هنر رهبران کسب و کار تماس برای همکاری برای کمک به صنعت ارتجاعی

ژولیت Helmke, Elyse Luray, نیکول بری جان کاهیل و النا Soboleva بحث بازار هنر. @RebeccaTaylorNY / توییتر

روز دوشنبه ناظر میزبانی آن آخرین جفت از webinar ها در بهار ما کسب و کار از هنر سری; جانشینی مکالمات بین ارقام از هر گوشه ای از جهان هنر که سخاوتمندانه به اشتراک گذاشته بینش خود را در همه چیز مشاهده کاربران آنلاین حاضر در اتاق به غیر انتفاعی رهبری است. با توجه به این واقعیت است که coronavirus دارای طرح میتوانست تقریبا در هر جنبه ای از هنر جامعه امروز بحث حول چگونگی روابط عمومی حرفه ای و هنر رهبران بازار شد تطبیق فرآیندهای خود را به شرایط دیکته شده توسط این نام تجاری دنیای جدید است. بسیاری از توضیحات مفصل چگونه خود را به بهترین شیوه تکامل یافته اند اما فراگیر غذای آماده از امروز آموزشی به نظر می رسد که در دنیای هنر رقابت شدید ممکن است یک چیزی از گذشته. در عوض رهبران صنعت در آغوش روح مشترک به منظور مقابله با این بیماری همه گیر.

همچنین نگاه کنید به: مارک پورتر از حراج کریستی در COVID-19 دائمی چگونگی تاثیر هنر خرید و فروش

النا Soboleva مدیر فروش آنلاین در David Zwirner با برشمرد چگونه گالری قادر به راه اندازی آن پلت فرم نیویورک ابتکار (مشاهده اتاق میزبانی در Zwirner سایت که ارائه کار برای فروش از کوچکتر گالری) در جمله کوتاه توجه کنید. اساسا چرا که Zwirner دیجیتال حضور داشت در حال حاضر بسیار قوی آن احساس “آلی و آشکار” به دست کمک به گسترش به گالری است که ممکن است در تلاش برای فروش کار در طول یک بیماری همه گیر. “ما نه تنها در حال خرید و فروش ذکر شده کار می کند, ما تا به حال مردم از رفتن به گالری وب سایت به خرید چیزهایی که” Soboleva گفت.

قول او همچنین افزود که Zwirner ابتکار به حال تولید شده بیش از یک میلیون دلار ارزش فروش برای کسانی که کوچکتر گالری از طریق پلت فرم یک مبلغ است که نشان می دهد همکاری باعث می شود حس خوب کسب و کار. “ما می دانیم که همه ما باید در این با هم برای زنده ماندن” Soboleva گفت. و این احساسات نه تنها شامل گالری: بزرگ, موزه ها, موزه کوچک, سازمان های غیر انتفاعی و نمایشگاه های هنری به طور یکسان به همه ضربه سخت شده توسط بحران جهانی است.

به طور مشابه در طول وبینار در تغییر شرایط را برای ارتباطات متخصصان میزبانی ناظر پیش از آن در روز چندین اعضا با اشاره به اهمیت ابراز همبستگی با مبارزه رسانه ای کارگران که ممکن است گذاشته شده است که با توجه به همه گیر. هانا Gompertz مدیر ارتباطات و بازاریابی در Dia Art Foundation, نیز گفت که به سرعت در حال تغییر چشم انداز الهام گرفته بود “یک درک واقعی برای اهمیت ایجاد به راحتی در دسترس محتوای دیجیتالی است.”

با روابط عمومی مردم بیشتر محتوای دیجیتال و بسیاری گذاشته و سازندگان محتوا گذار به استخدام در روابط عمومی آن را تبدیل به طور فزاینده ای روشن است که خودسرانه مرزهای جداگانه که حرفه ای در دنیای هنر در حال حل کردن. رفتن به جلو, این به این معنی است که شفافیت و همکاری به احتمال زیاد خواهد شد به ارزش بسیار بیشتری به عنوان بزرگترین موزه در جهان و متواضع ترین محلی گالری های مقابله با مشکلات مشابه در زمان واقعی است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>