عملکرد پیستون خودرو

قطر پیستون در منطقه سر از همگی جا کاهش است. هنگامی که آنان اهمیت یکدیگر در تماس لغزشی می باشند، یک لایه روغن فشرده در بین آن‌ها وجود دارد که باعث به تولید اصطکاک مضاعف و حرارت موضعی می گردد. ناحیه دایره ای شکلی که فی مابین پیستون و شافت در تماس حساس یکدیگر می باشند پایین فشار قرار گرفته و چنانچه تنش فشاری بیش تر از تنش مجاز پیستون یا این که شافت باشد آن‌گاه حیطه دایره ای شکل خواهد شکست. درصورتیکه دستکم تنش ناکامی مجاز آلیاژ شافت را بدانیم ضخامت پیستون را مطابق محاسبات تحت می توانیم به دست آوریم. بنابراین می بایست مراقب بود که پیستون در یک حیطه دایره ای رخ تبارک تری پشتیبانی شود و تنش فشاری که بوسیله توشه اعمال شده به وجود می آید، در حد مجاز باشد. در واقعیت می تونیم بگوییم منتخب که امروز در کمپانی ما توانایی این فعالیت را دارد، بر دانش بنیان شده، به این معنی که ما یک کار مالک پیستون سازی تبریز دانشبنیان انجام دادیم. ما در واقع داریم راجع به 6 میلیون عدد پیستون در سال سخن میکنیم، براین اساس در راستا تولید یکسری پیستون بدون شک نفر اولیه هستیم؛ بلامنازع! چراکه زیرساختهای ضروری چه به نظر برنامهریزی تامین مواد و چه به حیث نیروی انسانی و زیرساختهای تولیدی در کمپانی آماده شده و انشاءالله ما در سال 1399 رکورد شش میلیون عدد پیستون را بوش پیستون تبریز محقق می کنیم. رییس هیات دلیل کمپانی پیستون جمهوری اسلامی ایران با اشاره به رکورد تاریخی ساخت بیش از 5میلیون پیستون در 74 مدل در سال 1398 تاکید دارد: امروز دانش در شرکت، نهادینه میباشد و ما می توانیم بدون اتکا به شرکت ها و متخصصین خارجی، مراحل بسیار پیچیده طراحی و روش اندازی خطوط ساخت را مهم مهندسین و پژوهشگران کمپانی پیستون کشور‌ایران انجام دهیم. خاکساری کلیدی اشاره به سرمایه گذاری 1500 میلیارد تومانی مجموعه عظام در همین شرکت معتقد هست حمایت و اجرای برنامه های توسعهی تولید، رمز برد شرکت پیستون کشور ایران بوده است. رینگ های روغنی عموما یکپارچه بود و همه این بخش ها را در برمی­گیرند. رینگهای چگالی در شیارهای نزدیک به سطح فوقانی پیستون و فراتر از رینگهای روغنی قرار داده میشوند. از این رو به سطح بازه زمانی پیستون فشار اعمال شده و آغاز به خم نمودن پیستون می کند. به همین ادله روی سطح قطر بیرونی پیستون باید شیار قابل قبولی جهت مراقبت روغن، در میان پیستون و سیلندر وجود داشته باشد. پیستون زیر تنش شکست قرار خواهد گرفت، به این ادله ضخامت پیستون جهت رویارویی در برابر شکست می بایست به اندازه کافی باشد. انتهای بزرگ کلیدی یاتاقان در دو نیمه است. این به خاطر آن هست که پیستون های بزرگ خیس شافت را خوب تر سوق‌دهی خواهند کرد. زمانی که شاتون و بغل یاتاقان بیش از حد لق باشد، سربزرگ شاتون موجب شکستگی شاتون شود و زمانی سایش یاتاقان سربزرگ شاتون بیش از حد باشد باعث انحراف شعاعی شاتون میشود و لرزش و پیچشش که ساخت می شود سبب شکستن شاتون و موجب تولید ضرر زیادی به موتور می گردد و درصورتیکه به موقع متوجه این مشکل نشود و ماشین را خاموش نکنید ممکن میباشد سبب ساز شکسته شدن جداره سیلندر شود و نیاز باشد که کل گروه سیلندر و موتور اتومبیل تعویض شود، چونکه تعمیر سیلندر کاری هزینه متعددی داراست و مضاعف پردردسر میباشد و صرفا به جهت زمانهایی که جراحت کم باشد مناسب است وگر نیکی به هیچ وجه همین کار پیشنهاد نمیشود، بررسی و میزان گیری یاتاقان سر تبارک شاتون در هر توشه باز و بسته نمودن موتور موجب تشخیص به موقع و پیشگیری از آن شود. تفاوت وزن و اندازه پیستونها ضمن برهم زدن تعادل وزنی موتور منجر به ناهماهنگی کارایی بخشهای مختلف آن میشود. شرکت پیستون جمهوری اسلامی ایران از پاراگراف اولیه شرکت های قطعه ساز ایرانی که می باشد که 46 سال پیش اهمیت سرمایه گذاری مشترک کشور ایران و Mahle آلمان تاسیس شد؛ در ده سال 1360 حساس مشکلات عدیده ای روبرو گشت و در غایت به ادله زیاندهی بسیار، دولت تصمیم به واگذاری آن گرفت و گروه قطعات اتومبیل عظام این شرکت را خریداری کرد.26 سال آن‌گاه از واگذاری به مجموعه قطعات اتومبیل عظام که از جمله تجربه های موفق خصوصی سازی در مملکت می باشد اساسی رییس هیات استدلال کمپانی پیستون کشور ایران گفت و گو کرده ایم. پیستون جمهوری اسلامی ایران امروز مجموعا 650 نفر نیروی انسانی را به رخ سرگرم به عمل کرده است. 12 کمپانی گروه قطعات اتومبیل عظام به این معنی که کمپانی های: پیستون ایران، فرآوری و ساخت، پایاکلاچ، سازه پویش، استام صنعت، والاقطعه، پویان صنعت نهاد، صنعت های طه، پایاذوب کاوه، تاراذوب، بنا سیم پویش و پایا ماشین نوین حیاتی بهره گیری از 6000 هزار نیروی انسانی خویش و حدود 26 هزار نیروی انسانی تامین کنندگانش، سالانه از خروج حدود 350 میلیون دلار ارز از مرزوبوم جلوی گیری می کنند. چندی پیش نیز عباس ایروانی رییس تیم عظام در گفت و گویی اهمیت یک عدد از روزنامه ها اهمیت اشاره به رکودی که تحریم و بی ثباتی به صنعت و ساخت حاکم کرده گفته بود: حساس کارایی های صورت گرفته توسط سرمایه انسانی گروه، توانستیم خطوط گوناگون ایجاد محصولات گوناگون را طراحی و پیاده سازی کنیم.

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum birthday giftmobil ödeme bozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite Çevirme