چگونه می توان یک بیزینس کوچینگ از SCRATCH ساخت

چرا ، سریعترین نوع کسب و کار آنلاین است: یک تجارت مربیگری.

چرا یک حرفه مربیگری بسیار خارق العاده است؟

چون خیلی ساده است

شما به معنای واقعی کلمه فقط به WiFi و صدای خود نیاز دارید.

ساختن یک شغل مربیگری آنلاین برای مشتری قبلی من ، کیتی راس کار کرده است ، که توانست در اولین ماه از مشتری خود برای برنامه مربیگری سلامت خود رزرو کند.

نحوه ایجاد یک تجارت مربیگری
من به هزاران سازنده ، مترجمان آزاد و مربیانی مثل خودم کمک کرده ام که یک تجارت آنلاین را بسازند که به آنها آزادی کار بدهد از هر کجا که می خواهند ، و امروز من نحوه ساختن یک شغل مربیگری آنلاین را پوشش می دهم.

خوب ، اجازه دهید این کار را انجام دهیم. در اینجا پنج گام من برای ایجاد یک تجارت مربیگری آنلاین آورده شده است. 👇

ترجیح می دهید فیلم را تماشا کنید؟ آن را درست اینجا Check ببینید
1. می خواهید مربی شوید؟ با آنچه می دانید شروع کنید
نگاه من از حیوانات خانگی زمانی است که افراد می خواهند مربی شوند و هیچگونه تجربه و تجربه ای برای کمک به کسی برای دریافت نتیجه ندارند.

بنابراین این جایی است که شما واقعاً باید به آموزش و پرورش خود نگاه کنید ، هر آموزش دیگری را که قبلاً دریافت کرده اید ، هر موضوع یا حوزه ای را که شما به عنوان یک متخصص موضوع در نظر گرفته اید ، ببینید.

نحوه ایجاد یک حرفه مربیگری از ابتدا – الیز دارما
اینجاست که می خواهید پایه های مشاغل مربیگری خود را شروع کنید: از کجا به کسی کمک کرده اید که زندگی خود را بهبود ببخشد؟

اکنون ، فقط به عنوان یک اشاره ، به طور معمول در حوزه های ثروت ، سلامتی یا روابط قرار می گیرد.

بنابراین اولین قدم این است که نگاهی طولانی به تاریخچه خود ، تاریخ اشتغال ، سرگرمی ها ، احساسات خود بیندازید.

مردم برای مشاوره و کمک به شما به کجا مراجعه می کنند؟

اطمینان حاصل کنید که سابقه کمک به افراد در دریافت نتایج در زندگی خود را دارید.

اکنون ، اگر این مسئله را می شنوید و دوست دارید ، “خوب ، من آن را ندارم” ، اولین قدم این است که با گرفتن نوعی آموزش در منطقه ای که می خواهید مربی شوید ، شروع کنید.

پیش بروید و به برنامه های آنلاین ، دوره های آنلاین ، برنامه های گواهی نامه نگاه کنید. چیزهای زیادی وجود دارد که می توانید در آن متخصص شوید ، اما این اولین قدم است. در آنچه می خواهید مربیگری کنید ، به یک متخصص شوید. 🤓

2. ایده کسب و کار مربیگری خود را اعتبار دهید
حال باید این ایده را برای خود داشته باشید تا بتوانید مربیگری مردم را انجام داده و به بازار نگاه کنید تا ببینید آیا این چیزی است که مردم در واقع حاضر به پرداخت آن هستند یا خیر.

نحوه ایجاد یک تجارت مربیگری
تحقیقات بازار همیشه ایده خوبی است. در اینجا مثالی از ایمیلی که اخیراً برای مخاطبانم ارسال کرده ام است.
این جایی است که شما می خواهید به تحقیق ، استفاده از گوگل ، استفاده از فیس بوک ، استفاده از موضوعات Reddit بپردازید ، هر کاری که باید انجام دهید برای این است که ببینید افراد دیگری قبلاً در حوزه تخصص شما مربیگری می کنند یا خیر.

اگر مربیان دیگری پیدا می کنید ، این یک چیز خوب است. این بدان معنی است که بازار قبلاً اعتبار یافته است و مشتریانی در انتظار خدمات مربیگری شما هستند.

من همچنین از دوستان فیس بوک و مخاطبین Linkedin خود خواهم پرسید که آیا این منطقه ای است که آنها برای مربیگری سرمایه گذاری می کنند. اگر این موضوعی باشد که می خواهید در آن مربیگری کنید ، می تواند یک پست بسیار ساده باشد ، مانند “اگر این موضوع را بدهید” مانند این به من بدهید. ” سپس ، هرکسی که پست شما را دوست دارد ، با آنها یک پیام فردی را دنبال کنید ، از او بخواهید که با آنها تماس برقرار کند و واقعاً عمیق بمانید.

واقعاً درک کنید مشکل آنها چیست و چگونه می توانید به آنها کمک کنید تا آن را حل کنند ، و سلام – اگر تازه شروع به کار کرده اید و در این تماس ها حضور دارید ، خجالتی نباشید که در واقع خدمات مربیگری خود را به صورت رایگان ارائه دهید. این یک روش مناسب برای شروع کار برای ایجاد نتایج و توصیفات و افرادی است که مایل هستند از خدمات شما به عنوان مربی استفاده کنند.

بنابراین ، من را بشنوید. از این مرحله اعتبارسنجی صرفنظر نکنید. شما باید تأیید کنید که منطقه مربیگری شما چیزی است که شخصی مایل به پرداخت آن است.

3. “راه اندازی نرم” تجارت جدید مربیگری خود را
شما به یک وب سایت فانتزی احتیاج ندارید ، به یک مارک چلپ چلوپ نیاز ندارید ، فقط باید با مردم صحبت کنید.

با افرادی در شبکه خود که ممکن است یک مشتری ایده آل برای شما یا تمام افرادی باشد که در مرحله دوم به پست های رسانه های اجتماعی شما پاسخ داده اند تلفنی برقرار کنید – به آنها دسترسی پیدا کنید. سعی کنید با آنها نیز تلفنی شوید.

هنگامی که این تماس های تلفنی را انجام می دهید ، واقعاً می خواهید به آنچه فرآیند فراخوان کشف نامیده می شود ، تغییر دهید.

زنی که با تلفن قدیمی به رنگ سیاه و سفید صحبت می کند
فراخوان کشف چیست؟

یک تماس اکتشافی نوعی تماس تلفنی است که شما در آن جایی هستید که لزوماً کسی را به طور رایگان مربیگری نمی کنید ، اما می دانید که در کجا قرار دارند ، چالش اصلی آنها چیست و اگر مربی مناسبی برای آنها هستید.

این تماس ها مکان مناسبی برای پالایش پیشنهاد شما است. این بد نیست که در واقع برنامه مربیگری خود یا ایده آن را به افراد در تماس با شما معطوف کنید.

بازخورد آنها ممکن است نشانه هایی از اینکه شما به این علامت زده اید یا شاید غیرفعال شده باشد ، می دهد. پیشنهادات خود را بر اساس بازخوردی که از این تماسها دریافت می کنید ، اصلاح کنید.

اگر پیشنهاد خود را میخ زده اید ، این می تواند بهترین زمان برای رزرو واقع در اولین مشتری شما باشد.

بنابراین بله ، در حالی که شما تحقیق بازار را انجام می دهید

منبع : https://clck.ru/NXW3R

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>