10 راه من و پدر و مادر مدرسه در روستایی بیهار از صفر تکنولوژی به 100 ٪ آنلاین

“سی سال پیش پدر و مادرم شروع مدرسه با شعار ‘آمده است برای یادگیری. رفتن به خدمت’. من خوشبین هستم که این تلاش ها کمک خواهد کرد بیش از یک هزار کودک به رفتن به خدمت به بشریت فردا.”

ارتقاء

Ever آنجایی که من یک کودک بود من دیدم پدر و مادرم نمایشگاه دو بخش, الهام بخش, کیفیت مراقبت و پشتکار است. در حالی که مراقبت را نشان می دهد که ما perseverant که نشان می دهد چقدر برای ما مهم است.

برای 30 سال گذشته پدر و مادر من در حال اجرا است گلگون کودک مدرسه یک مدرسه ابتدایی در دارا یک شهر از راه دور در هند و نپال از مرز در بیهار. مدرسه catered برای کودکان از مهد کودک به کلاس 10 و تاسیس شد برای مقابله با کمبود خوبی موسسات آموزشی در شهر است. تاکید شده است بنابراین با توجه به فعالیت های فوق برنامه همراه با دانشگاهیان.

با وجود COVID-19 شهری سیستم مدرسه است که هنوز هم کاربردی با توجه به دسترسی به تکنولوژی است. دانش آموزان در مناطق روستایی با نیاز بیشتری برای آموزش و پرورش در حال حاضر عقب مانده با توجه به عدم وجود دانش فنی و زیرساخت ها است. با تمرکز تلاش های ما می تواند پل این شکاف است.

با ارائه دسترسی به اولیه متوسط و بالا مدرسه آموزش و پرورش برای هزاران نفر از کودکان مدرسه شده شریانی نقش در ساختن کشور. آن را تولید کرده است, مهندسین, حسابداران, پزشکان, اعضای, هندی, نیروی هوایی, کارکنان بخش دولتی, بازیگران, خدمه پرواز و کسب و کار حرفه ای.

تاثیر COVID-19 در سیستم مدرسه

زمانی که این بیماری همه گیر رخ داد آن را آورده آشفته بار. هند سیستم مدرسه بود دستکاری بین Coronavirus تهدید, دولت بخشنامه در خصوص مدارس و روش های آموزش مداوم برای کودکان. نگرانی برای ایمنی کودکان و امنیت در پرتو این بیماری همه گیر باعث مدارس به اتخاذ اقدامات مختلف. موسسات باقی می ماند تا اطلاع ثانوی بسته و سوال بزرگ این است که چگونه به نگه داشتن آموزش و پرورش در رفتن.

وجود دارد به نظر می رسید در حال گسترش شکاف بین مناطق شهری و روستایی آموزش و پرورش است. در حالی که مدارس شهری و کودکان بهتر است مجهز به فن آوری و گرفتن پیش در یادگیری خود را از مناطق روستایی که در آن نیاز به آموزش و پرورش بالاتر است در حال حاضر عقب مانده به دلیل عدم وجود دانش فنی و مهارت است.

برای مثال در پدر و مادر من’ مدرسه تمام ارتباطات از مدرسه به دست دانش آموزان در قالب نسخه های سخت. حتی گزارش کارت تحویل داده شدند جسمی; مدرسه هزینه شد هرگز جمع آوری الکترونیکی; مدرسه سوابق نگهداری شده در یک ساختار راه اما همه بر روی کاغذ. در یک کلام آن راه قدیمی از مدرسه از تحصیل.

از مدرسه به مدرسه آنلاین

در مدرسه ای که در آن تکنولوژی استفاده بسیار محدود و به هر شکل از ارتباطات آنلاین بود و غیر موجود به وجود آمده ناگهانی و نیاز فوری به نوبه مجازی! در حالی که به نظر می رسد این به چالش کشیدن حتی در پیشرفته مدارس ما نیاز به پل شکاف بین کلاس درس و آموزش آنلاین.

قفل شده است و در بمبئی خانه از 1200 مایل دور و پرشور برای تکنولوژی این بود که من فرصت طلایی برای بازی در کمک به کودکان در زادگاه من. من به پدر و مادرم اعتباری عظیم برای در حال حاضر اجازه می دهد تا تصویب فن آوری در مدرسه. من هر دو هیجان زده و مضطرب وقتی که من شروع به سعی و کوشش به دلیل های مختلف تکنولوژی ابزار و گذاشته پروتکل در نهایت پیاده سازی پلت فرم آموزش آنلاین یک تجربه بسیار پرارزش.

در حالی که رفتن آنلاین, چندین جنبه از سیستم مدرسه نیاز به در نظر گرفته شود.

تبدیل چالش ها به فرصت ها

1. مردم
یک) تکنولوژی آموزشی

مشکل: وجود محدود و یا بدون درک درستی از تکنولوژی در میان چندین دانش آموزان, معلمان و پدر و مادر.

راه حل: برای onboarding – من نوشت: e-بخشنامه با گام به گام توسط به گام دستورالعمل و تصاویر به عنوان دستورالعمل برای کلاس های آنلاین. پشتیبانی فنی نیز ارائه شده از طریق تماس های تلفنی به توضیح ابزارها و فرآیندهای.

برای بدون درز اجرا و صاف تجربه برای همه شرکت کنندگان در همه تماس های تصویری برای ماه اول غیر علمی بخش به کار گرفته شد توسط من. معلمان و دانش آموزان وارد کلاس آنلاین به عنوان شرکت کنندگان و تمرکز تنها بر روی این موضوع جای نگرانی در مورد ویژگی های وقفه در نظر گرفتن حضور و غیاب نظارت هر دانش آموز برای انطباق و غیره.

داشتن فرد دیگری به مدیریت غیر علمی بخش در هر تماس مهم بود عامل موفقیت. هنگامی که ما تا به حال یک ماه از ثبات که در آن دانش آموزان و معلمان راحت با این سیستم من شناسایی سه ترین تکنولوژی ادراک معلمان به عنوان قهرمانان و در زمان حاضر جلسه آموزشی برای آنها به دست بیش از آنلاین مدیریت.

از ماه دوم قهرمان معلمان به کار گرفته شده در تمام کلاس های خود را با بسیار کمتر وابستگی به من.

ب) دانش آموزان جوان

مشکل: عدم تسلط به زبان انگلیسی. پیچیده دستورالعمل در تکنولوژی استفاده شده در زبان انگلیسی می تواند دشوار به درک.

راه حل: صدای پیام های ضبط شده به زبان انگلیسی و هندی برای همه پیچیده ارتباطات برای فعال کردن درک بهتر.

مشکل: 99 درصد از دانش آموزان بود نه یک لپ تاپ و حضور در کلاس درس از طریق گوشی های هوشمند است. بنابراین طولانی مدت خیره در روی صفحه نمایش گوشی کوچک را در دراز مدت مسائل بهداشتی به ویژه برای دانش آموزان جوان.

راه حل: آموزش انجام شد در قالب فیلم کوتاه به جای ساعت از زمان واقعی کلاس. فیلم های ایجاد شده توسط معلمان فرستاده شد هر روز صبح در کلاس واتساپ گروه. این فعال دانش آموزان به تماشا و شرکت در کلاس در سرعت خود را.

ج) مهارت های فوق برنامه

کلاس های موسیقی و هنر و مسابقات انجام شده آنلاین.

مشکل: پس از مدرسه با تمرکز بر فعالیت های فوق برنامه آن ضروری بود به نگه داشتن آن رفتن به یک کلاس درس آنلاین را تجربه کنند.

راه حل: ما آغاز شده و تا به حال کلاس های آنلاین برای موسیقی و هنر و غیره. به طور منظم آنلاین مسابقات خلاق نوشتن, هنر, عکاسی, بحث, و غیره. باید همچنان شور و شوق و خلاقیت و علاقه به یادگیری آنلاین زنده.

2. روند
یک) رکورد نگه داشتن:

مشکل: مشکل در اتصال به تمام دانش آموزان است. ما در بر داشت که جزئیات تماس از چند پدر و مادر نمی شد به روز شد. علاوه بر این از آنجا که مدرسه نمی تماس با پدر و مادر بر روی گوشی های خود شماره نمی شد پس از به روز رسانی اولیه پذیرش دانشجو.

راه حل: ما تا به حال کارکنان تماس با هر شماره در پرونده و تایید آنها. ما واتساپ گروه های ایجاد شده برای هر کلاس و جمعیت منابع اطلاعات تماس با کسانی که از دست رفته از سوابق. همه چیز شد و سپس به صورت دیجیتالی ذخیره شده در مایکروسافت اکسل.

ب) تکالیف

مشکل: برای مدیریت تکالیف آنلاین. انتساب/مشق شب و ارزیابی همان است که بخشی جدایی ناپذیر از آموزش و پرورش است. نه تنها آن را ضروری برای دانشگاهی تجدید نظر است اما همچنین یک پارامتر برای ارزیابی پیشرفت دانش آموز در یک موضوع.

راه حل برای ارشد کلاس: من formalised روند از طریق ایمیل. مدرسه آدرس ایمیل ایجاد شد برای هر کلاس قابل دسترسی توسط معلمان مربوطه که در آن دانش آموزان می تواند ارسال مشق شب خود را.

راه حل برای کلاس های: من formalised روند از طریق WhatsApp. تکالیف بودند فرستاده شده با موضوع درس های تصویری هر روز صبح در کلاس گروه واتساپ. دانش آموزان خود را مشاهده کنید تکالیف و بررسی ورق برگشت و در همان روز.

c.) ارزیابی

واحد آزمون آنلاین فرم دیجیتالی محاسبه و ذخیره می شود نتایج.

مشکل: واحد آزمون از ویژگی های منظم در مدارس و ما نیاز به یک پس از یک ماه از کلاس.

راه حل: من تصمیم گرفتم در گوگل فرم های واحد آزمون پس از آنها ساده روند. نتایج به طور خودکار محاسبه و نمایش داده شده به دانش آموزان بلافاصله پس از ارسال. ما راه اندازی فنی نیز مجاز دوربین فعال باشد با ویدئو کنفرانس برنامه در حالی که دانش آموزان خود را در زمان آزمون. این بود که تقریبا کامل شبیه سازی از دنیای واقعی ارزیابی با وجود توزیع محصولات فنی.

مشکل: عدم وجود دانش فنی در میان معلمان به درک آنلاین ارزیابی.

راه حل: من تبدیل تمام آزمون های ایجاد شده توسط معلمان به گوگل فرم های بدون درز برای اولین بار تجربه می کنند. آن را یکنواخت کار می کنند اما با عدم وجود ویژگی های نیروی کار آن تا به حال به انجام تنهایی. برای دور دوم من آموزش دیده ما شناسایی قهرمان معلمان برای ایجاد اشکال آزمون و رسیدگی به فرآیند ارزیابی مستقل است.

مشکل: عدم وجود دانش فنی به ویژه در میان کودکان به درک دیجیتال و ارزیابی است.

راه حل: برای ارشد کلاس های من به یک جلسه آموزشی با آزمون نمونه فرم برای دانش آموزان برای به دست آوردن یک درک جدید در راه است.

برای کلاس های, در اختصاص زمان, سوالات آزمون فرستاده شدند و در کلاس گروه واتساپ. دانش آموزان نوشت پاسخ های خود را بر روی یک ورق کاغذ عکس گرفته و ارسال آنها را به این گروه در زمان ارسال.

برای دور بعدی از آزمون ها و حتی کلاس های را با استفاده از Google Forms. آشنایی با تکنولوژی باعث می شود ما با اعتماد به نفس در آنها آموزش های جدیدتر ابزار.

د) بازخورد

اصلی و دانشجویان مجازی بازخورد جلسه

مشکل: دانشجو/نظرات استاد همواره بخشی جدایی ناپذیر از این مدرسه فرهنگ. دفتر مدیر را همواره باز برای دانش آموز/معلم قابل فهم برای هر گونه مشکلات/پیشنهادات و انتقادات بحث است.

راه حل: ما به طور منظم آغاز شده تصویری جلسات در تعطیلات آخر هفته دانش آموزان با اصل. این کمک به درک هر گونه مسائل که ممکن است رو در مورد آموزش آنلاین زیرساخت با سرعت از یک کلاس خاص ، خصوصی شماره تلفن اصلی نیز به اشتراک گذاشته شده و دانش آموزان را تشویق به تماس در هر زمان با هر گونه نگرانی.

ارتقاء

این یک راه جدید تدریس برای معلمان و همچنین. بنابراین ما تا به حال به طور منظم در یک تماس با آنها به درک مشکلات خود و formalise بهترین راه برای انجام کارها است. وجود اولیه عصبانیت اما هیجان یادگیری فن آوری های جدید و کمک به دانش آموزان خود را به ماندن متصل با آموزش و پرورش در گیر تا کنون بیش از ترس از ناشناخته ها.

3. زیرساخت
الف) زیرساخت شبکه

مشکل: وجود دارد بسیار محدود پهنای باند در شهرهای کوچک. اکثر دانش آموزان و معلمان ندارد WIFI و وابسته به داده های تلفن همراه.

راه حل: من یک هفته علت سعی و کوشش از همه پایدار ویدئو کنفرانس و راه حل های ارتباطی. من نصب شده و مورد بررسی قرار Cisco WebEx مایکروسافت تیم های گوگل کلاس درس و زوم به آمده تا با بهترین بازی. معیارهای اصلی برای وضعیت ما بودند پهنای باند کم و یک منحنی یادگیری کوچک است. ما پایبند به بهترین شیوه برای اجرای ویدئو کنفرانس مانند چک مناسب از شرکت کنندگان قبل از مجاز در این جلسه و شناسه و کلمه عبور که غالبا تغییر برای فعال کردن امنیت است.

آن است که کار یکپارچه برای ما حتی با استفاده از داده های تلفن همراه. گاهی اوقات مردم فراموش تجربه تکه تکه شبکه از برخی از ارائه دهندگان خدمات.

جدول زیر را می دهد درک درستی از ویژگی های ارزیابی.

ب) پشتیبانی فنی

مشکل: نقطه تماس برای پشتیبانی فنی ضروری است و بدون درز تصویب فن آوری های جدید.

راه حل: بزرگترین محدودیت بود و غیاب پرسنل فنی. من می دانستم که آن زمان برای من به اهرم های من, ویژگی های پس زمینه برای مقابله با طیف گسترده ای از چالش های فنی و رسیدگی به تعداد زیادی از تماس های تلفنی. در حالی که من تا به حال به ارائه پشتیبانی در طول دو ماه اول من می تواند کارکنان ما به سرعت به اشتراک گذاشتن بار از ماه سوم به بعد.

یک معلم می گوید: “من فکر نمی کنم که آموزش آنلاین اتفاق می افتد برای ما و که بیش از حد به سرعت و به آسانی. مدرسه ما اعتقاد در راه مدرسه از آموزش و نگه داشته بود تکنولوژی به دور از آموزش و پرورش است. من توضیح داد که فناوری در یک راه بسیار ساده و آسان پس من قادر به درک و مدیریت کلاس در حال حاضر. به توضیح و بحث در مورد آن را در یک تلفن یک چالش بود در ابتدا, اما من به آن استفاده می شود. من دوست دارم بی صدا از ویژگی های که در آن همه دانش آموزان را می توان به نگه داشتن آرام با یک دکمه کلیک کنید, من آرزو می کنم من می توانید آن را در کلاس به طور منظم بیش از حد. ما خوشحال هستند که کودکان را پشت سر گذاشت و در حال ارتباط با آموزش و پرورش است. ما همچنین دریافت لوح تقدیر از دانش آموزان و پدر و مادر.”

ج) دسترسی به دستگاه

مشکل: بسیاری از خانواده ها تا به حال یک دستگاه دستی اما چندگانه دانش آموزان است. بنابراین آن را یک چالش به تمام دانش آموزان شرکت در کلاس در همان زمان.

راه حل: ایجاد مدرسه جدول زمان چنین است که یک کلاس در یک کلاس آنلاین در هر زمان داده شده. ما نقل مکان کرد و مهم افراد آنلاین کلاس های زنده در حالی که بیشتر ذهنی آنهایی که آموخته بودند از طریق فیلم های ساخته شده توسط معلمین و به اشتراک گذاشته آنلاین.

بنابراین در حالی که دانش آموزان جوان تا کلاس 5 دریافتی خود را مطالعه مواد را در قالب فیلم ساخته شده توسط خود معلمان در واتساپ گروه آنهایی که مسن تر با حضور زنده تصویری کلاس. این ساخته شده آن را آسان تر برای هر گروه برای خود دسترسی افراد مختلف و کلاس و برای ما به مدیریت کلی جدول زمانی.

مشکل: قیمت محدودیت های دانش آموزان – هیچ دستگاه هوشمند در بسیاری از خانواده ها

در انتظار یک راه حل: حدود 10 درصد از دانش آموزان متصل نیست به علت عدم گوشی های هوشمند است. این است که مشکل ما در حال کار بر روی رفع. ما با توجه به یک برنامه کمک هزینه تحصیلی که از طریق حامیان مالی می توانید با کمک گوشی های هوشمند به دانش آموزان و کمک پردازنده آنها را با آموزش آنلاین.

مشکل: به عنوان COVID-19 مستند است که, کاهش, آن را دشوار است برای بسیاری از پدر و مادر کار خود را به ترک تنها تلفن همراه در خانه برای فرزندان خود را و آن را به محل کار خود.

در انتظار یک راه حل: حدود 15 درصد از دانش آموزان بودند که متصل می گم در کلاس پس از مستند کاسته است. ما در حال کار بر روی رفع آن همان راه را از طریق بورس در برنامه است.

بعد به یک راه جدید برای یادگیری

کلاس مجازی در پیشرفت

نتیجه همه کار بدون درز سیستم آموزش آنلاین با ساده ترین و سبک ترین و موثر ترین سیستم عامل است. در حالی که زمان راه اندازی شده است, کار خوب, من قصد دارم برای ایجاد یک پلت فرم واحد و یکپارچه برای خدمت به ما تحصیل آنلاین نیاز دارد.

با تجربه به دست آمده در طول چند ماه گذشته هر دو دانش آموزان و معلمان در حال حاضر بهتر مجهز در دست زدن به فن آوری است. ما نیز در این روند از فن آوری های جدید تصویب و آماده برای لذت بردن از برخی از منحنی یادگیری.

شور و شوق دانش آموزان و معلمان در طول این زمان بود خسته کننده و الهام بخش است.

یک دانش آموز سهام “من بسیار هیجان زده بود که کلاس های آنلاین آغاز شده به عنوان ما را یاد بگیرند و شروع به استفاده از فن آوری های جدید و در ادامه مطالعات ما در طول مستند. ما تا به حال مشکلات گاهی چون ما مشترک تلفن با پدر و مادر ما. من از دست رفتن به مدرسه و ملاقات با دوستان و بازی کردن در بازی های دوره. من می خواهم برای رفتن به مدرسه به زودی.”

سی سال پیش پدر و مادرم شروع مدرسه با شعار “به یاد بگیرند. رفتن به خدمت”. من خوشبین هستم که این تلاش ها کمک خواهد کرد بیش از یک هزار کودک که می تواند به یادگیری عملا امروز و رفتن به خدمت به بشریت فردا. من مفتخر به بازی بخشی در سفر خود را.

(نوشته شده توسط Payal بهادر و ویرایش شده توسط Shruti Singhal)


ارتقاء

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>