آمنه قابیل زمختی. Farrar Straus and Giroux

عنوان آمنه قابیل اولین رمان لطافتی, ثابت, جالب, حسابداری از کار نویسنده. در حالی که ویژگی های کتاب vulgarities—یک زن ازدواج برای پول, خدمتکار امر با استاد بسیار خنده دار شرح دو بمب افکن نویسندگان به عنوان “مرد کرم از یک توالت”—آن زبان و تکه تکه ساختار هستند gauzy و خوب است.

زمختی آغاز می شود با اول شخص راوی ویتوریا, توصیف زندگی خود در این کشور را به عنوان او تلاش می کند به نوشتن. او در سمت چپ او ثروتمند که را پشتیبانی نمی کند و او را خلاق آرمان. بقیه رمان شرح زیر است آنچه که ممکن است به نام طلاق, طرح تز از عصر ویکتوریا ازدواج طرح. این آثار چگونه ویتوریا انتقال از کار به عنوان یک خدمتکار در یک موزه هنری به زندگی به عنوان یک متأسفانه ازدواج ثروتمند به سازماندهی یک جدایی از شوهرش را ترک خواهد کرد که او را از نظر مالی به اندازه کافی راحت به دنبال هنر و صنعت خود را.

همچنین نگاه کنید به: اندرو Krivak را ‘خرس’ تصور شکوه و زمین آخرالزمانی

در طول راه ما با سه نفر از شخصیت های حمایت از: آنتوانت ویتوریا را همکار در موزه; دانا یک رقصنده در دیدار ویتوریا در کلاس باله و Solange, خدمتکار, به ویتوریا و او که نامش ذکر نشده ، آنها در خدمت به عنوان روکش به راوی. بر خلاف ویتوریا که بخواهد استقلال پس از ترک ازدواج راحتی آنتوانت تصمیم به ازدواج با یک مرد فقیر و شروع یک خانواده. دانا می یابد موفقیت سریع با عملکرد فیزیکی در حالی که ویتوریا مبارزات با تلاش فکری. Solange پذیرای فرصت طلبی جنسی پس از ویتوریا متوقف می شود, در حال خواب با شوهرش. از طریق این شخصیت قابیل طرح هر دو فرصت ها و محدودیت های موجود برای زنان در این جهان داستانی.

زمختی پیشرفت از یک مشاهده به بعد کوتاه فصل پس از کوتاه فصل—قابیل ساختار رمان او در انفجار که در گذشته بین یک و شش صفحه است. او بافت در طول زمان گاهی اوقات قطع او را گاهشناسی با معابر ویتوریا نوشتن و یا شرح زندگی او تنها در کشور است. به عنوان ویتوریا یادداشت پس از تماشای یک اجرای رقص “من لذت می برد این در آینده هم این شکستن از هم جدا. من می خواستم به آن را در نوشته های من.”

Amina Cain.

آمنه قابیل. پولی Antonia Barrowman

سحر و جادو واقعی از قابیل باریک رمان نهفته در آن خویشتن داری و دقت است. در بیش از 150 صفحه قابیل چرخش یدکی داستان یا کانتور یک داستان در مورد یک زن و یادگیری به نوشتن. ویتوریا ارائه می دهد یک ارزیابی مثبت از چنین زیبایی استراتژی: “چرا فضای خالی چنین آسایش و تسکین?” او می پرسد پس از مشاهده ناتمام نقاشی. “این نه به خاطر من پروژه خودم وجود دارد; به این دلیل است که من نمی توانم. آن را به من نشان می دهد من پیش بینی, اما آنها نه چپ ذهن من است. فضای خالی خالی باقی می ماند و همیشه. و برای کمی در حالی که بخش کوچکی از من می تواند خالی بیش از حد.” آیا شما خواندن این رویکرد به هنر به عنوان سخاوتمندانه و virtuosic—یا به اشتباه و نیمه پخته (جایی که شما رسم خط بین فضای منفی و incompletion?)—به احتمال زیاد تعیین پاسخ خود را به کتاب.

قابیل ایجاد عجیب و جالب داستان پری مانند خلق و خوی او به عنوان قطره به متن اشاره واگن باله کلاس نقاشی از جادوگران ” سبت یک عروسک خیمه شب بازی نشان می دهد, لباس کبود یک غسل تعمید شام نور شمع شیشه ای لوستر یک “باغ ضخیم با درختان نخل و پرندگان-از-بهشت و ترش و یاس” و گوشواره که شبیه “قطره خون.” با آن فضای نرم و قدردانی از ناگفته های کتاب تداعی فیلمسازی از سوفیا کوپولا Joanna Hogg یا Claire Denis.

ویتوریا مبالغ خود هنری تکرارهای که اغلب جفت کردن با نگرانی های مرکزی به بزرگتر رمان. “من نوشتن در مورد خودم به دنبال در نقاشی,” او می گوید Solange. “و گاهی در گیاهان است.”

“وجود دارد یک مخاطب برای که؟” Solange می پرسد. زمانی که ویتوریا بیان شک او را می پرسد چه چیزی باعث می شود او را بنویسید.

قابیل می نویسد: “روح من” من گفت: با قاطعیت. من اهمیتی نمی دهند که چگونه این صدا.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im