Coronavirus TV Ad Spending

سرنوشت پخش تلویزیونی و فراتر از آن است که شدت coronavirus. Pixabay

این هیچ راز است که coronavirus همه گیر آورده گسترده رکود اقتصادی جهانی در میان خود انزوای اجتماعی فاصله و قرنطینه. برای صنعت سرگرمی و این منجر به بسته شدن اکثر تئاتر زنجیر پارک هتل ها و استراحتگاه و خطوط کروز به عنوان افراد در خانه باقی می ماند. برعکس این بود منجر به افزایش در هر دو خطی و تلویزیون دیجیتال, تلویزیون, مصرف است. متاسفانه این منجر به مزیت اقتصادی در اکثر موارد.

COVID-19 شده است داشتن یک تاثیر مخربی در تلویزیون به عنوان شرکت های صنعت پخش شده اند و تمایلی به صرف تبلیغات می گوید GlobalData, پیشرو داده ها و تجزیه و تحلیل شرکت.

Danyaal رشید موضوعی تحلیلگر در GlobalData, نظرات: “COVID-19 منجر به کاهش قابل توجهی در هزینه تبلیغات تلویزیونی موثر بر آن پخش است که تکیه بر درآمد تبلیغات برای زنده ماندن. مارک تمایلی به رایت خود را محدود ذخایر نقدی بر تبلیغات به خصوص از این نمی تحریک تقاضا در اقتصاد تعطیل و غیر نیروهای بازار.”

همچنین نگاه کنید به: Bob Iger Reasserts کنترل دیزنی در میان Coronavirus بحران

خطی رتبه های تلویزیون هستند تا به عنوان جریان ترافیک و ثبت نام های جدید-یو پی اس. اما سقوط آگهی درآمد خود را از عوارض میراث شبکه های پخش و همچنین تبلیغات-video-on-demand سیستم عامل (AVOD). در GlobalData, را در رتبه بندی موضوعی برای موسیقی فیلم و تلویزیون بخش تلویزیون پخش افتاده اند چندین موقعیت خود را به دلیل قرار گرفتن در معرض COVID-19. Comcast کاهش یافته است چهار مکان از یازدهم تا پانزدهم در حالی که هند Zee TV کاهش یافته است هفت مکان از نهم تا شانزدهم.

Coronavirus TV Advertising

در حالی که بسیاری از ناظران صنعت شده است و اصرار دارد که خطی تلویزیونی است که نیاز به تعمیرات اساسی عمده ای در میان طناب برش بحران دهه گذشته تغییر آهسته بوده است به دنبال. اما در مواجهه با یک رکود بی سابقه ای طولانی-برگزار استانداردهای در حال سقوط توسط ایستگاه فرعی. NBCU را رئیس تبلیغات و مشارکت لیندا Yaccarino هفته گذشته اعلام کرد که بینندگان از NBCU محتوا را ببینید در کمتر تجاری زمان بر روی خطی سیستم عامل به عنوان شرکت تصویب آن طاووس آگهی-طرح سنتی برای پخش. در روز دوشنبه نیویورک تایمز پیشنهاد کرد که دیزنی اجرایی رئیس Bob Iger آماده است برای پایان دادن به تبلیغات سنتی upfronts یک تغییر عمده از استاندارد پخش نمیشه ،

به جای اینکه تحسین به عنوان جسورانه و تغییرات لازم برای انطباق با بازار این تغییرات قابل توجهی هستند که به عنوان امتیاز به عواقب مالی از COVID-19. و آن را متوقف نمی خطی با تلویزیون.

رشید می افزاید: “در حالی که پخش تلویزیون در حال مبارزه جریان خدمات انجام شده است بسیار خوب است. این می تواند یک نقطه عطف در صنعت تلویزیون با قابل توجه محوری به سمت جریان است. درآمد مبتنی بر اشتراک جریان سیستم عامل مانند Netflix باقی خواهد ماند و تاثیر پذیری از کاهش در هزینه تبلیغات تلویزیونی.”

هنوز همه خدمات جریان به شدت آگهی رایگان. در میان بازیکنان اصلی هر دو Hulu و CBS دسترسی به همه پیشنهاد ad-پشتیبانی از بسته های به عنوان تازه معرفی شده Quibi و NBCUnviersal آینده خدمات طاووس. در داخل کشور حدود 70 میلیارد دلار است که به طور معمول صرف شده در تبلیغات فقط با یک کسری از کل بودن قریب به سیستم عامل های دیجیتال. Hulu تولید حدود 75 درصد از درآمد خود را از آن ad-پشتیبانی از مدل. اما به عنوان سابق ویاکام رسانه های دیجیتال اجرایی اندرو روزن امتیاز در آخرین PARQOR عضویت در خبرنامه “خطی مخاطبان به نظر نمی رسد مشتاق به اتخاذ AVOD خدمات به عنوان جایگزینی برای خطی TV.”

ترکیبات این موضوع است که حس عدم اطمینان نفوذ در کل صنعت است. بازیابی و محرک برنامه های بی طرف به این بیماری همه گیر را در جدول باقی می ماند یک بازی حدس زدن; نوآوری برای مبارزه با بحران عدم پشتیبانی از هر دو به عنوان تبلیغ و شبکه های مطمئن نیستید که عمده برنامه های تلویزیونی خواهد شد و در واقع آن را به هوا. هیچ کس مطمئن شوید که چه برای انجام بعدی.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de