سئو محلی یک جانور است.

مشاوره سئو چطور؟

خوب برای شروع ، این یک فرایند فراگیر از 1. تجارت آنلاین آجر و ملات شما و 2. دیدن محصول یا خدمات شما توسط مخاطبان مناسب در همان لحظه ای است که آنها به دنبال آن هستند.

پرسش های جستجوگر اکنون مشاور پروژه سئو با اصطلاحات خاص بیشتر مانند “کجا می توانم غذا بخورم؟” ، “غذای نزدیک من” و “رستوران ها در بوفالو ، نیویورک” متمرکز شده اند.

بنابراین ، با در نظر گرفتن هدف محلی ، استراتژی بازاریابی دیجیتال شما باید سازگار باشد مشاوره تلفنی سئو، و تأکید بیشتری بر توسعه دید آنلاین شما و کسب جایگاه در بسته محلی دارد. # اهداف

اما ، مسئله اینجاست: SEO محلی دشوارتر از همیشه با رقابت شدید باعث می شود تا برجستگی شما سخت شود.

گویی اداره یک تجارت به اندازه کافی سخت نبوده است …

اکنون شما باید الگوریتم های جستجوی محلی را درک کنید تا وب سایت مشاوره تخصصی سئو شما نشان داده شود ؟؟؟

اوه

بنابراین اگرچه به نظر می رسد احتمالات در برابر شما جمع شده اند ، خبرهای خوبی وجود دارد:

به حداکثر رساندن SEO محلی یک کتاب الکترونیکی است که برای کمک به تخریب جستجوی محلی برای صاحبان مشاغل محلی مشاور سئو کیست؟ ایجاد شده است.

برای شما کاملاً امکان پذیر است که با حداکثر سازی سئو محلی ، کتاب الکترونیکی ایجاد شده برای کمک به پاک کردن جستجوی محلی برای صاحبان مشاغل محلی ، جانوری را که SEO محلی است ، بدست آورید و وب سایت خود را به همان اندازه که شایسته آن است ، بدست آورید.

و حدس بزنید چه؟

شما می توانید این را رایگان دانلود کنید!

بارگیری حداکثر کتابچه راهنمای محلی جستجوگرها
در این راهنما ، ما جزئیات نحوه کار SEO محلی ، تفاوت آن با SEO سنتی و نحوه استفاده از یک استراتژی محلی توضیح کار مشاور سئو برای پیشی گرفتن از رقابت را بررسی خواهیم کرد.

بینش درباره عوامل جستجوی محلی مانند:

سئو بنیادی
استناد
نشانه گذاری طرحواره مشاور رایگان سئو
پیوندها
ایجاد محتوا
اندازه گیری موفقیت
اشتباه نکنید ، رتبه بندی کسب و کار خود در صفحه یک کار چالش برانگیزی است.

و هرچه تعداد بیشتری از مشاغل مزایای جستجوی محلی را تشخیص می دهند ، بازارها شلوغ شده و توجه به آن را دشوار می کند.

در این کتاب ، ما استراتژی هایی را که در طول 20 سال گذشته بیشترین کارایی را پیدا کرده ایم ، شکسته و چند نکته و ابزار را برای کمک مشاوره سئو تهران به شما در جستجوی بازی جستجوی محلی خود در حالی که در آن هستیم ، می پاشیم.

بنابراین دفعه بعدی که شخصی محصولات یا خدمات شما را جستجو می کند مشاور محتوا، آنچه برای نمایش در بالای صفحه نتایج لازم است را خواهید داشت.

اکنون با حداکثر سازی SEO محلی شروع به کار کنید

پاداش : در انتهای این کتاب الکترونیکی ممکن است بهترین مشاور سئو یک لیست بررسی محلی SEO رایگان وجود داشته باشد یا نداشته باشد.

(کاملا وجود دارد.)

EAT SEO مخفف Expertise، Authentity، and Trustworthiness (EAT) موتور جستجو (SEO) است.

EAT ، عاملی در الگوریتم جستجوی گوگل ، اولین بار در سال 2014 معرفی شد و مشاور سئو حرفه ای در اواخر سال 2018 مورد تأکید بیشتر در “دستورالعمل های کیفیت جستجو” قرار گرفت.

بخور با یک نگاه
تخصص : شخصی را نشان می دهد که دارای دانش جامع در مورد یک موضوع است. مطالب شما باید تجربه و دانش حرفه ای در مورد موضوع را نشان دهد.

مثال: یک حرفه ای تأیید شده که یک پست وبلاگ می نویسد.

اقتدار پذیری : به روشنی نشان دهید که شما یک متخصص هستید و وظایف مشاور سئو اقتدار سازنده محتوای اصلی (MC) را به نمایش می گذارید.

مثال: نمایش اعتبار نویسنده ، عنوان شغلی ، بیوگرافی و تجربه مربوطه.

قابلیت اطمینان: علائم اعتماد را به کاربر نشان دهید. به کاربران نشان دهید می توانند به خالق محتوا اطمینان داشته باشند. اطمینان را ایجاد کنید که افراد MC با آنها تعامل دارند بی خطر است.

مثال: SSL ، HTTPS ، اطلاعات تماس به راحتی قابل مشاهده ، حرفه ای بودن.

خوردن سئو
وب سایت ها یا صفحات وب فاقد هدف مفید ، به طور طبیعی عملکرد جستجوی ضعیفی را تجربه می کنند. این صفحات غالباً به منظور ایجاد پول ، ایجاد آسیب یا فریب جستجوگران ایجاد می شوند و یا ارزش کمی برای کاربران دارند.

خارج از این صفحات با کیفیت پایین ، محتوای ارزشمند مورد ارزیابی دقیق قرار می گیرد و درجه جمع آوری EAT اهمیت بیشتری پیدا می کند.

“به خاطر داشته باشید که انواع مختلفی از صفحات EAT و وب سایت ها وجود دارد ، حتی وب سایت های شایعات ، وب سایت های مد مشاور سئو کیست ، وب سایت های طنز ، صفحات انجمن و پرسش و پاسخ و غیره.” ( دستورالعمل های کیفیت جستجوی Google ).

تجربه و تخصص
نمایش دانش تخصصی در زمینه خود.

اینها محتواسازانی هستند که معتبرترین آنها در صنعت خود محسوب می شوند.

طبق دستورالعمل های جستجوی گوگل ، دو نوع متخصص اصلی وجود دارد:

تخصص رسمی
مربوط به افرادی است که حرفه ای محسوب می شوند بهترین مشاوره سئو سایت کیست؟ و دارای تخصص یا اعتبار معتبر هستند.

این امر به ویژه برای صفحات وب در بخشهای پزشکی ، مالی و حقوقی بسیار مهم است ، زیرا اطلاعات نادرست می تواند به کاربر آسیب جدی برساند.

تخصص روزمره
از افراد توصیف می کند که مهارت خود را بر اساس تجربیات زندگی خود نشان می دهند.

تخصص روزمره همانطور که در دستورالعمل های جستجوی Google تعریف شده است:

“اگر فرد تولید کننده محتوا نوع و میزان تجربه زندگی را داشته باشد تا” متخصص “در این زمینه باشد ، ما برای این” تخصص روزمره “ارزش قائل خواهیم شد و شخص / صفحه وب / وب سایت را به دلیل نداشتن” رسمی “جریمه نمی کنیم. “آموزش یا آموزش در این زمینه.”
( دستورالعمل های کیفیت جستجوی Google ).

ایجاد تخصص
ایجاد تخصص با تیم محتوای شما آغاز می شود.

به عنوان یک صاحب مشاغل ، می توانید یک تیم داخلی بسازید ، به فریلنسرها برون سپاری کنید مشاوره رایگان سئو یا یک آژانس بازاریابی محتوای باتجربه را استخدام کنید . بهترین گزینه برای سازمان شما به منابع موجود و اهداف بلند مدت شما بستگی دارد.

از منابع مناسب برای اطمینان از محتوای دقیق و حرفه ای دقیق استفاده می شود تا اطمینان حاصل شود که کاربران به نتیجه مطلوب خود می رسند.

مقتدر بودن
نشان دادن اعتبارنامه سازندگان محتوا به عنوان یک مرجع تثبیت شده در موضوع ، درگیر می شود.

اقتدار به شخصی مربوط می شود که MC ، صفحه وب و وب سایت را به طور کلی ایجاد کرده است.

با نمایش اقتدار نویسنده اقتدار را به نمایش بگذارید:

عنوان حرفه ای
گواهینامه ها
بیوگرافی کوتاه
عکس
پیوند به وب سایت رسمی
پیوند به بیو کامل
وقتی صحبت از “تخصص روزمره” می شود ، اعتبار حرفه ای نویسنده آنقدر مهم نیست. دستورالعمل های جستجو به یک شرکت کننده در انجمن مراجعه می کند که تجربه خود را از یکی از عزیزان مبتلا به سرطان کبد به اشتراک می گذارد. در این رهنمودها مشاوره سئو سایت آمده است: “این نمونه ای از به اشتراک گذاشتن تجربیات شخصی است (که در آن متخصص هستند) ، نه توصیه پزشکی.”

وب سایت های بی کیفیت فاقد سطح مناسبی از اقتدار هستند تا منبع مناسبی در نظر گرفته شوند. به عنوان مثال ، توصیه های پزشکی ارائه شده در یک وب سایت اخبار ورزشی. اگرچه این وب سایت ممکن است در دنیای ورزش یک مرجع باشد ، اما فاقد اعتبار است که به عنوان یک منبع معتبر در پزشکی در نظر گرفته شود.