Ashleigh اردن Flaunts مجسمه پشت در ‘دمبل کون’ تمرین

Ashleigh اردن الهام بخش میلیون ها نفر از Instagram کاربران با تمرین روزانه نوشته های تصویری. تناسب اندام, مربی, به طور معمول نوشته های کوتاه مدت چهار تا پنج-ورزش تمرین مدارهای که اهداف یک منطقه خاص از بدن. دوشنبه, مارس 30 Instagram احساس را به پلت فرم رسانه های اجتماعی به پست آخرین پشت هدف قرار دادن ویدئو به نام “دمبل غنیمت است.”

برای تمرین, Ashleigh می پوشد لباس تنگ اتصالات فیروزه محصول بالا است که دو برابر به عنوان یک سینه بند ورزشی. کوتاه آستین بالا شامل یک برش در مدل بالاتنه پشت, افشای یک بیت از پوست و چوب اسکنه خورده ، برگ بالا یک فضای اطراف او میانه و همچنین دادن پیروان یک زیبا از صدای زیر شکم. Ashleigh جفت بالا با بالا waisted, خاکستری, اسپندکس, کون, کوتاه, که گسترش به بالای ران و برجسته کردن منحنی از پشت و باسن. شورت ترک مقدار زیادی از مجسمه پا بر روی صفحه نمایش.

مدل تکمیل نگاه خود را با یک جفت کفش کتانی سفید و sparkly گوشواره. او عینک خود را مستقیم و طولانی موهای بلوند به عقب کشیده در یک موی دم اسبی به نگه داشتن آن را از صورت خود را و اجازه دهید چند سست رشته های پاییز در سراسر چهره او. Ashleigh همچنین افزود: برخی از ریمل سیاه و براق.

دمبل Booty workout متشکل از چهار مینی ویدئوها که هر یک از ویژگی های این مدل انجام های مختلف ورزش. او انجام تمرین در ورزشگاه, اما آن را به عنوان تنها نیاز به یک مجموعه ای از دمبل, آن را به آسانی می توان به محیط خانه به عنوان به خوبی.

در اولین ویدئو Ashleigh نشان می دهد برخی از دمبل SDL/squats. او دارای دمبل را در مقابل او را به عنوان او را کاهش می دهد و بدن او به هر چمباتمه زدن. ورزش دوم است که به نام چمباتمه زدن thruster — Ashleigh در ادامه با squats در حالی که هل دادن اسلحه خود را به سمت سقف هر بار که او می رود از چمباتمه زدن.

سومین ویژگی های ویدئو معکوس پرتاب/حلقه bicep. به عنوان مربی تناسب اندام انجام هر معکوس پرتاب او به ارمغان می آورد دمبل ها را به سمت قفسه سینه خود را به کار عضله دوسر خود را در همان زمان. نهایی تمرین تک پا RDL. Ashleigh را کاهش می دهد و یک دست به زمین در حالی که بالا بردن یک پا را پشت سر او.

در عنوان پست Ashleigh او می گوید پیروان که اگر آنها لازم نیست که یک مجموعه ای از دمبل آنها می توانید خلاق با وزن آیتم های خانگی. او اضافه می کند که کلید در این تمرین تمرکز بر ذهن و عضله اتصال و زمان تحت تنش است.

غنیمت تمرین به دست آورده بیش از 50000 دوست دارد و چند صد کامنت در روز اول نوشته شده.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>