مراحل 5 5 انواع مواد غذایی: بهترین مواد غذایی معمول برای کودک شما

نگران این هستید که برای معرفی چه مواد غذایی برای نوزادان خود را? از 0-2 سال, این رژیم غذایی برنامه ریزی کردم شما تحت پوشش!

Eبسیار جدید پدر و مادر با مبارزات خود نوزاد رژیم غذایی. است کودک از خوردن نوع صحیح مواد غذایی ؟ آیا این کافی است ؟ برای اضافه کردن به فشار وجود دارد همچنین به معنی بلکه هرگز-پایان مشاوره از همه. اگر شما در حال مبارزه با این بیش از حد در اینجا گام به گام راهنمای غذایی است که می تواند کمک کند:

1. اما در ابتدا شیر مادر (0-6 ماه)

برای شش ماه اول تمام مواد مغذی که نیاز یک کودک تنها می توان در شیر مادر است. در طول دو ماه اول بهترین کار این است برای تغذیه نوزاد زمانی که آنها گرسنه هستند و به جای تلاش برای تنظیم یک برنامه تغذیه. شما می توانید سعی کنید و کار بر روی این برنامه به عنوان کودک رشد می کند ،

قبل از گرسنگی گریه می کند شروع سعی کنید به دنبال نشانه هایی مانند لب دوست داشتنی و مکیدن شست.

و اگر کودک شما در فرمول به یاد داشته باشید که متوسط مصرف حدود 850-900 میلی لیتر.

2. آماده برای رد (5-6 سال)

اکثر بچه ها در حال آماده شدن برای جامدات بین 5-6 ماه. هنگامی که شما احساس می کنید کودک شما آماده است تا پیشنهاد آنها را 1 تا 2 قاشق غذاخوری از مواد غذایی یک بار در روز.

سعی کنید این تکنیک برای یک هفته و اگر کودک شما به خوبی پاسخ داده و سپس اضافه کردن یکی دیگر از وعده غذایی.

در این مرحله از رشد, نوزادان, باید و غلات و میوه ها و سبزیجات, در علاوه بر این به 3-5 پرستاری جلسات. همچنین به یاد داشته باشید سعی کنید از گزش کوچک از موز املت و سیب زمینی له شده.

کودک شما قطعا رفتن به رد برخی از مواد غذایی در آغاز و این کاملا طبیعی است. چیزی حیاتی برای نگه داشتن در ذهن است که به بیمار و تلاش برای نگه داشتن.

3. Trial & Error: غذای کودک (6-8 ماه)

در این مرحله کودک شما به ایده استفاده از مواد جامد است و احتمالا به دنبال کمی تنوع بیشتر در رژیم غذایی خود را. به جای چسبیدن به برنج سعی کنید از سایر غلات مانند جو و جو.

شما همچنین می توانید معرفی پوره سبزیجات و یا میوه پوره در این مرحله است. شما همچنین می توانید اضافه کردن گوشت و حبوبات اما در یک پوره فرم.

اگر شما بوده ام به تغذیه کودک خود را با یک قاشق تا این مرحله شما می توانید سعی کنید با قرار دادن این مواد غذایی در یک صندلی و یا یک صفحه و آنها را تشویق به غذا خوردن خود را. این کمک خواهد کرد که آنها را به احساس بافت مواد غذایی آنها در حال غذا خوردن و همچنین بهبود مهارت های حرکتی و هماهنگی دست و چشم.

4. تاس & ناهار خوردن (غذای کودک برای 8-11 ماه آخر)

کودک شما در حال حاضر آماده به مصرف تکه های مواد غذایی. شما می توانید شروع به از جمله تکه و سبزیجات و مواد غذایی و گوشت اگر شما در حال حاضر نیست. حتی اگر کودک شما پرستاری مطمئن شوید که منبع اصلی تغذیه مواد غذایی جامد و آنها تغذیه در فواصل منظم.

5. تمام مواد غذایی (12-24 ماه)

کودک شما در نهایت آماده برای whole foods اما اطمینان حاصل شود که شما معرفی آنها را در مقادیر کوچک. شروع به کوچک و به تدریج افزایش مقدار. شما همچنین می توانید شروع به آنها تنقلات سالم در فواصل منظم به اضافه کردن برخی از رنگ به رژیم غذایی خود را. اگر کودک شما در فرمول تبدیل به 2 full لیوان شیر در روز است.

در این سن کودک شما همچنین نیاز به هیدراتاسیون می توانید آنها را دریافت کنید تا مطمئن شوید که آنها به اندازه کافی آب بنوشید.


همچنین بخوانید: 13 باید & Safe محصولات کودک است که پدر و مادر آسان و سازگار با محیط زیست!


(ویرایش شده توسط Gayatri Mishra)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟ برای ما بنویسید: [email protected] و یا ارتباط با ما در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>