10 سال پیش از دست رفته ” گفت: “پایان”

Jack Shephard Matthew Fox Kate Austen Evangeline Lilly in The End lost series finale

Jack Shephard (متیو فاکس) و کیت آستن (Evangeline Lilly) در “پایان” سری آخر از دست داد که به پخش 10 سال پیش این هفته است. ABC

شما در حال ایستاده بر روی یک ساحل زیبا. نرم شن و ماسه غرق شدن در آن شمع شعله رنگی در زیر شما. آبی بی پایان از اقیانوس گسترش به افق مبارزه نارنجی از غروب آفتاب است. یک نسیم خنک رول در تکان دادن برگ در نزدیکی درختان نخل پوشاند و شما را در طراوت در آغوش. آن بهشت است.

در حال حاضر رها 40,000 پوند هواپیما پاره کردن بال کردن آن پراکنده یک دانش سطحی از مخرب باقی مانده و نور آن همه در آتش است. به انجمن خوش آمدید خلبان از دست داد.

در شمال $14 میلیون دلار از دست داد‘s قسمت اول گران قیمت ترین خلبان تا کنون ساخته شده و در زمان پخش در سال 2004 و در آن مجموعه ای از تن برای کل متعاقب آن سری است. از دست داد‘s جاه طلبی برای بهتر و بدتر شدن آن از ویژگی های مشخص از طریق آن به نتیجه تاشو دور از هر تصور پخش کنوانسیون به آن رفت.

این هفته نشانه 10-year anniversary از آن سری آخر “پایان” یک grippingly تفرقه فصل مدرن در فرهنگ پاپ تاریخ است. اگر چه نهایی سکته مغزی از نتیجه آن شد و نه آن مجموعه سنگ وقتی که خلبان اول پخش توجه به endgame همواره دم. برای باز کردن چه سری پیمایش میدان مین فن انتظارات در حالی که مبارزه با این شبکه برای جهت ناظر به صحبت کرد اجرایی تولید ژان هیگینز و Jeff Pinkner. آنچه که ما آموخته است که راه را از دست داد‘s نتیجه گیری شد rockier از اکثر طرفداران در خانه متوجه شدم.

Lost Finale Anniversary

جک, Claire Littleton (امیل د شکار) و هوگو “Hurley” ریس (Jorge Garcia) در دست خلبان است. ABC

در آغاز…

امروز flashback-روایت متکی از دست داده و نمی تواند به طور چشمگیری راه جدید برای داستان در تلویزیون پخش. اما در سال 2004 آن را قابل توجه بود و نه فقط به دلیل آن را هوشمندانه آزاد سری به ترک چنگال این جزیره است.

“منتی شگفت انگیز بود خلبان و سپس در پایان خلبان همه رفت” آه خدا چه ما در حال حاضر ؟ بقا بسیار خسته کننده’ Higgins گفت: ناظر. “به طوری که آنها به عقب نگاه کرد به کشف کردن آنچه که آنها در واقع می تواند برای انجام یک سری و زمانی که آنها آمد تا با ایده از فلش بک من فکر کردم” خدا را شکر ما را نجات داد.’ از آنجا که شما می توانید برای همیشه لطفا برای. اما در غیر این صورت آنها فقط یک دسته از مردم در جنگل مرتب کردن بر اساس به دنبال غذا و مجادله در آن نیست درخواست تجدید نظر را به هر کسی.”

این ایده برای اولین بار از Damon Lindelof که بیش showrunner وظایف در کنار Carlton Cuse زیر co-creator J. J. Abrams’ پس از خروج خلبان به طور مستقیم Mission: Impossible III.

“خلبان آغاز شده در جزیره و به معنای واقعی کلمه بود اولین ایده دیمون به ارمغان آورد به جدول” Pinkner که نقش مهمی در توسعه این مجموعه در مراحل اولیه توضیح داده شده است. “هنگامی که J. J. اول تا به حال یک جلسه با دیمون یکی از دامون اولین دیدگاه اگر نه خود اول شد ‘می توانید با ما در این جزیره و فلاش بک به اتفاقاتی که کردم بازماندگان وجود دارد؟” که مرتب سازی بر اساس مهر و موم معامله برای او و مهر و موم شده این کار برای او فورا.”

ارتکاب به این فلاش بک ساختار غیر متعارف در حال حاضر به عنوان تمرکز بر یک شخصیت متفاوت در هر یک از کسانی که برای اولین بار چندین قسمت. اما شبیه به جعبه رمز و راز شد, شیک, داستان, راه اندازی از دست داد‘s پی تیکلاه رویکرد در حال حاضر تبدیل شدن به محبوب در جاده جدید درام و به خصوص کسانی که با گروه کست. به همچنین ارائه گسترده ردیف هایی از داستان در زبان های خارجی مانند کره و عربی نیز به طور کامل غیر عادی به چهار شبکه صدا غذا خوردن در وسط بود ، از دست داده بود با هدف تغییر پارادایم اما با خوشحالی برای حل و فصل برخی از خوب قدیمی از مد افتاده ساختار هرج و مرج است. تی شرتکلاه قیمومیت اما به ناچار به ارمغان آورد و تیم به درگیری با آنهایی که پرداخت پول برای آن است.

Lost retrsopective anniversary

جان لاک (تری O’Quinn) و Hurley ریس در فصل 2 اکران “مرد علم از ایمان است.” ABC

“فوق العاده ای در جنگ”

شبکه های تلویزیونی به خصوص در اوایل 2000s ساخته شد در اطراف این ایده از پیدا کردن چیزی است که مخاطب دوست دارد و به آنها و بیش از بیش. (از دست به عرضه در همان روز به عنوان CSI: NY برای یعقوب به خاطر.) هر چه لذت مراکز خاص نشان می دهد قلقلک باید آن را غلغلک دادن با هر قسمت به عنوان آنجا که ممکن است. حداقل این است که چگونه شبکه های عمل: تهویه مخاطبان به مصرف آشنایی.

اما ذهن پشت از دست داده و فکر نمی کنم که صدا مانند بسیار سرگرم کننده است. آنها چرخش راه دیگر. ماموریت خود را به از نو خلق کردن چرخ هر قسمت که آن را دشوار برای قصه گوهای—همانطور که مشهود است در نشان می دهد clunkier فصل دوم—بلکه فوق العاده هیجان انگیز است. این نیز منجر به برخی از “بسیار ستیز” تماس با استودیو و شبکه.

“ایده این است که نشان می دهد هرگز به همان یک عنصر حیاتی از این سری است که همچنین باعث فوق العاده ای در تضاد با استودیو و شبکه” Pinkner گفت. “طنز بود چرا که نشان می دهد موفق شد تا از سمت راست دروازه آن را به شبکه عمیق تر تمایل به طور مداوم ارائه همان چیزی که. فوری خود را قابل فهم تصور می شد ” اوه خدای من ما باید یک هیولا ضربه نیست هر چیزی را تغییر دهید.’ و برای دیمون و خلاق جانبی آن بود ” اوه خدای من ما باید یک آمار است که باید بدان معناست که ما در حال انجام چیزی درست پس اجازه دهید ما را در حفظ و انجام آن است. آن ایجاد شده هر دو طرف استدلال.”

دود هیولا سحر و جادو اعداد لعنت زمان سفر به جزیره. ما می دانیم که بسیاری از کسانی که استدلال میان نویسندگان و شبکه. آن بود که جاه طلبی و از دست رفته‘s قابل تحسین دامنه را به خود جلب کرد که منافع هیگینز که در پس زمینه در فیلم های. “من می خواهم به خاطر این که من از کجا آمده. بنابراین اجازه دهید بفهمند که چگونه به این عنوان بزرگ به عنوان ما می توانیم. و این چیزی است که ما همیشه. داستان بزرگ بود که چشم انداز بزرگ بود, من فکر می کنم اعدام شد و در آن کار می کرد” او گفت:.

بزرگتر دید اما سخت تر از آن است که برای مهار آن در.

matthew fox dies in the end closes eyes

جک در پایان سری آخر “پایان.” ABC

در حال توسعه “پایان”

از همان ابتدا نشان می دهد توسعه از دست داد عنوان به معنای به دو معنی است. بله شخصیت خود را از نظر جسمی از دست رفته در جهان در این جزیره مرموز. اما مطلب مهمتر آنها هر لحاظ معنوی از دست رفته در زندگی خود را. این نشان می دهد همیشه در تلاش برای باقی می ماند درست به شخصیت و در پایان به برخی از چشم انداز معنوی در مورد زندگی و هدف ما است. همچنین لبه باز کردن درب جدید به داستان آن حتی به عنوان نشان می دهد با نزدیک شدن به آن پایان. از دست رفته اغلب احساس هنری جسورانه اما که نمی آمد و بدون اشکال است.

بنابراین حتی از خیلی خیلی اولیه مکالمات نظر ما آنچه که می تواند همه این را اضافه کنید به طوری که وجود دارد مرتب کردن بر اساس یک چارچوب قرار داده و در محل” Pinkner گفت. “در حال گوهای همه ما می خواستم به باقی می ماند واقعا باز به امکان و نه خودمان را محدود آینده با پاسخ. ما در مورد بسیاری از پاسخ های ممکن و به نوعی فقط یک ترک کردن محل بدون ارتکاب به هر یک از آنها.”

گذشت زمان اما بیشتر نتیجه قطعی شروع به شکل گرفتن است. هیگینز گفت: “این بسیار روشن برای همه ما است که آن را نوعی از برزخ” از اوایل و showrunners “احساس نمی مانند آنها تا به حال هر جا دیگری برای رفتن با آن” هم زمان با ششم و فصل نهایی رسید. Higgins یاد Lindelof در خاص بودن تقریبا “tapped out” خلاقانه. ساخت بدتر داستان نبود تنها سردرد القاکننده به عنوان فصل 6 و دو بخش آخر “پایان.”

شما در حال رفتن و شما در حال فکر کردن “این است که رفتن به بزرگتر شدید تر چگونه ما آن را بکشد… “از آنجا که شما هنوز هم باید یک بودجه” هیگینز گفت. “آن را باز به پایان رسید. جالب توجه است که studios می دانم که این آخرین فصل آن را مرتب کردن بر اساس مانند ” خوب آن را به کمک به آن اضافه کنید و دلیل آن را به پایان.’ پس از آن بود که تلاش برای کشف کردن چگونه به انجام همه چیز آنها نیاز دارید و یا می خواستم در درون پارامترهای.”

و اگر از دست تا به حال به کار در درون محدودیت های بودجه و خلاق پارامترهای پشت صحنه آن نیز ایجاد یک موج جزر و مدی از فشار خارجی به عنوان به خوبی.

Lost anniversary retrospective

محبوب فن-رانده آنلاین بحث و تبادل نظر در Lostpedia. Lostpedia

“آن را طراحی شده برای پاسخ به همه چیز”

از دست رفته وارد در سال 2004 در اولین لحظه ای که مخاطب شد بازخورد زمان واقعی در نظر میگیرد و با ظهور اینترنت. که توسعه است که سوخت هار آنلاین بیننده حدس و گمان پرشور در سطح جهانی متصل فن جوامع و در زمان واقعی بحث بین سازندگان و مخاطبان—کمک به تبدیل از دست داده و به یک پدیده از گرفتن بروید. همچنین تقریبا نابود سری.

Lindelof, Cuse و بقیه تیم خلاق بودند آگاه است که طرفداران هم اسرار جلوتر از نویسندگان و تزریق نظریه به بیشتر فرهنگ پاپ مکالمه. سابق Entertainment Weekly منتقد جف جنسن شد رفتن به منبع برای نظریه کارشناس که rile تا سپاه از طرفداران آنلاین و جرقه خاموش-شلیک بحث در محبوب viewer-رانده جوامع آنلاین. در طول اجرا از دست خواهد تبدیل به یک جزء اصلی از سالانه فن جشنواره San Diego Comic Con با بازیگران و خدمه stoking شعله های آتش از مخاطبان انتظار. وب سایت Fandom کل صفحه اختصاص داده شده به غیر رسمی از دست داد-مضمون پادکست های تولید شده توسط مشاهده عمومی. همیشه وجود دارد یک جریان ثابت از سر و صدای اطراف را از دست داده تولید شده از showrunners خود را به عنوان به خوبی به عنوان گرسنه مصرف کنندگان است.

“هر نویسنده کمی خودآزارانه خط و یکی از چیزهایی که ما را می راند است انتقاد” Lindelof گفت: در سال 2010. “تا آنجا که ما می گویند که ما از آن نفرت و ما واقعا حساس در مورد آن را به عنوان نزدیک به عنوان ما در حال رفتن به می آیند به عنوان مخالف تیم های فوتبال در پلی آف. تیم مقابل برای ما مخاطب است و اگر آنها در حال ساخت نظرات به مطبوعات در مورد چگونه آنها در حال رفتن به ضرب و شتم ما گاهی اوقات که با این نسخهها کار به عنوان یک محرک است.”

در علاوه بر این به پچ پچ از دست داده و همچنین رهبری منحصر به فرد تلاش های بازاریابی ویروسی که درگیر با طرفداران در سراسر انواع سیستم عامل است. را از دست داده و تجربه یک بازی واقعیت ایجاد شده توسط ABC را به خود جلب می میرند-hards و تازه واردان به طور یکسان. خلاق و بازاریابی تیم نیز ایجاد ارتباط سرنخ ها و اطلاعات در داخل باید همراه با حمایت کمپین برای امثال جن جیپ و دیگر مارک های بزرگ بیشتر گسترش نشان می دهد پازل-ساختار رمز و راز است. فراگیر هویت از دست رفته شروع به سهوا پرورش یکی از سردرگمی و گمراهی.

در زمان نمایش خود رسیده بعد از فصول آن به دام افتاده بود در یک شیوه صحبت کردن بسیار شبیه به مرد در سیاه و سفید. هنگامی که آشکار شد به درستی حدس زده جلوتر از زمان طرفداران شکایت کرده است. هنگامی که آشکار نمی منظمی چین با محبوب نظریه های شناور در اطراف در اینترنت طرفداران شکایت کرده است. آن را مجبور به خلاق تیم را ناراحت کننده و بی سابقه ای در قلمرو که در آن طرفداران می تواند به طور بالقوه تاثیر جهت یک پدیده فرهنگی.

این سخت ترین دلیل برخی از قصه و یا سازندگان را انتخاب کنید به ماندن در پناهگاه و نه آگاه از آنچه مخاطبان تفکر” Pinkner گفت. “دیگر تبدیل شدن به قصه گوهای مدیون در برخی از سطح ناخودآگاه به مخاطب و تلاش برای نوشتن داستان است که آنها می دانند لطفا بینندگان خود را.”

او ادامه داد: “دیگران سعی کردم به زندگی در جایی در وسط باقی مانده درست به خود و نیز بشدت باز به بازخورد آنها در حال گرفتن هر دو مثبت و منفی. آنها سعی خواهد کرد به عنوان بهترین که آنها می توانند به اجازه نمی دهد که اطلاع قصه گویی بیش از حد در حالی که همچنین در حال آگاه از چه عناصر داستان طنین و چه نیست. دیمون و من فکر می کنم کل کارکنان ما همه تلاش برای نشستن در آن کمپ سوم به عنوان بهترین که ما می تواند.”

زمان واقعی رسانه های اجتماعی و فن نامزدی خود رسیده fever pitch زیر را از دست داد‘s, سری آخر. برخی از تحسین “پایان” به عنوان یک عاطفی شخصیت اول sendoff به یک پیشگامانه سری در حالی که دیگران به تمسخر از آن به عنوان طعمه و سوئیچ به دلیل عدم وضوح برای چندین سوالات باقی مانده است. قریب به اتفاق گروه کر از رشد منفی تا با صدای بلند که Lindelof در نهایت چپ توییتر. بدون excusing بیشتر تند و تیز فن واکنش Pinkner اذعان کرد که او ممکن است رویکرد کارهای متفاوت اگر فرصت دیگری داده شود.

من فکر می کنم که برخی از رمز و راز می تواند حل و فصل شده است در طول راه است اما من فکر می کنم که نشان می دهد کامل بود بیان از آن را نشان می دهد طراحی شده بود و آن را طراحی شده برای پاسخ به همه چیز” او گفت:. “من در مورد این فکر در یک مدت زمان طولانی و من تنها فکر کردن در مورد آن چرا که شما پرسید:—من فکر می کنم که ما می تواند آموزش دیده اند مخاطبان نگران نباشید خیلی در مورد پاسخ. این چیزی است که ما انجام داده اند می تواند کمی بهتر است هر دو در راه است که ما با مخاطب آنلاین و راه است که نشان می دهد ارائه شده به پرسش ها و راه که شخصیت ها در پاسخ به سوالات داخل داستان است.”

هنوز هم وجود دارد به سختی یک طرح برای ارائه این سوالات به مخاطب است که به طور فزاینده ای آنلاین و گرسنه برای پاسخ هنگامی که از دست پخش شد. درخواست از مخاطبان که به مراقبت کمتر Pinkner اشاره نمی شود کاملا درست است یا نه. “ما می تواند آموزش دیده اند مخاطبان به مراقبت به همان اندازه اما در همان زمان که کاهش این داستان سرایی. پس از آن واقعا سخت است برای نگاه کردن به چیزی است که شما شرکت ایجاد شده در راه است که می گویند و آنچه را که من انجام داده اند متفاوت است.”

Higgins chalks تا مقاومت به آخر به طور طبیعی طبیعت بی ثبات از بینندگان. “گاهی اوقات من فکر می کنم مخاطبان می گفت دقیقا چه چیزهایی هستند. اما من فکر نمی کنم شما نیاز به آمار مخاطبان بر سر” او گفت:. “اگر آن را کمی مبهم تر شما می توانید به دور از آن چه شما می خواهید و یا آنچه شما نیاز دارید به این باور است.”

jack and christian shephard lost finale the end

در “پایان” جک در آغوش پدرش (جان تری) در یک نسخه از برزخ که وام گرفته از پیکرنگاری از چندین ادیان جهان است. ABC

حساب با “پایان” و آخرت

فراتر از دهها میلیون نفر از بینندگان از دست داد سرگرم هر هفته فراتر از ده ها میلیون دلار از دست داد در صرف آن فیلمهای قسمت هسته از سری همیشه فراگیر اکتشاف بشریت و خود ما جستجو برای معنای گسترده و قریب به اتفاق جهان است. به تصویر بکشد که ایده آل از دست رفته مورد نیاز برای به تصویر کشیدن دنیای واقعی به آن است و نه بررسی و رنگی در جهان است که سرگرمی اصلی اغلب به تصویر می کشد.

“ما به معنای واقعی کلمه برای اولین بار نشان می دهد که چند فرهنگی است که در راه” هیگینز گفت. “وجود داشته است دیگر نشان می دهد که تا به حال مردم سیاه و سفید مردم در همان نشان می دهد اما آنها نمی تعامل و روابط در راه همان است. آن را تا به حال قبل از انجام شده است. در حال حاضر مردم آن را نمی دانیم چون ما تا به حال چنین التقاطی بازیگران, اما این اولین بار بود. و زمانی که به شما نشان دهد چیزهایی که در تلویزیون و شما آنها را به نظر می رسد عادی و تبدیل شدن آنها به حالت عادی در زندگی واقعی است.”

از دست رفته طراحی شده است و آموزش به مخاطبان برای دریافت آن بر روی یک سطح به عنوان یک غول کیهانی معما حل شود ، ” Pinkner گفت. “مخاطبان بود عمیقا سرمایه گذاری فکر چه هستند و این رمز و راز ؟ مطمئنا من قصد دارم برای دریافت پاسخ در پایان و پس از آن زمانی که آنها نمی شد و طبعا دلخور.”

“پایان” قطبی مخاطبان عمیق. چند منتقدان نام آن را در میان بدترین سری finales از همه زمان در حالی که دیگران آن را به نام underrated شاهکار. در حال قشنگ و عاطفی شخصیت reunions در زندگی پس از مرگ یک عهد به نشان دادن تعهد به یک شخصیت اول روایت? آیا این عدم وضوح تضعیف بلوک های ساختمان فعال است که این نشان می دهد به رشد در وهله اول ؟

صرف نظر از این بحث این است که هنوز هم ensnares “پایان” را از دست داده به عنوان یک کل همچنان یکی از تحسین شده ترین برنامه های تلویزیونی در تاریخ است. هنگامی که رتبه بالای 100 سریال همه زمان از دست فرود آمد 39th در Rolling Stone, 8th IGN و 9 در امپراتوری. و مثل همه چند فصل تلویزیون از دست داد‘s تاثیر کامل هرگز آب پز به سادگی چسباندن آن فرود; بله این سفر هنوز هم می تواند وجود داشته باشد جداگانه از آن مقصد. آن را نشان می دهد که به دنبال داستان از افرادی که در گیر شد اما به عنوان یک کل نشان می دهد که همیشه در مورد سفر خود را به گرفتن خود را un-گیر کرده است. تلاش مورد نیاز برای تبدیل شدن به unmoored از بی تفاوتی و aimlessness بود و مهم تر از نتیجه نهایی.

Pinkner فرض دیگر پاسخ برای بینندگان نا امید از دست رفته ، “در حال حاضر من فکر می کنم آنچه دیمون ممکن است می گویند که شبیه به زندگی ما که به دنبال پاسخ و پس از آن که نا امیدی زمانی که شما نمی توانید آنها را مشابه زندگی ما به عنوان انسان در اینجا بر روی زمین ما,” او گفت:. “اما این باعث نمی شود که مردم احساس می کنند بهتر است.” در یک بیت از metafiction قسمت خود را—که نوشته Lindelof و Cuse—به نظر می رسد اکو این تمایلات در گفت و گو بين Jack Shephard (متیو فاکس) و شبح مانند پدر مسیحی Shephard (جان تری) در برزخ.

“همه چیز را که اتفاق افتاده است به شما واقعی است. تمام کسانی که از مردم در کلیسا همه آنها واقعی بیش از حد” مسیحی می گوید پسرش. آن بود نه بهشت, اما آن اتفاق می افتد. آن را برزخ اما از آن ساخته شده برای تلویزیون بزرگ. “پایان” امور, اما آن را هرگز مهم به اندازه 59 قسمت از دست که قبل از آن آمد.

در ابتدا جک حاضر به اذعان به این چسبیده به این ایده است که به دلیل زندگی اش به پایان رسیده خود تلاش شده است بی معنی است. اما پدر او ادامه می دهد: “مهم ترین بخش از زندگی خود شد و زمانی که شما صرف با این افراد است.”

در نهایت جک می پذیرد که حرکت می کند.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>