تلویزیون اپل+ سوئیچینگ تا استراتژی خود را به قفل شاخ با Netflix

Apple Jennifer Aniston Reese Witherspoon salaries The Morning Show budget

تلویزیون اپل+ ظاهر است که اذعان اولیه آن اجرا می توانست بهتر باشد. تلویزیون اپل+

در برخی موارد سکوت صحبت می کند جلد است. تلویزیون اپل و دیزنی+ راه اندازی در عرض دو هفته از یکدیگر در ماه نوامبر با دومی اعلام یک سری از چشمگیر مشترک معیار مانند 10 میلیون امضاء یو پی اس در روز اول و 50 میلیون پرداخت مشتریان در طول راه. هنوز شش ماه از آغاز آن در اوایل رفتن و اپل هنوز برای ارائه هر گونه قطعی به روز رسانی در رشد تلویزیون اپل+.

پس از آنچه در نظر گرفته شده است شروع کند به استانداردهای صنعت تلویزیون اپل+ تنظیم استراتژی خود برای رقابت بهتر در شلوغ جریان بازار. در ابتدا ساخته شده در اطراف محتوای اصلی اپل در حال حاضر به دنبال به دست آوردن مسن فیلم و سریال تلویزیونی برای ساخت آن برنامه نویسی, کتابخانه, گزارش بلومبرگ. عمده streamers مانند Netflix دیزنی+ Hulu و آمازون نخست تصویری تمام خانه قابل توجهی کاتالوگ پشت محتوا برای حفظ مشترکین درگیر در بين راه اندازی مجموعه ای منحصر به فرد. در حال حاضر اپل در این بازی است.

همچنین نگاه کنید به: Adam Sandler, به, LeBron James, Netflix فیلم ‘فشار’

خروجی اشاره می کند که اپل تلویزیون+ مدیران در حال حاضر شروع به در نظر گرفتن زمین از استودیوهای هالیوود در مورد صدور مجوز میراث برنامه نویسی برای پلت فرم. تا به امروز این سرویس حدود 30 سری اصلی با بیش در راه است. تلویزیون اپل+ exclusives هنوز گزارش اولویت بالا اما یک تزریق از محتوا مانند دوباره watchable کمدی و دوست خوبی فیلم کمک خواهد کرد به حفظ به آرامی در حال رشد پایه مشترک. این تغییر استراتژیک می تواند بیشتر سوخت طولانی مدت شایعاتی که اپل در نهایت به دست آوردن یک استودیو مانند Sony Pictures, Lionsgate یا MGM.

با توجه به آن کوچکتر کتابخانه عنوان توسط انحصاری مانند جنیفر آنیستون و ریس ویترسپون را نشان می دهد صبح و کریس ایوانز’ دفاع از یعقوبتلویزیون اپل+ اتحاد هوشمندانه قیمت خدمات خود را ($4.99 در هر ماه) به خوبی در این رقابت است. اما با وجود این مزیت و همچنین ارائه یک سال رایگان به مصرف کنندگان که خرید دستگاه های اپل, Apple TV+ نه رشد کرده و به سرعت به عنوان انتظار می رود. بلومبرگ گزارش می دهد که حدود 10 میلیون نفر را امضا کرده بود تا برای تلویزیون+ فوریه با حدود 5 میلیون نفر به طور فعال با استفاده از این سرویس است.

دیزنی+ به تازگی با پیشی گرفتن 54 میلیون پرداخت مشتریان Netflix اضافه شده نزدیک به 16 میلیون مشترکین جدید ، Hulu بیش از 32 میلیون مشترک و آمازون نخست تصویری برآورد شده است که بیش از 30 میلیون کاربر. با WarnerMedia را HBO حداکثر و NBCUniversal را طاووس راه اندازی در هفته های آینده اپل تلویزیون+ نیاز به تقویت پروفایل خود را برای موفقیت در به طور فزاینده ای رقابتی چشم انداز است.

سپس دوباره بلومبرگ می کند توجه داشته باشید که تلویزیون اپل+ کمک کرده است رشد محصولات این شرکت, فروش, که در سه ماهه گذشته بالغ بر $13.3 میلیارد دلار—یا حدود 23 درصد از درآمد خود را. بسیار مانند آمازون و اپل هدف فراگیر با آن پرچم در حال اهتزاز است به درایو به کاربران اصلی آن کسب و کار (در این مورد فروش دستگاه های اپل) و نه لزوما “پیروزی” در جریان جنگ. به این ترتیب پلت فرم به مراتب بیشتر گریز از Netflix یا Hulu.

هنوز هم این استراتژیک محوری است اذعان است که در شش ماه اول نبوده است به عنوان قوی به عنوان امکان پذیر است و این ترفند نیاز می شود ساخته شده برای کمک به رشد و گسترش است.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>