار پانچ هنگامی که شما با استفاده از این مواد وجود ندارد و به دنبال بازگشت!

هر کسی که از این منطقه می داند که چگونه ارزشمند این مواد هستند!

Pushpita سینها یک نفر که پرشور و با آنها مجذوب.

39 سال است Manipuri تولد اما مطرح شده در تریپورا و به یک آسامی. به طور طبیعی او شده است در معرض بومی تشکیل دهنده و غذاهای. او می خواست برای به اشتراک گذاری با مردم در سراسر کشور آغاز شده و یک وبلاگ.

Pushpita رسمی ثبت نام کسب و کار خود را در اواسط سال 2019 اما او شروع به آزمایش در سال 2013

“من در بر داشت که بسیاری از افراد با دانش بسیار کمی در مورد غرب شد و نوشتن در مورد این منطقه مواد غذایی و مواد تشکیل دهنده. آنها تکرار اطلاعات است که در حال حاضر در دسترس است و آنچه آنها نوشتن فاقد عمق است. به همین دلیل است که من شروع به وبلاگ من در سال 2014,” او می گوید.

پخت و پز علاقه مندان او نیز آغاز شده و تلاش دستور العمل های مختلف در آشپزخانه خود را. از همه این دستور العمل های او بیشتر لذت می برد ترشی سبزیجات فصلی, خیزران, هویج, تربچه, میگو و مرغ. در سال 2017, او فرستاده می شود برخی از این نمونه به یک همکار وبلاگ نویس مواد غذایی در Odisha به طعم و مزه.

“من بسیار تحت تاثیر قرار داد که او تحت فشار قرار دادند من به دنبال این به عنوان یک کسب و کار است. او حتی شات برخی از تصاویر زیبا از محصولات و قرار دادن آنها را در رسانه های اجتماعی. و من حمل حدود هشت ترشی شیشه تا پایان ماه” لبخند Pushpita.

این ساخته شده Pushpita بر این باورند که او می تواند راه اندازی یک کسب و کار از خانه. اما همه چیز نمی رویم به عنوان برنامه ریزی شده.

در اوایل سپتامبر سال 2017 کاملا از آبی او تشخیص داده شد با پیشرفته سرطان پستان است.

Pushpita با این نسخهها کار معتبر مواد از شرق مانند سس bhut jolokia (شبح فلفل) که از منابع منطقه

اما او در زمان تشخیص در گشاد گشاد راه رفتن و مبارزه او با بیماری است. در طی یک سال در ماه اکتبر 2018, او شروع به گرفتن سفارشات برای ترشی دوباره.

در ماه جولای سال 2019 او راه اندازی ‘Pushpita را Artisanal’ فروش 100 درصد طبیعی ترشی و مربا! این خدمات عبارتند از ساقه بامبو سس bhut jolokia نگا فلفل bogori (هندی عناب), فصلی, انبه, همراه با غیر گزینه های گیاهی مانند مرغ و میگو و ماهی و گوشت خوک.

به تدریج او نیز شروع به ساخت مربا و سس استفاده از میوه ها مانند زغال اخته و توت فرنگی و سیب و آناناس و تمشک و توت و شاه توت! در حال حاضر او بیش از 25+ محصولات به فروش می رساند و حداقل 50 کوزه یک ماه و تولید منابع است و از حدود 12 کشاورزان است.

Pushpita سهام چگونه او غلبه چالش های متعددی به کشتی سوار در کارآفرینی سفر.

از یک اقتصاددان به یک خانه-کارآفرین

در حال اجرا یک کسب و کار خانه چیزی است که او تصور کرده بود.

او فارغ التحصیل با مدرک کارشناسی در رشته اقتصاد از Shreemati Nathibai Damodar Thackersey (SNDT) دانشگاه زنان در بمبئی. پس از فارغ التحصیلی در سال 2002 او می خواست به دنبال کارشناسی ارشد در اقتصاد اما پس از این موضوع در دسترس نیست, او تصمیم گرفت برای رفتن به صفحه اصلی به تریپورا.

یک بار در اگرتلا او شروع به آماده شدن برای امتحانات رقابتی و متوجه شدم که آنچه که او واقعا می خواستم برای انجام یک MBA. هنگامی که او ازدواج کردم در سال 2005 او به بمبئی با شوهرش.

در سال 2006 او یک فرصت برای پیوستن به یک پیشرو در کسب و کار کانال به عنوان یک تحلیلگر بازار اما او یاد گرفته که او باردار بود با اولین فرزند خود را و اجازه دهید از این کار ارائه دهد. در سال 2010 او را دنبال کارشناسی ارشد خود را در رشته اقتصاد از Shreemati Nathibai Damodar Thackersey زنان دانشگاه پونا.

بعد از آن تا پایان سال 2012 او شروع به کار به عنوان یک نویسنده محتوا با کانادا بر اساس ناشر نوشتن مقالات اقتصاد, ارز و شیوه زندگی موضوعاتی مانند مواد غذایی است.

“ویرایشگر من بسیار حمایت و از من خواست تا در حفظ و نوشتن. بنابراین من تصمیم به شروع یک وبلاگ غذا از آنجایی که من علاقه مند به این موضوع و می خواستم برای برجسته کردن غذاهای مانیپور و دیگر ایالات شمال شرقی” او سهام.

غلبه بر او در نبرد با سرطان

Pushpita شد مبتلا به سرطان در سال 2017 اما او ضرب و شتم این بیماری و شروع کسب و کار خود را

تلاش کردن دستور العمل در خانه و داشتن یک شبکه نزدیک گره از دوستان او را تشویق به شروع به فروش او طعم دار ترشی و مربا در مقیاس کوچک. اما او تشخیص سرطان مطرح شده یکی از بزرگترین چالش های زندگی.

نسبت به پایان ماه ژوئیه 2017, بعد از غذا به او چند دستور Pushpita آماده به حرکت می کند با خانواده اش به پونا به عنوان شوهرش به این شهر منتقل شد.

“من شروع به تجربه ناراحتی و تصمیم گرفت به خودم بررسی می شود. آن را به عنوان یک شوک زمانی که من پیدا کردم که من تا به حال پیشرفته-مرحله سرطان پستان است. زمانی که بیوپسی, گزارش, آمد, آن باور نکردنی بود و طاقت فرسا. من تازه به این شهر بود و فقط من و همسرم و پسر در کنار من. من از دست رفته من دیگر آنهایی که نزدیک و عزیز” او به یاد می آورد.

Pushpita سپس رسیده به یکی از دوستان که قبلا مبتلا به سرطان که به معرفی او به انکولوژیست در تاتا بیمارستان در بمبئی.

Pushpita wih خانواده اش

“من به یاد داشته باشید نشستن در کابین خود را درخواست از او خواست به من بگویید چه انتظار می رود. پاسخ او مثبت بود که به من قدرت. در 5 اکتبر سال 2017 من اولین جلسه شیمی درمانی” او به یاد می آورد.

او ادامه داد: او شیمی درمانی جلسات هر سه هفته یک بار و تا به حال عمل جراحی در ماه ژانویه 2018.

به آرامی و به طور پیوسته او شروع به گرفتن سفارشات و سر کسب و کار خود را در یک مقیاس کوچک. در اواخر ماه ژانویه به دکتر اطلاع او از چیز دیگری است.

“پس از چند آزمون دکتر به من گفت که من حامل یک کودک است. این تعجب برانگیز بود و من به دانستن در مورد آن بسیار دیر است. در 30 مه پسر من متولد شد و در ماه اکتبر پس از درمان من بود من کبوتر حق را به کسب و کار من” لبخند Pushpita.

خدمت معتبر طعم مستقیما از آشپزخانه

حمل و نقل نسیم ساقه بامبو وارد کرده است!

به عنوان Pushpita کسب و کار رشد او مورد نیاز برای ثبت شرکت. او که در ماه ژوئیه سال 2019.

منابع تمام ادویه جات ترشی جات آسیاب آنها را در یک مخلوط است که از ابتدا انجام می شود. هنگامی که حمل و نقل مواد تشکیل دهنده می رسد از شرق آن را مرتب تمیز و خشک برای دو روز. او باعث می شود مطمئن شوید که آنها در حال رشد و بدون استفاده از آفت کش ها. در روز سوم او شروع می شود با سنتی ترشی مخلوط کردن تمام مواد تشکیل دهنده را با روغن و نمک و انتقال آنها در sterilised barnisهستند که پس از نگهداری در آفتاب برای حدود هفت ساعت است.

او انجام تمام عملیات روزانه به عنوان او می داند که همه ی دستور غذاها. “من در استخدام کسی مانند اما من کوک شده است مفید است. او کمک می کند تا با کودک زمانی که من مشغول به کار در آشپزخانه است. او نیز دیده می شود من کار در آشپزخانه و داوطلبان را به مخلوط ادویه و یا آماده سازی مواد تشکیل دهنده زمانی که من مشغول هستم با کودک,” او می گوید.

“من باید خودداری از استفاده از هر شور و سعی کنید به نگه داشتن این فرایند به عنوان ساده به عنوان ممکن است برای بهترین طعم و مزه. پس از من پیروی کنید تمام این مراحل ترشی آماده است تا در دو هفته و من از انتقال آن را به کوچکتر شیشه ای,” او می گوید.

Pushpita نیز بدست در تماس با مواد غذایی تکنولوژیست قبل از آن که به او کمک کرد تا حرکت مواد غذایی کسب و کار. او یاد گرفته که چگونه به تأمین محصولات خود اعمال مجوزهای لازم و چگونه به حفظ او ،

او همچنین در تماس با مواد غذایی آزمایشگاه در پونا به تمام محصولات تست شده و FSSAI مجوز. در حال حاضر Pushpita ندارد, وب سایت رسمی اما به فروش می رساند محصولات خود را از طریق سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند Facebook و Instagram.

پرفروش: مرغ ترشی های ساقه بامبو شبح فلفل ترشی و ترشی میگو

برخی از پرفروش شامل ترشی از ساقه بامبو, پادشاه, فلفل قرمز هندی, عناب, هندی, ترشی زیتون, مرغ و میگو. معتبر طعم دارای تاثیر بسیار کمی از مردم که در حال حاضر به طور منظم به منظور از او.

نگاهی به پونا مبتنی بر بانک اجرایی Suvra Chatterjee. 28 سال کشف Pushpita محدوده ترشی و مربا در حالی که پیمایش از طریق Instagram. گزینه بلافاصله گرفتار چشم او.

“آنها تا به حال چنین طعم شگفت انگیز است که شما نمی توانید در پونا. بنابراین من تصمیم به آنها را امتحان کنید و دستور میگو و مرغ ترشی. آنها بسیار خوشمزه و نور است. بهترین قسمت این بود که در آن همه چیز نگهدارنده رایگان,” او می گوید.

او همچنین دستور سس bhut jolokia ترشی در طول کریسمس و یک شیشه آلوچه ترشی به صورت رایگان به دلیل فصل جشن. Suvra به یاد می آورد که او می خواست به برخی از تند بنگالی کاری مرغ در طول مستند. او در حال اجرا از فلفل و تصمیم به استفاده از سس bhut jolokia ترشی; ظرف معلوم خوشمزه!

“Pushpita چنین فروتن شخصیت و تجربه من شگفت انگیز بوده است. در مورد تاخیر کوچک او همیشه به من اطلاع داد. هر یک از دستورات او می آید با یک یادداشت شخصی و باعث می شود من احساس خیلی خاص,” او می گوید.

غلبه بر چالش ها به حرکت رو به جلو

تمام ادویه جات ترشی جات از ابتدا ساخته شده توسط Pushpita خودش

Pushpita شروع روز خود را در اوایل در 6 هستم. بعد از چای صبح او کامل ترین کارهای قبل از اینکه نوزاد خود را از خواب بیدار. او پس از آن باعث می شود یک لیست از وظایف برای روز. او همچنین قصد دارد این عکس برای محصولات و همه از آن با خودش است.

اما شلوغ مامان-کارآفرین چهره کاملا چند چالش در کسب و کار ، پس از او با الهام از شمال غرب بسته بندی نامناسب گاهی اوقات باعث می شود که تولید به خراب در حمل و نقل. در چنین مواردی او قادر به ایجاد محصولات خود را.

“اما از طریق اتصالات محلی در شمال, من شده اند قادر به توضیح دهد که دقیقا چگونه به بسته بندی و پردازش محصولات آنها قبل از ارسال آنها را در سراسر” او می گوید.

Pushpita همچنین باعث حفظ و گسترش استفاده از میوه های تازه فصلی.

چالش ديگر در امن تحویل محصولات. “من فایده خدمات از بزرگتر شرکت پیک و چون کوزه ها بودند نه با احتیاط رفتار در حدود 60 درصد از آنها را تا پایان شکسته. من متوجه شدم که رفتن برای کوچک محلی پیک خدمات بهتر خواهد بود از آنجایی که آنها کمتر سفارشات و رفتار آنها را با مراقبت. این تغییر به خوبی کار می کرد برای من,” او می گوید.

Pushpita سهام چند کلمه برای کارآفرینان مشتاق.

“اگر شما یک ایده کسب و کار و احساس خاصی است که آن را کار خودتان شک نکنید. تحقیقات بازار خود را و کشف کردن که چگونه محصول خود را در حال رفتن به مقدار جدید. وجود خواهد داشت چالش های زمانی که شما به دنبال رویاهای خود را. اما نمی دهد تا” او می گوید.

پس چه هستند Pushpita برنامه های برای کسب و کار کوچک ؟

او در حال کار با یک تیم طراحی برای ایجاد برچسب برای او کوزه. او همچنین قصد دارد فروش محصولات خود را در فروشگاه های خرده فروشی پس از پوسته پوسته شدن در تولید. او همچنین می خواهد به راه اندازی واحدهای تولیدی کوچک در تریپورا برای توسعه مهارت از زنان است.

“من شروع این کسب و کار به دلیل من می خواستم برای نشان دادن بقیه کشور است که مواد تشکیل دهنده از شمال خاص هستند. من می خواستم محلی تولید و تولید کنندگان به درخشش. من امیدوارم که من می تواند محصولات من به بزرگتر مرحله و آوردن شناخت به منطقه شمال شرق,” او می گوید.

Rapid-fire:
*یک کارآفرین شما را تحسین.
جواب: Linnet Mushran بنیانگذار Bhuira مربا

*فن آوری جدید است که می تواند آینده یک کسب و کار کوچک
جواب: رسانه های اجتماعی

*یک ارزش است که می تواند کمک به رشد کسب و کارهای کوچک
جواب: کنترل کیفیت

*کتاب های مورد علاقه خود
جواب: نتایج بیش از خروجی توسط جاش Hing

*در وقت آزاد من ____…
جواب: صرف وقت با بچه ها

* قبل از این مصاحبه من بود ____…
جواب: بازی با پسر جوان

*چیزی است که آنها نمی تدریس در دانشگاه, اما مهم است که برای اجرای یک کسب و کار است
جواب: چگونه برای ایجاد یک رابطه اعتماد با مشتریان خود و کارکنان خود را

*بهترین مشاوره شما همیشه به ____…
جواب: به عنوان یک زن استقلال مالی است که برای مقابله با چالش های پیش بینی نشده و برای حفظ مثبت در زندگی است.

(ویرایش شده توسط Shruti Singhal)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟
برای ما بنویسید: [email protected]
ارتباط با ما را در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>