آس امتحانات خود را در: 5 مغز غذاهایی که در بهبود حافظه و تمرکز!

با این امتحانات در اطراف گوشه از آن زمان به اضافه کردن تمام مواد مغذی و ویتامین ها در رژیم غذایی خود را.

تیاو فشار واقعی است زمانی که شما در حال مبارزه با استرس امتحان و شما باید یک کوه از یک برنامه درسی را پوشش دهد. با معاینه تب مواج از طریق سیستم شما و تماس های گاه به گاه از دوستان و بستگان خود را, شما احتمالا به دنبال چیزی برای آرام کردن اعصاب خود را. به جای کشیدن یک all-nighter برای امتحانات خود را, اجازه دهید طبیعت نعمت به شما کمک کند.

در اینجا یک لیست از شش تغییر زندگی, مغز, مواد غذایی که شما نگه داشتن مغز خود را فعال و تقویت حافظه و تمرکز.

1. از آن زمان به ‘آجیل’

با این امتحانات در اطراف گوشه از آن زمان به بسیاری از تغییرات در رژیم غذایی خود را و این باید با شروع در بین میان وعده می شکند. شما شنیده ام که درست است. این مطالعه ثابت کرد که از جمله میان وعده سالم استراحت در بین مطالعه خود برنامه می توانید شارژ مغز شما و نگه داشتن آن فعال در طول روز است. از جمله بادام, cashews, گردو همراه با غلات یا امید بستن برای دنباله مخلوط را می توانید در مورد یک تغییر بزرگ به این دلیل که چربی های اشباع نشده و ویتامین ها و مواد معدنی و شفا در آجیل کمک به سلامت مغز شما.

2. عسل شیرین تر از شما فکر می کنم

غیر از آن خواص ضد قارچ و توانایی خود را برای کمک به هضم عسل نیز شناخته شده است به نفع حافظه و تمرکز. این ثابت شده بود که ” عسل خام دارای اثرات ضد افسردگی و بهبود وضعیت اکسیداتیو مغز است. مطالعات دیگر نیز اعلام کرده که پلی فنول موجود در عسل را ‘محافظت نورونی و nootropic اثر است که محافظت از سیستم عصبی خود را و می تواند به تقویت حافظه و بهبود عملکرد شناختی است.

3. دانه کدو تنبل

دانه کدو تنبل است که سرشار از آنتی اکسیدان ها هستند علاوه بر بزرگ به شما وعده کاسه. وجود آنتی اکسیدان ها در آنها تضمین می کند که مغز شما محافظت از آسیب رادیکال های آزاد.

دانه کدو تنبل همچنین حاوی روی و منیزیم و آهن و مس است که ضروری است برای سیستم عصبی و سلامت مغز شما. در حالی که مس ضروری است برای کنترل سیگنال های عصبی, منیزیم کمک می کند تا در افزایش قدرت حافظه.

4. چای سبز

در نظر گرفته به عنوان یکی از سالمترین نوشیدنی, چای سبز حاوی مقدار زیادی بیش از کافئین است. اسیدهای آمینه در چای سبز می تواند به عبور از سد خونی مغزی و همچنین می تواند افزایش تولید دوپامین در نتیجه کاهش اثرات اضطراب در حالی که محتوای کافئین به عنوان یک محرک.

5. شکلات تیره

شکلات تیره یک نیروگاه از آنتی اکسیدان و محافظت از مغز ما سلول ها در برابر رادیکال های آزاد که اتم ناپایدار است که می تواند از بین بردن این سلول ها منجر به طیف وسیعی از بیماری های مزمن. کاکائو باعث بهبود عملکرد مغز با افزایش جریان خون و محرک مانند تئوبرومین. بنابراین نیش شکلات تیره هر روز و در طول تجدید نظر برای امتحانات خود را می تواند کمک به افزایش حافظه و تمرکز.

6. ماندن هیدراته و خواب خوب

علاوه بر اضافه کردن تغییرات به مواد غذایی خود را به روال دو چیز مهم است به یاد داشته باشید در طول است که به هیدراته ماندن در همه زمان ها و خواب کافی است. به جای کشیدن یک all-nighter سعی کنید بیشتر از بعد زمان است. این را حفظ خواهد کرد و تجدید انرژی در زمان امتحان است.

سعی کنید از این نکات و اجازه دهید ما می دانیم اگر آنها کار را برای شما! و بهترین ها را برای امتحانات خود را!


همچنین بخوانید: 5 بدن با روغن های طبیعی و گیاهی است که به کاهش و روانسازی کشش به طور طبیعی


(ویرایش شده توسط Saiqua سلطان)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟ برای ما بنویسید: [email protected] و یا ارتباط با ما در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>