به عنوان هنر معاصر قیمت افزایش می یابد, پیر کارشناسی ارشد تبدیل شدن به حتی بهتر سرمایه گذاری

آلبرشت دورر, چشم انداز با توپ بزرگ. دیوید Tunick, Inc.

به عنوان نمایشگاه های هنری در نیویورک رقابت برای پیدا کردن بازار بعد تعجب اروپایی خوب نمایشگاه هنر (TEFAF) در هلند شهر ماستریخت را ارائه لامپ های رشته ای از سه باله سه رقصنده در زرد دامن, ca. سال 1891 توسط ادگار دگا. هنگامی که اموال سرمایه دار خیلی مهم نفت آرماند چکش و ارائه شده توسط چکش گالری های نیویورک از آن است که قیمت برای شکستن این هنرمند فروش رکورد $37 میلیون—مقدار متناوب برای هر کار در هر نمایشگاه هنر.

همچنین در نمایش در TEFAF—و برای فروش—یک سال 1885 نقاشی های ونسان ون گوگ دهقان زن در مقابل یک خانه رعیتیارائه شده توسط Dickinson, لندن, گالری است که خود را افسانه. آن خریداری شد و در لندن مغازه عتیقه فروشی در سال 1968 برای 45 پوند است.

همچنین نگاه کنید به: چگونه ما موزه ها در حال آماده سازی برای Coronavirus

برخی از 275 نمایندگی مجاز و فروش از 20 کشور در حال برگزاری نمایشگاه در TEFAF (مارس 7 تا 15) منهای کسانی که لغو بیش از coronavirus نگرانی. این نمایشگاه را گسترده تر در سال های اخیر شامل طراحی و هنر معاصر و به بهار و پاییز نسخه در نیویورک است. هنوز هم در هسته خود هستند و آثار باستانی و قدیمی به خصوص استاد طراحی و نقاشی—آزادانه تعریف شده به عنوان دوستیابی از حدود 1400 تا 1800.

با آن دقیق بررسی صلاحیت از منشأ بیماری ها و اسناد, TEFAF دیده می شود توسط بسیاری به عنوان استاندارد طلایی برای نمایشگاه های هنری و نه فقط به این دلیل که آنقدر طلا و جواهر ارائه شده است در این قیمت های بالا توسط مهره های اصلی مانند Van Cleef & Arpels و Hemmerle.

Odilon Redon, Bouquet de Fleurs. دیوید Tunick, Inc.

اما یکی دیگر از داستان در ماستریخت و فراتر از آن به عنوان معاصر تمایل قیمت به اوج بالاتر از هر چیز دیگری است. استادان قدیمی و تاریخی هنر—pre-معاصر و برخی آن را در حال حاضر—به نظر می رسد مقرون به صرفه در مقایسه به آثار معاصر. فقط توصیه می شود که مقرون به صرفه لزوما به معنای ارزان.

“مقرون به صرفه به معنی چیزهای مختلفی را برای افراد مختلف می گوید:” دیوید Tunick کهنه نیویورک فروشنده در آثار بر روی کاغذ که برگزاری نمایشگاه در TEFAF برای دو دهه بوده است.

“در آثار بر روی کاغذ آن را کاملا صادقانه قادر به می گویند—”در اینجا من یک شاهکار به شما نشان می دهد و در اینجا یکی دیگر و در اینجا یکی دیگر’—این که آیا آن را Albrecht Durer را چهار سوار آخرالزمانیا بزرگ تولوز-لوترک چیزی در رنگ لیتوگرافی,” او گفت:.

“این چیزها در حالی که آنها ممکن است در بسیار کم هفت چهره و اغلب در پایین به بالا شش چهره—آن را مانند جیب برای جمع آوری در مناطق خاصی از هنر معاصر,” او توضیح داد “که در آن هیچ چیز برای یک عکس به یک سال 30.000 دلار و پس از آن در سال آینده آن را $300,000. پس از آن است که یک دسته کامل از جمع رقابت در $6 به 8 میلیون و سپس آن را به 20 میلیون دلار است.”

پرواز مداوم در ارتفاع بسیار پایین تر با محترم کار—تماس با آن انتقام از پیشرفته—Tunick می گوید در سال گذشته کسب و کار گالری خود بهترین است.

گوستاو کوربه, چشم انداز à la Clairière. دیوید Tunick, Inc.

در این سال در TEFAF Tunick دارای دو چشم انداز طراحی شده توسط گوستاو کوربه. “آنها در میان نادرترین نادر یکی از 1840s و یکی از 1850s. آنها یک فرصت قابل توجه برای یک متصدی یا جدی گردآورنده چرا که آنها فقط به نظر نمی رسد در بازار,” او گفت:.

با یک دورنمای دریا نقاشی توسط کوربه, موج, 1869-70 رود را نزدیک به 2 میلیون دلار در TEFAF کسانی که نسبتا قیمت های مقرون به صرفه. Tunick نیز با ارائه یک نقاشی با مداد رنگی از گل (on board) توسط فرانسه نماد Odilon Redon. “ما فکر می کنیم آن را ممکن است بهترین Redon چپ در دست بخش خصوصی واقعا کاملا مقرون به صرفه, اگر شما با استفاده از هنر معاصر به عنوان یک اندازه گیری,” او گفت:.

توسط آن اندازه گیری, قدیمی استاد نقاشی و دیگر آثار بر روی کاغذ نشان دهنده کیفیت و ارزش برای پول در بازار هنر امروز می گوید جورج Goldner رئیس سابق نقاشی در موزه متروپولیتن.

“نگاهی به بازار چاپ—شما می توانید خوب مجموعه, از, رامبراند, چاپ و یا Durer چاپ دو نفر از بهترین هنرمندان همیشه یا گویا چاپ و آن را به شما هزینه یک کسری از آنچه که یک قطعه معاصر هزینه,” او گفت:.

Goldner اعتراف کرد که امروز جمع—در ما حداقل—ممکن است برخی از قانع کننده باشد. “این اولین بار در تاریخ زمانی که تصویر در نظر گرفته شده است به عنوان یک امتیاز مثبت است,” او گفت:. “اگر شما جمع آوری شده, پیر, استاد نقاشی و کسی گفت:” خود را روبنس به نظر می رسد دقیقا مانند من روبنس ” است که نمی تواند یک چیز خوب است.”

“در هنر معاصر این واقعیت است که خود را وارهول و معدن نگاه دقیقا همان مثبت است. این اجازه می دهد تا مردم را به خرید هنر راه است که آنها خرید یک Gucci loafer. شما فقط نگاهی به دست و پنجه نرم آن است که وجود دارد و شما لازم نیست که به قاضی که آیا کیفیت کفش خوب است یا نه. آن می آید با یک, جهانی, حمایت,” او گفت:.

برای روزنامه نگار و بازار watcher پل Jeromack “در حال حاضر زمان برای مردم در صورتی که پول به جمع آوری. وجود دارد مقدار زیادی از هشدار دوره مانند فرانسه قرن 18 نقاشی. مردم می خواهند از نام های بزرگ مانند Watteau و بوچر اما شما می توانید نقاشی های زیبا برای کمتر از $10,000 در حال حاضر قطعا برای زیر $15,000.”

یا کمتر اگر شما را مورد هنر مورخ و فروشنده رابرت سیمون که شریک پیشنهاد از $1,000 با تلفن به مبهم خانه حراج در لوئیزیانا در سال 2005 و خریداری یک نقاشی که تبدیل به لئوناردو داوینچی Salvator موندی. تصویر در نهایت به فروش می رسد برای $450 میلیون.

سیمون نظارت این سال TEFAF از نیویورک تاکید کرد که ضربه برنده تمام پولها نمی شود آن را آسان تر به فروش نقاشی از قرن ها پیش به جمع جدید مطرح شده در Koons (حتی اگر Jeff Koons خود را جمع آوری قدیمی استاد طراحی و نقاشی).

“آن را محدود مخاطبان” او گفت:. “برخی از مردم نیست و با تمرکز بر چیزهای قدیمی ، ما بسیار معاصر محور جهان است. اما آن را نیز که برخی از مردم آن را درک نمی کنند آنها با آن آشنا نیست.”

“و” او افزود: “من فکر می کنم آن را نیز که آنها درک نمی کنند که آنها نه همه $450 میلیون نفر است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>