3 نهادهای سهم بخش خصوصی ایده های است که می تواند تبدیل هند به کشاورزان

این سه بازیکنان خصوصی نشان دهنده برخی از امکانات است که کسی نمی تواند در نظر بگیرید حتی 10 سال به عقب برای کشاورزان است. تصور کنید آنچه را که آنها می توانید انجام دهید برای کشاورزان یک بار قید واقعا.

ارتقاء

تیوی دولت مرکزی را اعلام اخیر در مورد معرفی دیرینه اصلاحات در بخش کشاورزی قطعا ایجاد وزوز.

در مقاله قبلی در کشاورزی اصلاحات ما برجسته برخی از اصلاحات کلیدی اقدامات مانند محدودیت های بلند مانند کالاهای اساسی عمل می کنند و تقویت بخش خصوصی دخالت در شیوه های مانند کشاورزی قرارداد—که می تواند به طور کامل تعمیرات اساسی این درد و رنج طولانی بخش.

در این مقاله ما نگاهی به سه خصوصی بازیکنان و چگونه آنها نمونه امکانات آنها چه می توانید انجام دهید برای ما طولانی رنج کشاورزان از آنها بهتر و قیمت دسترسی به اعتبار بازار و تشویق شیوه های بهتر.

Kamatan

گنجانیده شده در سال 2018 این بنگلور مبتنی بر شرکت در حال حاضر با نزدیک به 30 کشاورز تولید کننده سازمان (FPOs) که به نوبه خود نشان دهنده تقریبا 40,000 کشاورزان و 15 خصوصی بزرگ کشاورزی-شرکت مانند Britannia اعتماد و ITC, در میان دیگران.

چه آن را انجام دهید ؟

در کلمات روهان Patnaik از بنیانگذاران Kamatan مخفف “Krishak کشاورزی بازاریابی و فناوری و برنامه های کاربردی; تو در تو.”

چه معنا است ؟ اجازه دهید آن را شکستن.

“Krishak یک کلمه سانسکریت به معنی “کشتکار” و آن را پوشش می دهد ماهیت کسب و کار ما و ایجاد این واقعیت است که همه ما در حال و آینده خواهد بود متمرکز بر ارتقاء سطح زندگی کشاورزان در هند و اطمینان آنها به دست آوردن بازده بالاتر در محصولات خود از چه فعلی زنجیره تامین ارائه می دهد” یادداشت روهان Patnaik.

چرا FPOs تبدیل شدن به بخشی از Kamatan زنجیره تامین اگر آنها در حال صحبت کردن به کشاورزان ؟

در هند, منابع زمین نسبتا تکه تکه. همانطور که در اخیر کشاورزی سرشماریمتوسط مزرعه اندازه دوام 1.08 هکتار (حدود 2.7 هکتار). در ایالات متحده به عنوان مثال که در آن میانگین حجم حدود 443 هکتار هنگامی که یک کشاورز برداشت حتی بخشی از زمین های خود را, آنها می توانید با پر کردن بیش از کل یک کامیون با تولید. اگر آن را می توانید در بیش از یک کامیون به عنوان یک کشتکار آنها می تواند توزیع مستقیم ارتباط به مشتریان خود و کشتی کامیون.

در هند حتی اگر یک کشاورز تصمیم می گیرد به برداشت کل landholding آن خواهید بود برای آنها دشوار و حتی پر کردن یک کامیون. بنابراین به صورت عمده خصوصی بازیکنان در بخش رسمی را برای رسیدن به یک فرد کشاورز به طور مستقیم باعث می شود کمی حس کسب و کار.

“این است که چرا شما نیاز کشاورزان به گرد هم می آیند و آنها در حال انجام این کار به طور رسمی از طریق اعضای این سازمان راه اندازی شده است. لحظه ای که ما بحث را به اعضای این سازمان ساخته شده می گویند 1000 تا 1500 کشاورزان ما دسترسی به 3000-5000 هکتار از زمین زراعتی که به طور کامل تغییر تصویر. کار با FPOs آدرس فرد کشاورز منافع اجازه می دهد تا عملیات به مقیاس و افزایش کسب و کار زنده ماندن و حاشیه سود. همه این ممکن نخواهد بود برای خصوصی بازیکنان اگر آنها برخورد مستقیم با یک کشاورز” یادداشت روهان.

کشاورزی بازاریابی: کار با FPOs, Kamatan است که در تمام فعالیت های سازمان و سیاست های درگیر در تهیه مزرعه ورودی توسط کشاورزان و جنبش محصولات کشاورزی از کشاورز به مصرف کنندگان است. کشاورزی سیستم بازاریابی ضروری ارتباط بین مزرعه و non-farm بخش است.

“ما هسته معاملات کسب و کار با خروجی که کشاورزان تولید کند. ما را خام تولید و از طریق FPOs و کمک به آنها را به فروش به کشاورزی شرکت. اما آن را پوشش می دهد تنها خروجی جنبه. ما در حال ایجاد یک عمودی تحت کشاورزی بازاریابی به نام ‘روستایی مرکز کسب و کار’ که از طریق آن ما را به طرح ورودی, کار و سرمایه, خدمات مشاوره ای در دسترس به کشاورزان از طریق شرکای مختلف,” او می گوید.

برای سرمایه در گردش برای مثال Kamatan شریک خواهد شد تا با Samunnati واسطه گری مالی و خدمات خصوصی با مسئولیت محدود تامیل نادو-بر اساس شرکت اختصاص داده شده به بخش کشاورزی. با توجه به بذر و کود, این کار با تولید کنندگان داخلی از همان.

در نهایت Kamatan ارائه می دهد دسترسی به بحرانی خدمات مشاوره برای کشاورزان است.

“بسیاری از کشاورزان نمی دانم چه دولت طرح به آنها اعمال می شود و بسیاری از آنها جغرافیا وابسته است. آنچه ممکن است در دسترس برای یک کشاورز در Madhya Pradesh ممکن است به یکی دیگر از کشاورز در کارناتاکا. از طریق برنامه ما است که کشاورزان می توانند نصب کنیم معاون کشیش بخش تمام اطلاعات عینی در تمام این طرح است که کشاورز می تواند عمل کند. امروز کشاورز نمی تواند از طریق یک صفحه سیاست های دولت اعلام و حس آن. کسی نیاز به معاون کشیش بخش تمام اطلاعات و آن را به آنها بدهد” او می افزاید.

کشاورزی-سیستم بازاریابی است که در اصل یک لینک بین مزرعه و non-farm بخش (بزرگ کشاورزی شرکت خدمات مشاوره). چگونه این non-farm بخش های رسیدن به مصرف کننده اصلی در اینجا یعنی کشاورز ؟ Kamatan چیزی است که پل آنها.

تکنولوژی های کاربردی: این تا حدی پوشش می دهد “چگونه” Kamatan برنامه ریزی برای ساخت خود را شامل کشاورزی-زنجیره تامین همراه با FPOs در هسته و این واقعیت است که فن آوری خواهد شد بازی یک نقش مهم در تمام جنبه های کسب و کار خود را.

چگونه می توانم آنها اتصال کشاورز خروجی به agri-شرکت?

“اگر ما بحث در مورد در نظر گرفتن تولید از FPOs به agri-شرکت دومی نیاز به دانستن در پیش از فصل کاشت چقدر خروجی ما به اینترنت دسترسی دارند از طریق ارتباط با ما ساخته شده است با FPOs. یک بار از طریق تکنولوژی اگر ما به دانستن زمان واقعی کاشت و برداشت محصول برنامه از کشاورزان ما قادر خواهد بود به رله که به agri-شرکت و به آنها شفافیت اطراف چه دسترسی به تولید ما” یادداشت روهان.

یکی دیگر از نگرانی منبع شناسایی. اگر چه کل حمل و نقل می رود برای کشاورزی-شرکت Kamatan می توانید ردیابی آن را به عقب به فرد کشاورز است که کمک می کند تا آنها را درک کنند که کشاورزان هستند یا نه اتخاذ هوشمند شیوه های. پس از این مرحله بنگلور-بر اساس شرکت می تواند درک آنچه که بیشتر تولیدی کشاورزان در حال انجام برای افزایش عملکرد خود را. سپس آنها می توانند رله اطلاعات به کمتر تولیدی کشاورزان و کمک به آنها در افزایش عملکرد خود را.

“در مشورتی طرف از چیزهایی که ما می تواند به سرپرستی اطلاعات آب و هوا و معاون کشیش بخش برنامه های دولت به کشاورزان است که می تواند کمک به آنها را بر آن عمل است. ما در حال حاضر توسعه کامل و وطنی ERP (برنامه ریزی منابع سازمانی) نرم افزار است که اعتقاد ما بر این است که قوی ترین از نوع خود در دسترس امروز در مقایسه با SAP (سیستم های برنامه های کاربردی و محصولات در پردازش داده های یک رهبر بازار در نرم افزار ERP). ببینید در SAP تفاوت های ظریف از کشاورزی نیست ساخته شده را به پلت فرم خود را. ما در حال برش یک قطعه از این ERP و برنامه ریزی برای استقرار این در FPOs به طوری که آنها بیشتر آگاه از کسب و کار خود را از طریق فن آوری در مورد مسائل مانند آنچه در حاشیه در حال ساخته شده است که در آن wastages اتفاق می افتد که خود بدهکاران و طلبکاران هستند و بقیه” استدلال می کند روهان.

تو در تو: این به این معنی “قرار داده شده و یا ذخیره شده یکی در داخل دیگری است.” تو در تو به دنبال نقطه و ویرگول ترکیبی از “که” (کشتکار) “چه” (کشاورزی بازاریابی خدمات) و “چگونه” (از طریق تکنولوژی) از کسب و کار خود را و آن را در آيات و روايات چه Kamatan مخفف در کشاورزی و اکوسیستم. “ما در حال آوردن تمام این جنبه های زنده با هم. ما نه تنها کار بر روی راه حل های تکنولوژیکی بلکه پرداختن به کشاورزان و ساختمان زنجیره تامین را,” او اضافه می کند.

Private
برای بازنمودی اهداف است. در دراز مدت کشاورزان می توانند از مزایای کار با بخش خصوصی. (حسن نیت ارائه میدهد تصویر Facebook/Kamatan)

Samunnati واسطه گری مالی و خدمات خصوصی با مسئولیت محدود

Samunnati تامیل نادو-بر اساس B2B2C (کسب و کار به کسب و کار به مصرف کننده) نهاد که در حال ساخت “یک زنجیره ارزش سرمایه گذاری با رویکرد کشاورزی” و نامیده می شوند تا آن را املا (تجمع بازار پیوندی و خدمات مشاوره).

“ما باور اساسی این است که هنگامی که شما کار با اشخاص در بخش کشاورزی که در جمع اعضای مانند کشاورز, تعاونی یا FPOs در طرف عرضه یا agri-شرکت های طرف تقاضا مزایای تجمع تعلق خواهد اگر بازار ارتباطات اتفاق می افتد. برای بازار ارتباط به معنی شما نیاز به سفارشی راه حل های مالی به ویژه برای سرمایه در گردش است که آنچه ما در هر دو طرف. پس از تجمع و بازار ارتباط در محل شما همچنین می توانید نگاهی به خدمات مشاوره در نهادی و سطح بهره وری می گوید:” Anilkumar SG, موسس و مدیر عامل شرکت Samunnati.

کار با 500 کشاورز تولید کننده سازمان (FPOs) در طرف عرضه زنجیره ارزش که به نوبه خود نشان دهنده حدود 4 میلیون کشاورزان خرده پا و 400 خصوصی کشاورزی-شرکت یا درگیر در پردازش مواد غذایی و یا سازماندهی زنجیره های خرده فروشی در طرف تقاضا Samunnati نشان دهنده aggregators در هر دو طرف.

ماموریت Samunnati دو جانبه:

– در طرف عرضه آنها می خواهند به ایجاد بازار کار برای کشاورزان خرده پا.

-در طرف تقاضا از زنجیره ارزش آنها کار با بازیکنان در زنجیره ارزش به اطمینان حاصل شود که این زنجیره ارزش کار بالاتر در تعادل و کمک به افزایش توان عملیاتی (گردش مالی).

برای افزایش توان عملیاتی در زنجیره ارزش برای کشاورزی-شرکت سفارشی سرمایه در گردش راه حل های مورد نیاز هستند به این دلیل که فروشنده می خواهد پول بلافاصله در حالی که خریدار بیشتر از نه می خواهد به پرداخت بعد. هنگامی که خرید و فروش اتفاق می افتد و بدون هر گونه محدودیت در سرمایه در گردش حجم تجارت را افزایش می دهد. و هنگامی که این اتفاق می افتد, agri-شرکت نگاه جدیدتر عرضه خطوط.

این وقتی است که Samunnati پیشنهاد را به FPOs آنها با کار در سمت عرضه و ایجاد بازار ارتباط با خریدار است که چه املا رویکرد مورد تمام شده است.

“همه محصولات ما هستند به طور کامل سفارشی برای مراقبت از جریان نقدی در ارتباط با هر دو زنجیره ارزش. ما وام از محدوده یک روز به پنج سال و کوانتومی در محدوده 5,000 تومان به یک فرد کشاورز به تومان 15 کرور به کشاورزی سرمایه گذاری. این جایی است که ما را در سفارشی محصولات و راه حل برای شرکای ما” به اطلاع Anilkumar.

Private
Anilkumar SG, CEO & Founder از Samunnati. (حسن نیت ارائه میدهد تصویر Facebook)

دلیل اصلی که چرا یک سازمان مانند Samunnati وجود دارد این است که اساسا به ایجاد بازار کار برای کشاورزان خرده پا.

“راه ما آن را به کار برای کشاورزان خرده پا است که کار با کشاورز تعاونی یا FPOs و چند ، این اشخاص هستند یا بسیار قدیمی است اما در چند شماره یا متعدد در شماره اما در حال تولد از نظر ظرفیت نهادی. که در آن ما را در ما خدمات مشاوره ای که در آن ما در ذهن مجسم ساخت نهادی ظرفیت FPOs و آنها را به رشد با ما. ما همه چیز در مورد-جمعی رشد و شکوفایی,” او می گوید.

به عنوان یک نهاد Samunnati دارای سه فعالیت های هسته ای–خدمات مالی ارائه بازار ارتباط برای هر دو FPOs و بازار شرکت و نهادی ساختمان برای FPOs.

“ما با ارائه خدمات مشاوره ای به FPOs نه به عنوان بخشی از فعالیت های CSR. ما آن را به عنوان یک خطر کاهش رشد و استراتژی. وام دهنده است که به عنوان قوی به عنوان وام گیرندگان خود را. اگر وام گیرنده قوی است و آنها می توانند با استفاده از پول برای هدف آنها قرض گرفته آن را برای پس از آن آنها خواهد بود قادر به کسب دلتا نظر خود را در حاشیه و پرداخت آن به ما. ما نهادی ساختمان است که بیشتر انتگرال به ما کاهش خطر به جای یک CSR فعالیت و تیم ما اختصاص داده شده برای این سرویس. از نظر مقیاس ما عملیاتی در 19 متحده مشغول به کار در 54 کشاورزی در زنجیره ارزش. ما در مورد پرداخت 4000 تومان کرور در سراسر هر دو بازار ارتباطات و وام” او اشاره می کند.

برداشت کشاورز شبکه

کارآفرین Ruchit Garg شرکت برداشت هند خصوصی محدود اجرا می شود کشاورزان-تنها برنامه به نام برداشت کشاورز شبکه (HFN) مجازی گروه پشتیبانی مشاوره در محصولات کشاورزی و شیوه های. آنها به 10 لاخ کشاورزان در سراسر 22 متحده از طریق برنامه اس ام اس با شماره تلفن رایگان و WhatsApp به عنوان به خوبی.

اما در طول Coronavirus ناشی از مستند HFN ثابت کرده است که به تاسیسات برای هزاران نفر از کشاورزان کوچک ویران فروپاشی کشاورزی زنجیره تامین با کمک به آنها را به طور مستقیم ارتباط با مصرف کنندگان در شهرستانها.

“در حدود چهار هفته ما موفق به حمل و نقل حدود 20 lakh کیلوگرم از میوه و سبزیجات تازه از کشاورزان کوچک به طور مستقیم به مصرف کنندگان از سراسر هند است. ما اهرمی ابزار مانند واتساپ و توییتر. کشاورزان خواهد پیام ما را در این سیستم عامل به دنبال خریداران و ما رله این درخواست ما Twitter, Facebook و دیگر صفحات رسانه های اجتماعی و کمک به کشاورزان در برخی موارد یک شبه فروش تمام سهام خود را. ما همچنین تسهیل حمل و نقل از تولید خود را با تشکر از کمک های از راه آهن هند ، ما مقدار زیادی از این کار طرفدار بونو به دلیل همه گیر” به اطلاع Ruchit, زبان, به, بهتر, هندوستان.

هدف خود را با HFN است که برای ساخت یک تکنولوژی مبتنی بر پلت فرم است که کشاورز-دوستانه که اجازه می دهد کشاورزان به تحویل محصولات خود به مصرف کنندگان در ساده ترین راه ممکن است.

تا کنون بسیاری از کشاورزان عادت رفتن به محلی مندی و فروش محصولات خود به طور مستقیم با قیمت ارزان. همچنین آنها فقط حدود 15 درصد از نهایی قیمت نهایی مصرف کنندگان خواهد پرداخت خود را برای سبزیجات و یا میوه.

پس متعارف مندی کردم ناکارآمد با تشکر از این بیماری همه گیر و حمل و نقل, خدمات بسته آنها متوجه است که بسیاری از کشاورزان فردی نمی فهمم دقیقا چگونه به خود را تولید و به مصرف کنندگان به طور مستقیم. همه آنها می دانستند که در حمل 1000 کیلوگرم از تولید و آزادسازی آن در بازار و سپس انتظار کسی برای خرید آن در هر قیمت. اما فروش به طور مستقیم به مصرف کنندگان فراتر از آن می رود.

“کشاورزان ما نیاز به یک بازاریابی بهتر طرح پرداخت سیستم جمع آوری و یک راه بهتر برای درک نحوه قیمت محصولات خود برای مصرف کنندگان ، از طریق پلت فرم رایگان برای کشاورزان در HFN آنها می تواند استناد هر محصول آنها می خواهند خود را وارد کنید نام و شماره تلفن و سایر اطلاعات کلیدی. هنگامی که آنها ارائه جزئیات آن پخش می شود برای همه ما سیستم عامل رسانه های اجتماعی و خریداران به طور مستقیم با آنها تماس بگیرید. در برخی موارد ما نیز دست نگه دارید برخی از کشاورزان–با ارائه حمل و نقل و امکانات بازاریابی و آماده پایه مصرف کننده می گوید:” Ruchit.

از همه مهمتر, آنها به دنبال افزایش معاملات بین مصرف کنندگان که خرید به طور مستقیم از کشاورزان محلی. اگر شما بر روی وب سایت خود و ثبت نام در آن را نشان می دهد نزدیکترین کشاورز مزرعه.

این به این معنی شما لازم نیست برای خرید همان تولید 1000 کیلومتر دور اگر یک کشاورز محلی در حال رشد است همان چیزی که. این مفید است برای محیط زیست محلی میکرو-اقتصاد و آنها بر این باورند که تنها راه پایدار رو به جلو است.

“علاوه بر تسهیل بیشتر فروش مستقیم برای کشاورزان ما نیز ایجاد یک سیستم بررسی برای خریداران و کشاورزان است. هنگامی که شما انجام این کار در طول زمان, خریداران خواهد می دانم که کشاورزان (ارائه تولید اواخر به عنوان مثال) و یا خریداران انجام کارهای خاص اشتباه (که احتمالا باعث می شود یک دسته از تماس وعده برای خرید اما هرگز ندارد). بنابراین امیدوارم ما علف هرز از عناصر بد در هر دو طرف. جمعیت-منابع پلت فرم ما به ساختمان به اعتقاد من خواهد شد فوق العاده کمک و قوی تر از داشتن هر گونه قانون در قرارداد کشاورزی” می افزاید: Ruchit.

با بررسی و نظرها برای خریداران و فروشندگان آنها به دنبال ایجاد اعتماد در هر دو طرف. آن را مانند خرید یک محصول در آمازون است. برای مثال این کشاورز ممکن است ارائه کیفیت تولید و اما بعد از تاخیر که اجازه می دهد تا خصوصی خریداران برای ارزیابی اینکه آیا آنها می خواهند برای خرید.

ما در حال حاضر در مورد چگونگی از بین بردن موانع بین دولت و تجارت در مزرعه تولید و باز شدن بازارهای کشاورزی به بخش خصوصی می تواند افزایش درآمد کشاورزان و کاهش نوسانات قیمت و ارائه محصولات با کیفیت برای مصرف کنندگان است.

با خدماتی که ارائه فوق خصوصی اشخاص ذکر شده نشان دهنده برخی از امکانات است که کسی نمی تواند در نظر بگیرید حتی ده سال هم برای کشاورزان و مصرف کنندگان و همچنین موفق به تحویل زیر محدود و منسوخ قوانین و مقررات. تصور کنید آنچه را که آنها می توانید انجام دهید برای کشاورزان یک بار قید واقعا.

(ویرایش شده توسط Gayatri Mishra)

مانند این داستان ؟ یا باید چیزی برای به اشتراک گذاشتن ؟ برای ما بنویسید: [email protected] و یا ارتباط با ما در Facebook و Twitter.

ارتقاء

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>