45,000 جراحی به تاریخ: Padma شری جراح سهام چه مراقبت از زانو ما نیاز

ما آمده اند راه طولانی در ارتوپدی با روبات کمک در مجتمع مشترک عمل جراحی دقیقا اتصالات ایمپلنت دوم دادن اجاره از زندگی به ما زانو. اما یک چیز وجود دارد ما نباید فراموش کنیم که هیچ چیز به عنوان خوب به عنوان مفاصل است که ما با دنیا بودند.

سلامت Heroes – این مقاله بخشی از یک سری به جشن برخی از هند شگفت انگیز ترین پزشکان و درک باور نکردنی کار آنها در حال انجام است.

ارتقاء

You و ممتاز به راه رفتن بر روی دو پا با تشکر خستگی ناپذیر کار ما زانو است که گسترش و قفل در روز و روز را. زانو بزرگترین مفاصل در بدن انسان, بلکه پیچیده ترین. چه اتفاقی می افتد زمانی که این مهم دستگاه فرسوده و پاره و یا دچار تورم?

در یک one-on-one 2014 با Padma شری awardee Dr Ashok Rajgopal Dr Priyamvada Chugh مورد بحث همه چیز در مورد زندگی از زانو.

Dr Ashok Rajgopal گروه رئیس Medanta موسسه های اسکلتی و ارتوپدی در این Medicity, Gurugram. مشهور بین المللی ارتوپدی جراح او دارای سابقه بیش از 30000 total knee replacement عمل جراحی و بیش از 15000 آرتروسکوپی جراحی رباط تعمیرات و بازسازی.

متولد سال 1953 Dr Rajgopal دنبال او M. B. B. S از نیروهای مسلح کالج پزشکی در پونا و کارشناسی ارشد خود را از همه هند موسسه علوم پزشکی در دهلی و دانشگاه لیورپول انگلستان.

با افزایش طول عمر متوسط انسان ها در همه نقاط جهان آرتروز تبدیل به یک نام خانگی برای بسیاری از افراد است. اما آنچه که “آرتروز”?

نشات گرفته از یونان باستان کلمه آرتروزکه به معنی “مربوط به مفصل اندام” است که یک اصطلاح علمی استفاده می شود برای صدها نفر از انواع درد مفاصل یا بیماری های مشترک.

آرتروز شایع ترین نوع بیماری مشترک رخ می دهد زمانی که غضروف زانو—cushioning سطح به پایان می رسد زانو استخوان—دور می پوشد. این نتایج در استخوان مالش در برابر استخوان باعث درد و تورم و سفتی.

آرتروز در درجه اول بر جمعيت سالمندان است و علت عمده ناتوانی در افراد مسن در سراسر جهان است. با توجه به جهانی بهداشت سازمان 9.6 درصد از مردان و 18 درصد از زنان در سن بالاتر از 60 در سراسر جهان باید علائم آرتروز.

“در واقع تا سال 2050 مردم بیش از 60 حساب خواهد شد 20 درصد از جمعیت جهان است. از آنها نزدیک به 20 درصد خواهد شد که آرتروز با یک سوم اینکه به شدت غیر فعال است. این به این معنی است که 130 میلیون نفر در سراسر جهان رنج می برند از آرتروز تا سال 2050 40 میلیون از آنها را به شدت فعال می گوید:” Dr Rajgopal.

چه درمان های در دسترس برای آرتروز?

فیزیوتراپی است که همیشه سعی کردم حداقل برای 3-4 ماه برای درمان زانو اختلالات است. اگر این تمرینات کار نمی کند و سپس مهاجم فولاد گزینه های در نظر گرفته شده. دو تا از رایج ترین روش جراحی آرتروسکوپی و مفصل.

جراحی آرتروسکوپی یک روش کم تهاجمی است که در آن بررسی و در صورت امکان درمان آسیب در مفصل انجام شده با استفاده از یک arthroscope کوچک فیبر نوری دوربین. این دوربین قرار داده شده به مشترک از طریق یک برش حدود 4 میلیمتر است. کلاسیک, آرتروسکوپی انجام شده است به نگاهی به تشخیص و درمان مشکلات داخل مفصل است.

ارتقاء

مفصل از سوی دیگر است باز عمل جراحی انجام شده توسط یک جراح ارتوپدی. آن است که یک جایگزین عمل جراحی انجام شده برای بازگرداندن حرکت طبیعی و تسکین درد در یک بیمار/فعال مشترک. بر اساس نیاز یا کل زانو (هر سه بخش) جایگزین می شوند که در مجموع جایگزینی زانو و یا فقط تحت تاثیر محفظه زانو برداشته شده است و با جایگزین های مصنوعی قطعات به عنوان جزئی جایگزینی زانو. جایگزینی است که معمولا توصیه می شود تنها در شديد پایان مرحله بیماری است.

“35 سال پیش زمانی که من شروع به تمرین هر دو آرتروسکوپی و همچنین به عنوان عمل جراحی شد و بیشتر از یک تازگی از هنجار. در اواخر دهه 1980 و اوایل 90s ما می بینیم کمتر از بیماران و عمل و حتی کمتر! شاید 100-150 بیماران تحت عمل جراحی در سال است. این اعداد بالا رفته به طور چشمگیری در دو دهه گذشته. در حال حاضر سالانه حدود 2000 زانو جایگزین و مشابه تعدادی از مردم تحت آرتروسکوپی جراحی برای ورزش و یا دیگر زانو-آسیب های مربوط به” سهام Dr Rajgopal.

او سهام مثال بدمینتون افسانه Pullela Gopichand یادآوری “وقتی ورزشی جهانی بود اما نوشته او به دلیل مصدومیت زانو او به من آمد. من انجام عمل جراحی خود را و تحت نظارت او توانبخشی. نتایج وجود دارد برای همه برای دیدن. او رفت و در را به نفع خود تمام انگلستان بدمینتون قهرمانی پس از عمل جراحی و هند موفق ترین مربی بدمینتون امروز.”

ما آمده اند راه طولانی در ارتوپدی با روبات کمک در مجتمع مشترک عمل جراحی دقیقا اتصالات ایمپلنت دوم دادن اجاره از زندگی به ما زانو. اما یک چیز وجود دارد ما نباید فراموش کنیم که هیچ چیز به عنوان خوب به عنوان مفاصل است که ما با دنیا بودند. در نتیجه نگه داشتن مشکلات زانو در خلیج همیشه باید هدف اصلی ما.

برای محافظت از زانو Dr Rajgopal سهام مانتراها:

  • خوردن حق
    اگر چه هیچ رژیم غذایی خاص نشان داده شده است برای جلوگیری از آرتروز و برخی مواد مغذی مانند اسیدهای چرب امگا-3 و ویتامین D همراه شده است با کاهش خطر ابتلا به این بیماری است.اسیدهای چرب امگا-3 هستند شناخته شده است به کاهش التهاب مفصل و می توان در برخی کارخانه و مهره روغن از جمله گردو و سويا و دانه کتان و روغن زیتون. مکمل های ویتامین D شناخته شده برای کاهش درد زانو در آرتروز. بدن شما باعث می شود بسیاری از ویتامین D به آن نیاز دارد در پاسخ به نور خورشید. شما ممکن است مکمل آن از جمله تخم مرغ و پنیر و ماهی های چرب مانند ماهی قزل آلا و ماهی خال مخالی و ماهی تن و همچنین از طریق غذاهای غنی شده با ویتامین D مانند شیر سویا و غلات و حبوبات.
  • وزن خود را کنترل کنید
    چاقی یک عامل خطر برای ابتلا به ورم مفاصل. داده ها از اولین تغذیه و سلامت ملی بررسی آزمایشی در ایالات متحده آمریکا نشان داد که زنان چاق بودند نزدیک به چهار برابر بیشتر احتمال دارد به آرتروز.
  • ورزش منظم
    برای زانو امن ترین تمرینات کسانی هستند که محل بیشترین وزن بدن روی مفاصل مانند دوچرخه سواری ، شنا و ایروبیک آبی.
  • جلوگیری از صدمات و یا آنها را درمان به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است
    یک مطالعه در دانشگاه جانز هاپکینز دانشکده پزشکی نشان داد که افرادی که مجروح زانو در نوجوانی یا جوانی بودند در افزایش قابل ملاحظه ای خطر ابتلا به آرتروز در زانو در مقایسه با کسانی که تا به حال نه از آسیب رنج می برد. و اگر شما را حفظ آسیب به زانو خود را و سپس آن را در زمان درمان برای جلوگیری از آسیب بیشتر است.

(ویرایش شده توسط Shruti Singhal)

ارتقاء


همچنین بخوانید: می توانید یک سکته مغزی شما را بکشند ؟ Padma-برنده اعصاب سهام همه شما نیاز به دانستن


مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟
برای ما بنویسید: [email protected]
ارتباط با ما را در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>