the lion king remake

شیر شاه بازسازی یکی از پرفروش فیلم 2019 در حال حاضر موجود برای جریان در دیزنی+. والت دیزنی تصاویر

هفته گذشته مدیر عامل شرکت دیزنی Bob Iger نشان داد در این شرکت درآمد سه ماهه تماس بگیرید که خدمات جریان دیزنی+ متصلب است تا باور نکردنی 28.6 میلیون مشترک پس از راه اندازی در ماه نوامبر. اعلام شد که معادل یک شات در سراسر تعظیم رقبای مانند Netflix و آمازون نخست ویدئو و تلویزیون اپل+. اما گرم رقابت اغلب به ارمغان می آورد بهترین رقبا و مهم وجود دارد درس آموخته می شود از اوایل تسلط دیزنی+.

همچنین نگاه کنید به: ‘سونیک خارپشت” یک معجزه آسا, موفقیت, همه چیز در نظر گرفته

Disney+

دیزنی+ است طوفان به دروازه های جریان. Chesnot/گتی ایماژ

1. نام تجاری و بازاریابی به وضوح انتقال دیزنی پیام

به ندرت می کند یک پلت فرم آرم دو به عنوان بهترین و روشن ترین محصول توضیح به مشتریان آینده نگر اما دیزنی+ اتحاد بی وقفه به بازار عرضه شده خود را در یک نام تجاری بر اساس سطح. این پرچم در حال اهتزاز آرم در بالا دیده می شود شامل بالاترین-خواص و مشخصات در دسترس برای مصرف: دیزنی, پیکسار, آگهی متنی جنگ ستارگان و National Geographic. این به طور موثر ارتباط برقرار آنچه دیزنی+ است که در واقع به عنوان مخالف به شکل جمع با کیفیت است که HBO به خود می بالد در (“این تلویزیون است. آن را HBO”) که ذاتا غیر قابل تعریف یک توقف فروشگاه بوفه از Netflix بکشد (“ببینید چه آینده”) و هر آنچه در جریان است با تلویزیون اپل+ (“داستان به باور”). وضوح کلیدی است زمانی که شما در حال تلاش برای فضولی دلار سخت به دست آورده در خارج از کسی کیف پول و دیزنی+ به راحتی پاسخ سوال اول هر مشتری است.

این شرکت همچنین ریخت و صدها میلیون دلار به بازاریابی از طریق 2020 در حالی که در حال توسعه منحصر به فرد ارائه شده برای جلب مشتریان. دیزنی مقابله با Verizon را فراهم می کند تا 20 میلیون Verizon مشتریان با رایگان یک ساله دیزنی+ اشتراک. تا کنون حدود 6 میلیون یا 20 درصد از دیزنی+’s کل پایه مشتری گرفته اند طعمه. پس از آن وجود دارد streamer قوی نقطه قیمت در 7 دلار در هر ماه و آن را بسیار جذاب گزینه های بسته نرم افزاری است که توده های دیزنی+ Hulu و ESPN+ هم برای $12.99 قیمت در هر ماه. انتخاب مصرف کننده ،

در هر مرحله دیزنی است و پیش بینی سوالات و نگرانی های خود کاربران و خطاب به آنها موثر است. به عنوان یک نتیجه دیزنی+ است که به وضوح قابل شناسایی نام تجاری میان عمده جریان قدرت.

Captain America Marvel GIF by Nerdist.com - Find & Share on GIPHY

2. شرکت های بزرگ همکاری ‘s تاثیر بر روی محصول نهایی

فقط در مورد هر دیزنی استودیو در حال توسعه محتوا برای دیزنی+ با توجه به والت دیزنی استودیو سر آلن هورن.

“این سرویس به جای هر دو فیلم و تلویزیون محصول پس از هر یک از اشخاص است که زیر چتر من متهم است با چالش و یا مسئولیت در آینده با برنامه نویسی است که می تواند به طور مستقیم به سرویس” وی گفت: خبرنگار هالیوود در سال گذشته است. در حال حاضر دیزنی+ به مقصد نهایی برای محتوا از پیکسار, تعجب, Lucasfilm, Disney Animation Studios, Disney Live-Action و بسیاری از فاکس سرگرمی دارایی.

در حدود همان زمان به عنوان شاخ به نظرات Iger علنا اظهار داشت که دیزنی اولویت بالا در حال حرکت رو به جلو بود و خود را مستقیم به مصرف کننده و کسب و کار. در سراسر شرکت طیف این محوری است پاک شده است به تصویب رسید هماهنگ است. در عین حال در جای دیگر, در, سرگرمی, شبیه انتقال نیست در حال اجرا هموار. مدت کوتاهی پس از WarnerMedia اعلام کرد وارنر Max یک فیلم جدید در بخش اختصاص داده شده به طور انحصاری به آینده جریان سرویس HBO Max نگرانی در مورد همپوشانی و کوچک سازی با برادران وارنر تصاویر شروع به جوانه زدن است. وجود دارد قابل لمس داخلی سردرگمی در حالی که دیزنی انتقال باقی مانده است کارآمد و در همگام سازی در سراسر بخش است. این است در منعکس مشاهده عادات دیزنی+ مشتریان که در حال پراکنده نسبتا به طور مساوی توجه به داده ها از خبرنگار هالیوود:

1) کلاسیک دیزنی – 22 درصد
2) جنگ ستارگان – 21 درصد
3) Marvel – 15 درصد
4) پیکسار – 14 درصد
5) کانال دیزنی – 9 درصد
6) سیمپسون ها – 5 درصد
7) دیگر – 14 درصد

the simpsons disney plus

این است چگونه سیمپسونها cheekily جشن خود را در محل جدید تحت دیزنی چتر. دیزنی/فاکس

3. هدفمند محتوا

این آسان تر است از انجام گفت و نمی تواند انتظار می رود از هر streamer بلافاصله. اما تصمیم فلج به نظر می رسد به درک کاربران Netflix بکشد با توجه به گسترده آن کتابخانه و عدم عمدی مشاهده و یا زمانی که یک بیننده نشانه به یک جریان با یک عنوان خاص در ذهن است.

دیزنی+’s کتابخانه به طور قابل توجهی کوچکتر از رقابت آن با فقط 600 عناوین و آن 1 میلیارد دلار محتوای اصلی بودجه برای یک سال به طور مشابه حداقل در مقایسه با رقبای خود. در عین حال این Mandalorian یک ضربه عظیم برای این سرویس است که جلب تقاضای جهانی و دیزنی مدیران انتظار می رود موج در علامت یو پی اس پیش از بسیار پیش بینی مارول و جنگ ستارگان miniseries. چرا ؟ به دلیل محتوا است نه برابر خلق شده اند و ایده “انتصاب مشاهده” تنها به چند را انتخاب کنید مارک ها و عناوین این روز است.

سیمپسونها است که طولانی ترین در حال اجرا وبگاه سری در تاریخ ایالات متحده است و مستحکم در جریان محبوب ترین دسته (22 دقیقه طنزهای). همانطور که در بالا اشاره شد این حساب برای 5 درصد از دیزنی+ مشاهده به تنهایی بود و اغلب بالا روند نشان می دهد در تلویزیون اپل در هفته بعد از دیزنی+’ثانیه راه اندازی. یک دلیل وجود دارد دیزنی اختصاص داده شده بیشتر از بزرگسالان گرا کارتون برای خانواده خود پسند streamer به جای Hulu. در جای دیگر, دیزنی+’s فهرستی از عناوین کلاسیک به ویژه کسانی که با هدف کودکان و نوجوانان دارای یک مقدار باور نکردنی از rewatchability. یک بچه در حال رفتن به بازگشت به نگهبانان کهکشان یا داستان اسباب بازی به مراتب بیشتر از یک فیلم را تماشا خواهد کرد Netflix بکشد ازدواج داستان یا در ایرلندی.

با بهمن فیلمهای محتوا هنوز هم در افق دیزنی+ هنوز واقعا ضربه خود را گشاد گشاد راه رفتن. بله رقابت سالم به ارمغان می آورد بهترین در مخالفت با رقبا. اما اگر بقیه جریان صنعت نیست در آن بازی دیزنی+ رفتن به انفجار را از طریق آنها.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.dehec.sutny.im