کورتیس Talwst سانتیاگو قرمز صورت اجدادی چشم انداز 1, 2018. اسپری رنگ روغن و زغال چوب, نقاشی با مداد رنگی, اکریلیک روی بوم است. حسن نیت ارائه میدهد از Curtis Talwst سانتیاگو و راشل Uffner گالری

نیویورک بی پایان پروژه ساخت و ساز; داربست محافظ نمای ساختمان و مش را پوشش می دهد آویزان از میله های فلزی هستند ناب نقاط شهری بافت. هنرمند Curtis Talwst سانتیاگو طول می کشد معماری باقی مانده او در برخوردهای روزانه خود را در محله بروکلین, قرمز, قلاب و بقیه از شهرستان به عنوان یک نقطه شروع برای جدید خود را در نمایشگاه “نمی توانم تغییر” در نقاشی ،

متولد در کانادا به ترینیداد, پدر و مادر, Santiago صرف دهه گذشته nomadically سفر خود را از شهر تورنتو به لیسبون, Brescia در ایتالیا و ژوهانسبورگ. پس از ساکن در هر شهر برای یک تعداد انگشت شماری از ماه هنرمند مستقر در بروکلین استودیو در اواخر ماه ژوئیه به آماده شدن برای بزرگترین ارائه کار خود را در سوهو نهاد.

همچنین نگاه کنید به: هنرمند Shantell مارتین طول می کشد بیش از بار مربع تابلوهای تبلیغاتی به درخواست ‘شما چه کسانی هستند؟’

“من فکر کردم در مورد تمام زره من نیاز در حالی که سفر به جهان به عنوان یک فرد از رنگ” سانتیاگو می گوید ناظر از انگیزه این بدن کار می کنند. او ایستاده بود توسط یک Greco-Roman style طاق چسبیده بر روی یک داربست به پایان رسید با پانل های چوبی در جنگل سبز یک تن او آموخته است که اجباری برای ساخت پانل در نیویورک است. قوس یک از ویژگی های نقشه کشی مرکز را نشان می دهد به طور مستقیم بر اساس تباهی باستان بود که در واقع پنج دقیقه به دور از پالازو مونتی اقامت در برشا ارائه گذشت به روایت او سازه برای بقیه از این نمایشگاه است.

در هم پیچیده تاریخ را با داستان, سانتیاگو ارائه می گوید داستان داستانی از یک آفریقایی شوالیه خود یار او تماس آقا Dingolay. شخصیت های رنگارنگ می پوشد زره هر چند هنرمند را نگه می دارد به دلیل مبهمیا به این دلیل او به تازگی به خانه بازگشت از یک نبرد و یا به صورت سالانه J’ouvert جشن کارائیب کارناوال سنت شروع می شود که در سپیده دم است و توسط شرکت کنندگان پوشش خود را با خاک و روغن یا رنگ به نماد هرج و مرج عناصر بشریت است. Dingolay را پوشش روشن تزیینات از زره سانتیاگو ایجاد شده است. در طراحی مرکز سانتیاگو نمونهای از زره پوش نشسته با یک عبور در مواجهه با آثار او شوالیه و او Knight, دو, اسپری-رنگ آمیزی قطعات سالم نقش برجسته قلع پشت بام ها. آنها با هم گارد بقیه نصب و راه اندازی است که می گوید یک داستان نقاشی از آبا و اجدادی دانش, در حالی که همچنین با اذعان به precariousness غالب روایت تاریخی.

کورتیس Talwst Santiago, سیاه, شوالیه, من, 2018. سیم و مهره های فولادی آرماتور. حسن نیت ارائه میدهد از Curtis Talwst سانتیاگو و راشل Uffner گالری

کورتیس Talwst سانتیاگو هنرمند به عنوان شوالیه (پرتره از خود), 2018. مخلوط رسانه ای شهر فرنگ در اصلاح جعبه طلا و جواهر. حسن نیت ارائه میدهد از Curtis Talwst سانتیاگو و راشل Uffner گالری

سانتیاگو بهترین و شناخته شده برای خود را پیچیده ساخته شده است مینیاتوری dioramas که reenact افسانه ای یا واقعی تاریخ در داخل استادانه درست شده, جعبه طلا و جواهر از قتل اریک گارنر به سزان را ربودن. این کار پر زحمت شده اند نشان داده شده در سایت سانتافه دوسالانه پرچم هنر پایه و اساس و در تورنتو دوسالانه هنر. هر چند در مقیاس بزرگ خود را تصاحب طراحی مرکز می تواند به نظر می رسد کاملا مخالف خود را در لحظه خلق سانتیاگو توضیح می دهد که آنها مفهومی یکسان است. “آنها هر دو در مورد فریب چشم با مواد, آیا من با استفاده از گچ در طاق یا جیب پرز برای یک مینیاتور شکل است.”

این حیله گری است که بهترین مندرج در سری جدید نقاشی-تقدیر-نقاشی روی تولیدات بازیگران کاغذ است که او بر اساس دیوار های مختلف او مواجه شده است در سال های اخیر از جمله استودیوی خود دیوار و یکی از بروکلین brownstone. نیمه چهره های انتزاعی در رنگ اسپری زغال چوب, نقاشی با مداد رنگی بنفش و حتی طلا پر موجدار سطوح پرداخت ادای احترام به تاریخچه نقاشی و همچنین به عنوان نقاشی های دیواری با juxtapositions از چهره انسان که دیده می شود یا مبارزه در جنگ و یا متحد برای صمیمیت فیزیکی. این آثار در حال آویزان در سراسر فضای گالری یا به طور مستقیم بر روی دیوار و یا قرار داده شده در داربست ایجاد یک ساختار تودرتو نقطه چین با شگفتی سانتیاگو قرار داده شده در اینجا وجود دارد و مانند یک مینیاتور پلاستیک ماکت آقا Dingolay داخل یک جعبه الماس—ظریف ادای احترام به خود را در حال انجام dioramas سری. آینده نمایشگاه انفرادی در پایین سمت شرق را Rachel Uffner گالری, باز, 1 مارس با عنوان “یک erratum” آیا بررسی بیشتر این هنرمند آزمایش با برنز و شیشه نمایش آقا Dingolay را مجموعه گسترده ای از دوران باستان به عنوان فصل بعدی در حماسه.

کورتیس Talwst سانتیاگو مبدا به عنوان Tanty به من گفت, سال 2020 است. رنگ اسپری زغال چوب و روغن و اکریلیک و مداد رنگي در بازیگران کاغذ نصب شده بر روی بالتیک توس. حسن نیت ارائه میدهد از Curtis Talwst سانتیاگو و راشل Uffner گالری

کورتیس Talwst سانتیاگو چهار نفر از آنها وعده, 2018. اسپری رنگ روغن و زغال چوب, نقاشی با مداد رنگی و اکریلیک روی بوم است. حسن نیت ارائه میدهد از Curtis Talwst سانتیاگو و راشل Uffner گالری

نمایشگاه نقاشی مرکز نقطه اوج با یک دقیقه-فیلم بلند طرح آقا Dingolayکه در سانتیاگو به نظر می رسد به عنوان شخصیت عنوانی در صورت پوشیدن یک بند از منجق زره به پدر خود آهنگ های مورد علاقه با ترینیداد, Calypso پیشگام توانا اسپارو. در حال رشد در میان کارائیب مهاجر در آلبرتا او به خاطر زیرزمین طرف پدر و مادر خود را میزبانی برای جامعه. او استفاده می شود به تماشای توپ دیسکو چراغ منعکس کننده بر روی شیشه و کاشی دیوار, کاشی, و در حال حاضر همان چراغ های رنگارنگ به نظر می رسد در طول این فیلم منعکس شده بر روی باستانی خراب کردن مجموعه ای از او ساخته شده است در تورنتو است. چهره قرمز نیز تبدیل به چیزی از یک امضا برای سانتیاگو در سال های اخیر, موتیف او برای اولین بار در سراسر زمانی که او بازدید ترینیداد به عنوان یک کودک و دیدم بستگان خود را در صورت قرمز در آماده سازی برای J’ouvert. “حافظه که برگشتم دوم من اسپری یک دایره قرمز برای اولین بار” او به یاد می آورد. دایره قرمز به نظر می رسد در اشکال مختلف اسپری بر روی چهره های چهره در, نقاشی و یا بر روی تصاویر یافت او گندم-جا به جا در سراسر نشان می دهد. در اصل بسیاری از عناصر است که این هنرمند در ترکیب برای ایجاد نشان می دهد مانند این: نشانه های بصری او جمع آوری کرده است دستکاری و تغییر از طریق استفاده از ترکیب تاریخچه و داستانی به یک ساخت و ساز-مانند نصب و راه اندازی از منابع او حذف شده از سراسر جهان

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de