5 پیش بینی ترین جدید و بازگشت آوریل نشان می دهد در میان COVID-19

Streaming Binge Guide Coronavirus Netflix Disney HBO Amazon Apple

آنچه برای پخش در ماه آوریل در حالی که coronavirus مستند ادامه ؟ رابرت Viglasky/BBCAmerica

آیا شما به یاد داشته باشید آنچه واقعی تعامل انسان احساس می کند مانند ؟ نه ما! خود انزوا مستند مجبور coronavirus تبدیل کرده است بسیاری از ما به homebodies با دسترسی به جهان خارج است. مطمئن شوید که ما می تواند به نوبه خود به ورزش سالم مولد سرگرمی و توسعه منافع جدید به تصویب زمان. اما همه ما واقعا می خواهید به انجام است که تماشای تلویزیون. آن را در قرن 21—don’t judge us.

همانطور که ما وارد هفته سه نفر از COVID-19 مستند در ایالات متحده لیستی از جذاب کوچک گزینه های روی صفحه نمایش شروع به کوچک شدن. خوشبختانه مارس خواهد شد به احتمال بسیار زیاد ارائه کردند. با توجه به تلویزیون, زمان, داده, وجود دارد, پنج جدید و بازگشت سری از ورود هستند که منجر به بسته در نظر مخاطبان پیش بینی. تلویزیون زمان چند پلت فرم تلویزیون مجازی ردیابی جامعه از میلیون ها نفر از کاربران که با استفاده از نرم افزار برای ردیابی و واکنش نشان می دهند به کابل پخش و OTT نشان می دهد آنها در حال تماشای.

بالای مارس نشان می دهد از زمان تلویزیون را پیش بینی گزارش “بر اساس داده جهانی” از کاربران خود:

جدید نشان می دهد

  1. Penny Dreadful: شهر فرشتگان (Showtime)
  2. خانم امریکا (Hulu)
  3. برج خدا (BS11)
  4. قصه از حلقه (آمازون نخست)
  5. اجرا (HBO)

بازگشت را نشان می دهد

  1. قتل حوا (سفید آمریکا)
  2. پس از زندگی (Netflix)
  3. My Teen Romantic Comedy SNAFU (TBS)
  4. Kaguya-sama: عشق جنگ است (Tokyo MX)
  5. آژیر (واحد)

بر خلاف سال گذشته که در آن وقت streamers مانند Netflix و Hulu تحت سلطه نمودار مارس آماده است برای گسترش عشق در اطراف. نه یک شبکه و یا مستقیم به مصرف کننده پلت فرم دارای بیش از یک ورودی در لیست. که متناسب با جدید ما عادی به مشاهده عادات تنظیم به خود جداسازی الگوهای.
جریان آنلاین مصرف فزاینده به عنوان ما به صرف زمان بیشتری را در خانه. این هفته به تنهایی Reelgood—که آهنگ هر نشان می دهد تلویزیون و فیلم در دسترس آنلاین—دیدم 49 درصد در پرش از ثبت نام نسبت به هفته گذشته است. به طور کلی جریان آغاز از طریق Reelgood پلت فرم این هفته نیز شاهد 35 درصد ضربت در مقابل هفته گذشته است. جای تعجب نیست, مشاهده ترافیک خونتان در طول ساعات (8 صبح تا 6) به عنوان اکثریت از ما کار از خانه در طول بیماری همه گیر. چه کسی در میان ما نیست و می خواهید برای پر کردن یک TPS گزارش در حالی که عشق جزیره blares در پس زمینه ؟

تا کنون در این ماه در مقایسه با ماه ژانویه 2020, پخش در ساعات کسب و کار رفته است با 8.3 درصد در حالی که مشاهده در خارج از ساعت واقع شده و رفته پایین با 6.3 درصد است. ما سیب زمینی نیمکت مطمئنا در حال بی ثبات دسته.

Coronavirus Streaming Guide

که بزرگترین ذینفع در یک زمان نسبتا عادلانه مشاهده توجه ؟ خوب شواهد مانند ترافیک جستجو نشان می دهد یک سلسله مراتب از انواع به صورت همه گیر در جریان است. SEMrush داده روند ارائه دهنده در زمان یک نگاه که در آن جریان خدمات مصرف کنندگان شده اند جستجو برای ترین در میان بحران است.

  1. دیزنی+ (43.48% افزایش ترافیک در ماه گذشته)
  2. HBO Go (23.50% افزایش ترافیک در ماه گذشته)
  3. Netflix بکشد (17.57% افزایش ترافیک در ماه گذشته)
  4. Hulu (7.99% افزایش ترافیک در ماه گذشته)
  5. آمازون نخست تصویری (1.17% افزایش ترافیک در ماه گذشته)

برخی به انتقاد دیزنی+ خود را برای عدم درخواست تجدید نظر گسترده اصل خارج از مجموعه گل سرسبد این Mandalorian. اما اگر چه پشت آن فروشگاه از محتوای موجود نیست مقایسه با سایر streamers از نظر کمیت آن بیشتر باعث می شود تا آن را با حق رای دادن قدرت مارول لوکاس فیلم پیکسار, سیمپسونها ، به علاوه این پلت فرم را دوستدار خانواده با نام تجاری شیپور خاموشی به یکی از جریان بزرگترین جمعیت. در این راستا با دیگر شخص ثالث عمیق غواصی به آن streamers در حال تجربه بزرگترین مشاهده افزایش در میان اجتماعی فاصله که در آن دیزنی+ می آید جلوتر دوباره. اما احساس می کنم بیش از حد بد برای بازار پیشرو Netflix است که دیده می شود ثبت نام, نرخ افزایش آسیب دیده مناطق خارج از کشور در حالی که تنظیم جدید همه زمان اوج ترافیک.

“در حال حاضر مصرف کنندگان بیشتر نیاز به سرگرمی مطالب از آنها تا کنون به حال قبل از اینکه به عنوان یک راه عملی برای پر کردن وقت و حواس پرتی از تنش در دنیای واقعی” جان Giegengack اصلی در Hub سرگرمی تحقیقات در بیانیه ای گفت. “مصرف کنندگان صرف زمان بیشتری wringing کردن محتوای آنها در حال حاضر و بسیاری از آنها به صرف اشتراک جدید و ارزش اخباری مثبت و محتوا برای کمک به پر کردن ساعت. بینندگان در حال شکل گیری عادات جدید در حال حاضر که برخی از آنها ممکن است باقی بماند پس از محدودیت ها برداشته و/یا از طریق اقتصادی است.”

بنابراین حتی اگر جدید و یا بازگشت نشان می دهد زمین نیست در میان تلویزیون زمان بسیار پرطرفدار پنج لکه های روشن است که وجود یک بزرگتر مخاطب برای مطالب تازه در حال حاضر شاید از هر زمان دیگر در جریان دوران. هر چند coronavirus در نهایت فروکش خواهد کرد و نسبی بازگشت به حالت عادی را جای ما ممکن است باد تا به دنبال بازگشت در این زمان به عنوان دوران گذار بزرگ هنگامی که در صفحه اصلی-سرگرمی بصورتی پایدار و محکم leapfrogged سنتی تجارب است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>