واقعیت افزوده در حال رفتن تغییر چگونه شما به روز رسانی کمد لباس خود را

علیرضا تحولات بخشی از یک بزرگتر فشار به صورت سنتی آجر و ملات خرده فروشان برای خواستگاری مصرف کنندگان به فروشگاه های خود را به جای امید بستن به فروشگاه آنلاین. Hemant Mishra/نعناع از طریق گتی ایماژ

این هفته مد در شهر نیویورک بنابراین وضعیت کمد لباس خود را ممکن است در بالای ذهن خود را. این که آیا شما در بازار برای یک شیک جدید کت و شلوار یا مغرور لباس جدید واقعیت افزوده (AR) ممکن است نقش بزرگ در چگونه شما در فروشگاه حرکت رو به جلو.

تعداد فزاینده ای از شرکت ها در حال دادن مصرف کنندگان راه های جدید را امتحان کنید یک لباس جدید. در سال گذشته 100 میلیون نفر از مردم استفاده می شود سعی کنید قبل از شما-خرید واقعیت افزوده تکنولوژی در حالی که خرید برای کمد لباس جدید خود را, و در سال 2020 این تعداد تنها رفتن به بزرگتر. بخش خرده فروشی است که انتظار می رود به صرف عظیم 1.5 میلیارد دلار در واقعیت افزوده و واقعیت مجازی تکنولوژی در سال 2020 با توجه به تحقیقات بازار شرکت داده های بین المللی شرکت.

همچنین نگاه کنید به: ورشکسته امپراتوری مد برای همیشه لطفا برای 21 فروش خود را برای 99% Off

تا کنون خرده فروش آنلاین ASOS است که منجر به اتهام. در ماه ژانویه این شرکت راه اندازی فراگیر واقعیت افزوده برنامه ای به نام “دیدن من جا” است که اجازه می دهد تا مشتریان به تقریبا سعی کنید در 800 لباس های مختلف. از دیدن من جا برنامه را نشان می دهد آیتم های لباس در مدل های که با دقت بیشتری منعکس مشتریان منحصر به فرد. این شرکت با استفاده از مدل ها از همه اشکال و اندازه گیری تجربه خرید جامع تر و کمتر قضاوت.

ASOS’ حرکت در می آید بر روی پاشنه از شکاف است که راه اندازی آن در تاریخ برنامه به نام “DressingRoom با فاصله.” این برنامه اجازه می دهد تا کاربران به فروشگاه های سبک را انتخاب کنید از پنج نوع بدن, کمک به مصرف کنندگان را در درک چگونه لباس ها را در واقع مناسب است. “صنعت مد است و نه سنتی در راستای کمک به مردم درک کنند که چگونه لباس ها را در واقع مناسب است. فاصله متعهد است برای برنده شدن اعتماد مشتری توسط به طور مداوم ارائه و تحویل محصولات که مشتریان را نگاه و احساس بزرگ” این شرکت در بیانیه ای گفت.

تاخت و تاز کردن از ASOS و شکاف به شرح زیر است علیرضا توسعه بلوط آینه ساخته شده توسط راه اندازی بلوط آزمایشگاه در سال 2015. بلوط آینه یک واقعیت افزوده تعاملی نمایش برای اتصالات اتاق عمل به عنوان هر دو یک صفحه نمایش لمسی و یک آینه است. خریداران می توانند با استفاده از آینه صفحه نمایش به درخواست لباس در اندازه های مختلف و رنگ و یا حتی مواردی که خریداران معمولا خرید با هم. خرده فروشان مانند Topshop و Uniqlo را نیز راه اندازی پروژه های مشابه است. علاوه بر این, Saks Fifth Avenue, زیبایی کف و Sephora راه اندازی سحر و جادو آینه مفاهیم که اجازه می دهد تا خریداران را عملا امتحان کنید, آرایش, در سال های اخیر است.

فراتر از آینه هوشمند, تکنولوژی, موبایل, نرم افزار نیز پیشرفت ساخت. Lacoste راه اندازی یک AR نرم افزار تلفن همراه به نام “LCST واقعیت افزوده” که اجازه می دهد تا کاربران عملا سعی کنید در کفش های جدید با استفاده از صفحه نمایش در Lacoste را آجر و ملات و مکان است. برنامه های تلفن همراه است که اجازه می دهد مصرف کنندگان به تقریبا سعی کنید در پوشاک باید سر به فلک کشید در سال های اخیر به خصوص در کفش فضا با نایک و صحبت از راه اندازی پروژه های مشابه است.

این تحولات بخشی از یک بزرگتر فشار به صورت سنتی آجر و ملات خرده فروشان برای خواستگاری مصرف کنندگان به فروشگاه های خود را به جای امید بستن به فروشگاه آنلاین. با 9,300 فروشگاه بسته شدن در سال 2019 به تنهایی خرده فروشان ادامه خواهد داد برای پیدا کردن راه های خلاق برای حفظ مشتریان در فروشگاه های خود را به منظور زنده ماندن.

با توجه به خرده فروشی درایو اکثریت آمریکایی ها هنوز هم می خواهید تجربه فیزیکی از آجر و ملات خرید. این تاریخ تحولات می تواند کمک به خرده فروشان پل شکاف بین مزایای خرید آنلاین و مزایای استفاده از آجر و ملات. علیرضا فن آوری است که اجازه می دهد فروشندگان برای تحلیل الگوهای خرید معنی تجار باید یک درک بهتر از آنچه که دقیقا به نگه داشتن در سهام را برای مصرف کنندگان در فروشگاه های فیزیکی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>