حفظ بهداشت شخصی و انجام امور روزمره می تواند تبدیل به مشکل خود را همراه با افزایش نیازهای تغذیه ای. در اینجا یک راهنمای برای کمک به شما از طریق آن!

بeing یک پرستار برای سالمندان افتخار است اما می توانید آن را روی حیله و تزویر زمانی که آنها حاضر به قبول کمک اگر آنها احساس می کنید آن را سازش و عزت و غرور و حفظ حریم خصوصی. در چنین شرایطی تصمیم گیری برای آنها را در مورد شیوه زندگی خود را می تواند تبدیل به یک مانع. حفظ بهداشت شخصی و انجام امور روزمره تبدیل به مشکل روز به روز همراه با افزایش نیازهای تغذیه ای. و در صورتی که محدودیت های فیزیکی آنها نیاز خواهد بود حتی بیشتر مراقبت و کمک.

در اینجا برخی از چیزهایی که به ذهن را به شما عزیزان احساس راحت تر و امن در حالی که شما به آنها کمک کند.

1. طبیعی مکالمات

مهم ترین چیز به خاطر داشته باشید در حالی که کمک به یک فرد مسن است که شامل فعال آنها را در مکالمات و فرآیندهای تصمیم گیری. این کار آنها را راحت و به آنها احساس استقلال است. مکالمات نیز می تواند به عنوان یک آرامش بخش روش در موقعیت های اضطراب آن را نیز می تواند کمک به آنها را در بحر تفکر غوطهور شدن خاطرات و قلم مو رنگ کردن دانش خود را در قطعه از اطلاعات است.

2. حمام و بهداشت

ایجاد یک برنامه برای افراد مسن بسیار مهم از نظر بهداشت. همیشه مطمئن شوید که برای نگه داشتن آب آماده قبل از آوردن لباس به شیوه و آوردن سالمند به حمام. همچنین به یاد داشته باشید برای نگه داشتن حوله و لباس آماده پوشیدن به عنوان به زودی به عنوان آنها بیرون آمدن از حمام. برخی از افراد مسن که ممکن است کنترل بر مثانه یا روده بنابراین مهم است که به استفاده از پوشک بزرگسال هستند که برای آنها راحت و نمی تواند باعث خارش است.

تغییر این پوشک به طور منظم و مطمئن شوید که پوست خود را همیشه خشک به عنوان شهروندان ارشد هستند مستعد ابتلا به عفونت ها و زخم بستر.

بهتر است به استفاده از یک دندان طبیعی پودر یا خمیر دندان برای نگه داشتن دندان های خود را تمیز نگه دارید و تمام مواد شیمیایی دور. اگر شما پیدا کردن آن دشوار است برای شستن موهای خود را, شما می توانید انتخاب کردن برای یک شامپو خشک آن را در خدمت همان هدف.

3. Declutter محیط زیست

ایجاد یک محیط امن و پاک کردن محیط برای آنها مطمئن شوید که در دام خطرات مانند فرش کابل و سیم امن با نوار چسب دو طرفه. جداول با لبه تیز و creaky صندلی باید به طور کامل اجتناب شود. همچنین مهم است که به نگه داشتن خانه به خوبی روشن به خصوص در راهروها و washrooms که در آن احتمال افتادن هستند بالاتر است.

همچنین اطمینان حاصل شود که این طبقه در حال خشک در همه زمان ها و آیتم های خانگی هستند نه بر روی زمین باقی مانده.

ارائه سالمندان با پیاده روی دستگاه هایی که پشتیبانی از تحرک آنها نیز بسیار گام مهم در کمک.

4. رژیم غذایی و ورزش

بسته به توانایی های فیزیکی شما عزیزان مجموعه ای از یک برنامه ورزشی برای آنها. این می تواند شامل چرخش مچ دست تمرینات تنفسی یوگا یا حتی تای چی. مربوط به یک فعالیت فیزیکی در هر روز می تواند کمک به ایجاد ثبات در هر دو سلامت جسمی و روانی.

تاریخ و زمان آخرین اما نه کم, برنامه رژیم غذایی. سن نیاز به دو برابر مقدار مواد مغذی و ویتامین ها و مواد معدنی اما همه این شرایط باید به ملاقات کرد, در قالب سالمندان-دوستانه مواد غذایی است. این می تواند شامل کتان, دانه چیا, دانه بالا و پروتئین غلات و مواد مغذی غنی از نوشابه های انرژی زا. از جمله طیف وسیعی از میوه ها را در رژیم غذایی خود را نیز می تواند یک تفاوت بزرگ.

اما قبل از اینکه شما شامل هر چیزی جدید به رژیم غذایی خود را به یاد داشته باشید خود مشورت متخصص تغذیه/دکتر.

همچنین بخوانید: 60-YO کرالا زن از خواب بیدار در 2 هستم به صبحانه سالم برای سالمندان

(ویرایش شده توسط Saiqua سلطان)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟ برای ما بنویسید: contact@thebetterindia.com و یا ارتباط با ما در Facebook و Twitter.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im