6 دانه است که اطمینان از سالم رشد مو و جلوگیری از سقوط مو

از کتان به شنبلیله این دانه ها باید تمام ویتامین های ضروری و مواد معدنی موهای خود را نیاز دارد!

Eating یک رژیم غذایی سالم و منجر به یک شیوه زندگی مناسب همواره نشان می دهد در بدن است. اما برخی از تلاش های اضافی می توانید اطمینان حاصل شود که شما واقعا درخشان یال. یک گام در این جهت خواهد بود که شامل برخی از مواد مغذی متراکم دانه ها را در رژیم غذایی خود را.

شما می توانید غذا خوردن آنها را خام یا پخته, اما خوردن آنها به طور مداوم قطعا تفاوت را. در اینجا دانه ها ما توصیه می کنیم که برای سالم و براق و قوی.

1. دانه کنجد

healthy seeds

آیا سیاه یا سفید این قدرت بسته بندی دانه ها برای سالم و براق ، آنها یک منبع غنی از مواد معدنی و ویتامین ها و اسیدهای چرب اشباع نشده و کلسترول-کاهش فیتوسترولها است که همچنین کمک در حفظ سلامت قلب و بهبود فشار خون و تعادل هورمون ها. شما می توانید آنها را در ladoos و یا حتی در خود را هر روز سبزیجات در حالی که پخت و پز.

2. دانه آفتابگردان

healthy seeds

این دانه های کوچک بسته کاملا در یک پانچ از مواد مغذی است. اما یک اصلی است که ترویج رشد مو و محافظت از مو در محیطی سموم آنتی اکسیدان ویتامین E, تراکم-ترویج اسیدهای چرب امگا-3 و روي. شما می توانید آنها را نم نم روی مواد غذایی خود را و یا یک خانه ساخته شده و دنباله مخلوط و جویدن آن به عنوان یک میان وعده.

3. دانه کدو تنبل

healthy seeds

گنجینه ای از مواد مغذی و مواد معدنی مانند روی و سلنیوم و مس, منیزیم, آهن, کلسیم, و ویتامین های A, B و C – دانه کدو خوشمزه در اندازه. آنها کمک به جلوگیری از نازک شدن مو به خصوص در مردان مبتلا به طاسی به دلیل بیش از حد هورمون تستوسترون. این آنهایی که برای وعده; آنها نه سرخ شده و به خوبی با چای.

4. دانه کتان

healthy seeds

Flaxseeds یکی از غنی ترین منابع گیاهی امگا-3 اسیدهای چرب است. یکی از اجزای اصلی است که در کاهش ریزش مو و ترویج رشد مو. آنها علاوه بر این نیز غنی از فیبر و پروتئین و منیزیم و کلسیم و فسفر که تسهیل مدیریت وزن و ترویج به طور کلی خوب بودن. شما می توانید زمین آنها را در خود مخلوط و یا نم نم آنها را در سالاد خود را برای حداکثر منافع.

5. دانه شنبليله

healthy seeds

در حالی که شما می توانید پوند دانه به خمیر و استفاده از آن به عنوان ماسک مو, خوردن دانه کار مانند یک رویا به عنوان به خوبی. همچنین به عنوان شناخته شده methi این دانه ها غنی رزرو از پروتئین و نیاسین و اسید های آمینه و پروتئین – همه از آن کمک به ترویج رشد مو. شما می توانید اضافه کردن آنها را به سبزیجات خود را در حالی که پخت و پز برای آن اضافه شده عطر و طعم.

6. دانه چیا

healthy seeds

دانه چیا بیش از حد فراوان در اسیدهای چرب امگا-3 و شگفتی های کار در ترویج سالم پوست سر و مو است. آنها همچنین حاوی مقدار زیادی از فیبر و پروتئین و دیگر مواد معدنی ضروری و آنتی اکسیدان ها است که کمک به افزایش سلامت دستگاه گوارش و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی و دیابت است. آنها را می توان در یک اسموتی یک کاسه بلغور جو دوسر و یا حتی به عنوان یک دانه چیا پودینگ.

برخی از این دانه ها همچنین می تواند همراه با آجیل مانند بادام و بادام زمینی برای طعم اضافه شده در صورتی که شما در حال خوردن آنها را به عنوان یک میان وعده!


همچنین بخوانید: مشکلات مو? 10-آلی طبیعی شامپو به شما کمک می کند که سالم یال


(ویرایش شده توسط Saiqua سلطان)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟ برای ما بنویسید: [email protected] و یا ارتباط با ما در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>