تبلیغات مناسب در اینستاگرام

چگونه تبلیغاتی موثر در اینستاگرام داشته باشیم

اختصاص دادن بودجه قابل توجهی از درآمد، برای تبلیغات، استراتژی مهم این روزهای دنیای کسب و کار است. در هر کسب و کاری که فعالیت دارید، برای رشد حتما نیاز به تبلیغات دارد. اما چگونه تبلیغاتی موثر در اینستاگرام داشته باشیم؟

شما مجبور نیستید که تمام بودجه تبلیغات خود را به تبلیغ در اینستاگرام اختصاص دهید. راه های زیاد دیگری برای تبلیغات وجود دارند. اما در این مقاله ما قصد داریم به تبلیغات در اینستاگرام پبردازیم و به این سوال پاسخ دهیم که چگونه می توان تبلیغاتی موثر در اینستاگرام داشت.

7روش بهترین تبلیغ اینستاگرام

در ادامه 10 نکته مهم را برای تبلیغات در اینستاگرام به شما می گوییم که دانستن آن ها خالی از لطف نیست. رعایت این نکات می تواند به شما کمک کند که تبلیغات موثر تر و پربازده تری داشته باشید.

اگر نمی خواهی شکست بخوری، چهار چوب های تبلیغاتی را بشکن!

برای انجام تبلیغات موفق در اینستاگرام باید چهارچوب های تبلیغاتی مختلف را بشناسید. دانستن چهارچوب های تبلیغاتی، اولین لازمه تبلیغات در اینستاگرام است. در غیر این صورت احتمال شکست خوردن شما زیاد خواهد بود.

منظور از چهارچوب های تبلیغاتی، آپشن ها و قابلیت های تولید محتوا در اینستاگرام است. قابلیت هایی که به شما امکان می دهند در قالب های گوناگونی تولید محتوا کنید.

تبلیغات بوسیله عکس

یکی از این چهارچوب ها، تبلیغات بوسیله عکس است. در این نوع از تبلیغ شما می توانید پوستر تبلیغاتی خود را به پیج مورد نظر برای تبلیغ بدهید و بنا به توافق قبلی، آن پوستر در استوری یا پست قرار بگیرد.

 

تبلیغات بوسیله ویدیو

تبلیغات ویدیویی هم مثل تبلیغات عکسی در استوری یا پست قرار می گیرد. این ویدیوی تبلیغاتی را ممکن است خودتان بسازید یا شخص تبلیغ کننده برای شما ویدیو بگیرد.برای بهتر دده شدن ویدو هایتان میتوانید از خدمات خرید بازدید لایو فالوجت استفاده نمایید تا تبلیغاتتان بازدهی بهتری داشته باشد.

 

تبلیغات خیمه ای (Marquee ads)

تبلیغات خیمه ای نوعی از کمپین های یک روزه تبلیغاتی هستند. در این نوع از تبلیغات، اینستاگرام محتوای آگهی شما را در بالاترین قسمت صفحه مخاطب در صفحه پست‌های پیشنهادی قرار می دهد.  با تبلیغات خیمه ای، کسب و کار‌ها می توانند یک تبلیغ را با چند آگهی مختلف سه بار در یک روز در معرض دید کاربر قرار دهند.

 

روی ویدیو و تصاویر تبلیغاتی، حساسیت به خرج دهید

تبلیغات شما در هرقالبی که باشد (ویدیو یا عکس) باید بسیار دقیق مورد بررسی قرار گیرد. قبل از اینکه یک ویدیو بسازید یا یک عکس تبلیغاتی را برای انتشار به عنوان تلیغات به پیج مورد نظرتان بدهید، باید خوب فکر کنید.

اول از هرچیز ویدیو یا عکس شما باید تاحد امکان حرفه ای و با کیفیت باشد. اگر بودجه کافی برای استخدام یک عکاس یا فیلمبردار را ندارید، می توانید برای اول کارتان، خودتان دست به کار شوید.

اینکه در حد متوسطی آموزش عکاسی ببینید و درباره فیلمبرداری و عکاسی مطالعه کنید، برای شروع، به کارتان می آید. سعی کنید با حداقل های استاندارد یک فیلم یا عکس خوب آشنا باشید تا تاثیر بیشتری روی مخاطب بگذارید.

 

حواستان باشد! یک شخص اشتباه می­تواند تمام سرمایه شما را نابود کند

این موضوع که برای تبلیغات تان با چه کسی همکاری می کنید، بسیار مهم است. یه انتخاب اشتباه در همکاری می تواند تمام بودجه ای که برای تبلیغات گذاشته اید را به باد بدهد.

علاوه بر میزان محبوبیت و اعتباری که شخص مورد نظر در میان مخاطبان دارد، مناسبت­ اش با پروژه شما بسیار مهم است.

به عنوان مثال اگر شما یک متخصص تغذیه هستید و قصد دارید برای رژیم های کاهش وزن تان تبلیغات کنید، هرگز این تبلیغات را به بلاگری که اضافه وزن دارد ندهید! شخصی را انتخاب کنید که وزن و اندام متناسبی داشته باشد تا تاثیر منفی روی مخاطب نگذارید.

 

تبلیغات تان را پخش کنید تا بازدهی بهتری بگیرید

به جای اینکه کل بودجه تبلیغ تان را به یک اینفلوئنسر یا بلاگر اختصاص دهید، شما می توانید تبلیغات تان را به تعدادی اینفلوئنسر کم هزینه تر بسپارید.

به عنوان مثال به جای دادن تبلیغ به یک مگا اینفلوئنسر، با سه یا چهار ماکرو اینفلوئنسر همکاری کنید. این کار باعث می شود دامنه وسیع تر و تکرار بیشتری در تبلیغات تان داشته باشد.

البته یادتان باشد که قبل از دادن تبلیغ حتما میزان بازدهی تبلیغ هر اینفلوئنسر را چک کنید.

 

مخاطب را وسوسه کنید

زمانی که اقدام برای انتشار آگهی می کنید، باید چیزی در تبلیغات شما باشد که مخاطب را قلقلک دهد. به عنوان مثال، اگر شما محصولی را می فروشید، توی تبلیغات تان به این اشاره کنید که محصولات تان برای مدت محدود، تخفیف خوبی خورده اند.

 در واقع تخفیفات را زمانی شامل محصولات تان کنید که تبلیغ داده اید. در این زمان، احتمال بیشتری دارد که مخاطبان جذب تبلیغ شما شوند.

 

بی توجهی به فرهنگ و عقاید مخاطبان، ممکن است باعث بایکوت شدن شما شود

سعی کنید عکس یا ویدیو تبلیغاتی شما، متناسب با فرهنگ و سلیقه مخاطب باشد.و به کمنت ها توجه خاصی کنید همچنین می توانید برای نتیجه عالی از خدمات خرید کامنت استفاده کنید، به عنوان مثال زمانی که شما میخواهید تبلیغ مزون لباس عروس را انجام دهید، ممکن است انتشار این تبلیغ در روزهای عزاداری، برای جامعه مذهبی، نه تنها به شما کمکی نکند، بلکه به تبلیغ شما بی توجهی شود.

پس فرهنگ و مناسبت های جامعه هدف را نادیده نگیرید و حواستان به روزهای تقویم و بهترین زمان برای ارائه تبلیغ تان باشد.

 

انتشار ویدیو لایو، می تواند حکم تبلیغات را داشته باشد

این یک ایده تبلیغاتی برای شماست. شما می توانید از یک شخص مشهور و پرفالوور درخواست کنید در ازای گرفتن مبلغی به لایو شما بیاید.

تدارک دیدن یک موضوع خوب و سپس انتشار یک ویدیو زنده یا لایو با یک اینفلوئنسر یا بلاگر پرمخاطب، می تواند مخاطبان آن شخص را به صفحه شما سرازیر کند.

شما می توانید برای افزایش بازدید لایو تان، ویو خریداری کنید. اینگونه تاثیر بهتری روی مخاطبان حاضر خواهید داشت.

 

در این مقاله، 6 روش برای تبلیغات موثر در اینستاگرام را برای شما ذکر کردیم. آیا تابحال برای کسب و کار یا محصول تان تبلیغات کرده اید؟ چه تجربه ای از انتشار آگهی دارید؟ آن را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

در پایان، امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد و با کسب مهارت های لازم و رعایت نکات گفته شده، بتوانید تبلیغات پربازده و موثری داشته باشید.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>